سلام عفونت دخترم در چه حدی هستش؟آیا نیاز به بستری هست؟ میترسم به کلیه آسیب رسیده باشه.
بنظرتون عادیه ادرار اینقدر اسیدی باشه؟یا بخاطر عفونتشه؟
غیر از عفونت مشکل دیگه ای نداره؟؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



342
1401/11/12





