اصلا توی مدت بارداری هیچ نوع رابطه ای نداشتم و خودمو همیشه بعد سرویس خشک میکنم و لباس زیرم روزی یه بار عوض میکنم
با این حال واقعا چرا این ترشحات رو دارم
سلام به روی گلتون مامان مهربان
عزیزدلم میتوانید برایم عکس بگیرید تا ببینم ؟
بهتر است از شست و شو با سرکه و نمک و موارد مشابه استفاده نکنید
باشه چشم
چون معمولا صبحا بیشتره فردا واستون عکس میفرستم
با عرض معذرت از عکسی که فرستادم
الانم تواین عکس خیلی کمه
بعضی مواقع غلیظ تر و بیشتره
گاهی رنگش تیره تر هم میشه
عزیزدلم کلیندامایسین 2 درصد شبی یک اپلیکاتور تا 7 شب استفاده کنید اما دقت کنید که اپلیکاتور بیشتر از یک بند انگشت وارد واژن نشود اگر بهتر نشدید بگویید مترونیدازول را شروع کنیم، پد هم کمتر استفاده کنید چون خود پد عامل عفونت هست به جای اینکار لباس زیر را منظم تعویض کنید ❤️❤️
ممنون از لطف شما مهربان
چشم استفاده میکنم و بعد ۷ شب میگم نتیجشو و باهاتون باز مشورت میکنم🌹🌹
یه سوال دیگه اینکه بدون بو و بدون خارشه عفونته دیگه؟؟
خواهش میکنم عزیزجان من و چشم هاتون بی بلا 💗💗
برای تشخیص عفونت شرایط مختلف دخیل هستند و لزوما نباید تمام علامت ها وجود داشته باشند اما مگر نگفتید بوی ترشیدگی دارند؟
بنابراین بیانگر عفونت است و درمان لازم دارد