سلام امروز رفتم سنو وزن ۳۱هفته و۷روز وزنش ۱۸۴۵خوبه تا دنیا بیاد چقدر میشه بنظرتون
1
1401/11/13
aftab ..
خوبه ماشاءالله
0
1401/11/13
aftab ..
طبیعی میخوای بیاری یا سز؟
اگه سز میخوای کنی یه کمی بیشتر اجیل و مغزیجات بخور ولی اگه طبیعی هستی همین روال تغذیه روپیش برو
اگه سز میخوای کنی یه کمی بیشتر اجیل و مغزیجات بخور ولی اگه طبیعی هستی همین روال تغذیه روپیش برو
0
1401/11/13
سوال کننده
ن طبیعی
1
1401/11/13
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
من دیشب بهت گفتم بری سنو بچت رو 2 کیلو هست😄
0
1401/11/13
سوال کننده
اره دکتر هم گفت خوبه من بچه اولم ۳۶هفته ۱۸۰۰بود
0
1401/11/13
مامان هانا❤ ☆☆
ماشالله خیلی خوبه.
0
1401/11/13
سوال کننده
مرسی
0
1401/11/13
آیناز 🍓 z
من ۳۲ هفته بچم ۹۵۰ گرم بود 😅
0
1401/11/13
آیناز 🍓 z
اینقدر دکترم ترسوند منو
0
1401/11/13
آیناز 🍓 z
ولی خداراشکر ۲۸۰۰ یود دنیا اومد خوب بود دیگه
0
1401/11/13
سوال کننده
دنیا اومد چقدر بود دیگه سنو نرفتی
0
1401/11/13
سوال کننده
خوب بوده خدارشکر جاری من بچش ۲۳۰۰بود دنیا اومد
0
1401/11/13
آیناز 🍓 z
سخته بچه ریز
0
1401/11/13
آیناز 🍓 z
برا زایمان هم چون چون ضعیف هستن آدم خیلی اذیت میشه من بچم اصلا خودش کمک نمیکرد برا زایمان خیلی اذیت شدم با اینکه اینقدر ریز بود من ۱۶ تا بخیه خوردم
0
1401/11/13
سوال کننده
شاید باورتون نشه عروس عموم ۲۸هفته بخاطر فشار بالا زایمان کرد ۸۰۰گرم الان بچش ۳ماهشه ۳کیلو طفلکی چهل روز دستگاه بود خدا نگهش داشت
0
1401/11/13
آیناز 🍓 z
ما هم همسایمون بچش ۶۰۰ گرم دنیا اومد دو ماه تو دستگاه بود وقتی آوردنش خونه توی پنبه تو جعبه کفش بود 🥺🥺
0
1401/11/13
آیناز 🍓 z
وقتی آوردنش خونه هنوز لاله گوشش باز نشده بود کم کم باز شد
0
1401/11/13
آیناز 🍓 z
همش لای پنبه بود لباس نمیشد تنش کنن
0
1401/11/13
سوال کننده
اره خیلی حساسن وقتی مرخص شد تازه ۱۳۰۰بود
1
1401/11/13
آیناز 🍓 z
الان ۱۰ ۱۱ سالشه اینقدر خوشکله ماشالله
0
1401/11/13
سوال کننده
خیلی واقعا سخته
0
1401/11/13
آیناز 🍓 z
آره خیلی
1
1401/11/13
آیناز 🍓 z
چشاش هم رنگی شد حالا مامان و بابا سبزه چشم و ابرو مشکی بچه بور و سفید چشم رنگی
0
1401/11/13
سوال کننده
ماشالا
0
1401/11/13
ریحان 🎀
فاطمه جان عزیزم میشه لطفا عکس سونوتو بفرستی؟
0
1401/11/13
سوال کننده
برم خونه چشم حتما میفرستم
0
1401/11/13
ریحان 🎀
دست گلت درد نکنه❤
0
1401/11/13
پزشک اوما
سلام مامان گل
لطفا عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید
لطفا عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید
0
1401/11/13
سوال کننده

0
1401/11/13
پزشک اوما
عزیزم همه چیز خوب است و هیچ مشکلی وجود ندارد، وروجک تان هم وزن خوبی دارد 💗💗
1
1401/11/14
سوال کننده
مرسی 😘
1
1401/11/14
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 🌹🌹🌹
1
1401/11/14
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



579

