سلام چطورین در چه حالین سنو وزن رفتین چقدر بوده علایمی هم دارین ممکن شبا پهلوی راستم خیلی درد میگیره شکمم سیره سفت میشه و شل با درد
0
1401/11/12
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
شکمت سیره سفت میشه؟ینی چجوری
0
1401/11/12
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
لابد وزن بچه ات زیاده،ک فشار میاد ب لگن و رحمت
0
1401/11/12
سوال کننده
28هفته. 3روز 1250بود فردا 32هفتم کامل میشه میخوام دوباره برم
0
1401/11/12
سوال کننده
یعنی ممکنه از وزنش باشع
1
1401/11/12
سوال کننده
همش سفت میشه بادرود خفیف پریودی بعد شل میشه
0
1401/11/12
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ماشالله هزار ماشالله
فردا رو 2 کیلو هست
فردا رو 2 کیلو هست
0
1401/11/12
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
دردا طبیعیه
ولی برا اطمینان میتونی بریnstبری اگه انقباض باشه نشون میده
ولی برا اطمینان میتونی بریnstبری اگه انقباض باشه نشون میده
1
1401/11/12
سوال کننده
مرسی خواهری
0
1401/11/12
سوال کننده
یبار دکتر رفتم گفت چون خسته میشی میون روز شبا اینجوری میشه بیشترش طبیعیه گفت اگه تو یک ساعت چهار بار یا فاصله هاظ کم بشه خطر داره
0
1401/11/12
سوال کننده
خدا کنه خوب باشع وزنش
0
1401/11/12
Arezo z
سلام عزیزم من تو هفته ۳۰هفته و سه روز رفتم وزنش ۱۴۵۰ بودکه دکترم گفت کمه وزنش ، منم وقتی پیاده روی میکنم شکمم خیلی سفت میشه ،
0
1401/11/12
..... 😍
من ۳۳هفته و ۲روز رفتم ۲کیلو و ۳۳گرم بود
0
1401/11/12
سوال کننده
آها تاریخ زایمانتون کی هست
0
1401/11/12
سوال کننده
خوب بوده ماشالا دیگه سنو نرفتین
0
1401/11/12
Arezo z
تاریخ زایمان ان تی که زده ۵ فرروردین ولی چون احتمالا بخوام سزارین انجام بدم اواخر اسفند تاریخ بده هفته بعد قراره برم پیش دکترم بهم تاریخ دقیقشو بده
0
1401/11/12
سوال کننده
آها بسلامتی سزارین اختیاری؟؟
0
1401/11/12
Arezo z
ممنون ، آره عزیزم سزارین اختیاری البته تو هفته ۳۰ که بچه ام بریچ بود دیگه نمیدونم تا ۳۶ هفته سفالیک بشه یا نه
0
1401/11/12
سوال کننده
اها
1
1401/11/12
مامان هانا❤ ☆☆
سی دو هفته برای من ۱۹۲۶ بود
0
1401/11/12
zeynab q
من ۲۹ هفته رفتم داپلر ۱۵۰۰ بود الان دیگه نمیدونم چقدر شده
واسه من خودش رو سفت میکنه حالتش هم بریچ هست کلا همش زیر قفسه سینه هست از پایین هم فشار میاره استخوان واژنم درد میگیره همش سمت چپ
واسه من خودش رو سفت میکنه حالتش هم بریچ هست کلا همش زیر قفسه سینه هست از پایین هم فشار میاره استخوان واژنم درد میگیره همش سمت چپ
0
1401/11/12
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
عزیزم پس سزارین هستی شماهم
0
1401/11/12
zeynab q
اره عزیز دوقلوهامم سزارین بودم
0
1401/11/12
سوال کننده
خوب بوده
0
1401/11/12
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
بسلامتی گلم
0
1401/11/12
zeynab q
زنده باشی
0
1401/11/12
zeynab q
سونو برام زده ۱۱ فروردین دکتر گفت ۱فروردین بگیریم بنظرتون اگه ۲۸ اسفند بگم بگیره میشه
0
1401/11/12
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
چیو
0
1401/11/12
zeynab q
زایمانم رو
0
1401/11/12
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
اول فرودین خوبه بنظرم اگه قبول کنن
0
1401/11/12
سوال کننده
سزارینی
0
1401/11/12
zeynab q
اره عزیز
0
1401/11/12
سوال کننده
بسلامتی😘
0
1401/11/12
zeynab q
انگار با هم هستیم ۳۲ هفته 😍
0
1401/11/12
سوال کننده
اره من فردا ۳۲هفتم تموم میشه تاریخ زایمانم ۳ فروردینع طبیعی
0
1401/11/12
zeynab q
یعنی الان ۳۱ هفته و ۷ روز هستین
0
1401/11/12
zeynab q
بسلامتی دنیا بیاد
0
1401/11/12
سوال کننده
مرسی
0
1401/11/12
مامان هانا❤ ☆☆
حالا من میترسیدم کم باشه.
تازگی نمیدونم چقد وزنش
تازگی نمیدونم چقد وزنش
0
1401/11/12
مامان هانا❤ ☆☆
بسلامتی بدنیا بیا
0
1401/11/12
مامان هانا❤ ☆☆
د
0
1401/11/13
سوال کننده
مرسی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



403

