سلام دکتر جان وقت بخیر من ۱۰دی موعدم بود که تیتر بتام ۸.۳۳شد
۴۸ ساعت بد تکرارش کردم و ۱۳.۸۷ شد دو روز بعد به خونریزی افتادم که فک میکردم پریودم در تاریخ ۱۹دی بتا مجدد تکرار کردم کهمنفی شد و عدد ۱.۲ بود اما همچنان خونریزی ادامه داشت در تاریخ ۲۷دی تیتر دادم و عددش ۲۰.۵۷ شد
اول بهمن تکرار کردم عددش ۳۲.۶۶ شد در تاریخ ۴ بهمن بتا تکرار کردم عددش ۳۸.۴شد و بتا به دستور پزشک از تاریخ ۴ بهمن هر ۱۲ ساعت قرص ال دی مصرف کردم تا خونریزی قطع شد الان تقریبا ۵ روز که خونریزی ندارم و همچنین امروز یعنی ۱۳بهمن تیتر بتا دادم و عددش به۶۵.۳۳ رسید دسترسی به دکتر حضوری ندارم سنو گرافی هم انجام دادم اما چیزی مشاهده نشده
الان چیکار کنم ؟ چرا بتا بالا میره؟ ایا مشکوک به بارداری مولار هستم؟
پرسش (1401/11/13):
بالا رفتن تیتر بتا بعد از خوردن ال دی
831
31
1401/11/13
سوال کننده
0
1401/11/13
سوال کننده

سنو گرافی امروز
0
1401/11/13
سوال کننده

بتا امروز
0
1401/11/13
سوال کننده

پاپ اسمر ۱۰روز پیش
0
1401/11/13
سوال کننده

بتا قبلی
0
1401/11/13
سوال کننده

بتای که منفی شد
0
1401/11/13
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم همه آزمایشات در یک آزمایشگاه تکرار شده؟
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم همه آزمایشات در یک آزمایشگاه تکرار شده؟
0
1401/11/13
سوال کننده
سلام دکتر جان نه آزمایش امروز در آزمایشگاه دیگری است
0
1401/11/13
پزشک اوما
عزیزجانم همیشه آزمایشات را در یک آزمایشگاه ثابت تکرار کنید، دوشنبه در آزمایشگاه آخر بتا را تکرار کرده و نتیجه را گزارش دهید
0
1401/11/13
سوال کننده
الان امکان خطا وجود داره؟؟
0
1401/11/14
پزشک اوما
بله عزیزدلم ولی در هر حال باتوجه به سطح و تغییرات بتا پیگیری جدی لازم است
0
1401/11/14
سوال کننده
همچنان باز تست بتا بدم؟؟؟
0
1401/11/14
سوال کننده
امروز سنو انجام دادم و چیزی نشون ندادن و کلا نرمال بود
0
1401/11/14
پزشک اوما
عزیزدلم وقتی عدد بتا در حال افزایش است بله باید آزمایش بدهید تا مشکلی که علت زمینه ساز هست مشخص شود تا وقتی دو تیتر بتای منفی با فاصله یک هفته نداشته باشید پیگیری لازم است تا مطمئن شویم که پای خطر جدی در میان نیست، سونوگرافی هم وقتی بتا بالا میرود رد کننده وجود مشکل نیست
0
1401/11/14
سوال کننده
باشه دکتر جان ممنونم از پاسخگویتون
0
1401/11/14
سوال کننده
دکتر جان احتمال داره با این بتا و این زمان طولانی که از تخمک گذاریم گذشته
دچار خارج رحمی یا مولار شده باشم؟؟
دچار خارج رحمی یا مولار شده باشم؟؟
0
1401/11/14
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم
باید در این آزمایشگاه اخر تکرار کنید تا بتوان نتیجه دقیق تری گرفت
باید در این آزمایشگاه اخر تکرار کنید تا بتوان نتیجه دقیق تری گرفت
0
1401/11/14
سوال کننده
این آزمایشگا؟؟
0
1401/11/14
سوال کننده
یا آزمایشگاه این ؟؟
0
1401/11/14
پزشک اوما
آزمایشگاه روز 13 برج 11
1
1401/11/14
سوال کننده
باشه دکتر جان
1
1401/11/15
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم 🌹🌹🌹
0
1401/11/16
سوال کننده
دکتر جان امروز تیتر بتا در آزمایشگاه قبلی تکرار کردم و عددش ۴۱.۱۶ شد همچنین بعد از قطع ال دی دچار ترشحان صورتی شدم
0
1401/11/16
پزشک اوما
جان دلم کاهش بتا بسیار خوب است چند رور تز قطع خونریزی گذشته؟
0
1401/11/16
سوال کننده
ده روز ال دی خوردم اول هر دوازد ساعت بعدشم روزی ۱ دونه تا پنچشنبه ۵ روز بود که قطع شد اما بعد بالا رفتن بتا ال دی قطع کردم الان ۴ روز ترشح صورتی دارم که صبح بیشتر بود و الان قطع شده
0
1401/11/16
پزشک اوما
عزیزم توصیه میکنم هفتگی بتا را تکرار کنید تادغه صفر برسد
0
1401/11/16
سوال کننده
حتما دکتر جان
1
1401/11/16
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم 💕
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




