میشه بگید نرماله جواب غربالگری و سونوگرافی
0
1401/11/12
سوال کننده

0
1401/11/12
سوال کننده

0
1401/11/12
marjan❤️ .
ریسکات منفی گلم
0
1401/11/12
marjan❤️ .
نی نی پسره
0
1401/11/12
marjan❤️ .
و اینک چون عدد ان تی بالای 2,ممکنه دکترت درخواست سل فری بده
0
1401/11/12
سوال کننده
دکترم گفت خوبه نگفت سلفری بده
0
1401/11/12
سوال کننده
از کجا میدونید پسر
0
1401/11/12
🌹 الهام 🌹
Sex=male
یعنی جنسیت پسر
یعنی جنسیت پسر
0
1401/11/12
سوال کننده
نگران شدم
0
1401/11/12
🌹 الهام 🌹
نگرانی نداره.منم ریسکهام منفی بود ولی سلفری دادم خدا رو شکر هیچ مشکلی هم نبود
0
1401/11/12
سوال کننده
خدارو شکر منم دکترم جواب بردم گفت خوبه دیگه نگفت سلفری بده
0
1401/11/12
🌹 الهام 🌹
بهتر.توی ۹۰ درصد مواقع جواب سلفری همه خوبه.
0
1401/11/12
🌹 الهام 🌹
خدا رو شکر
0
1401/11/12
سوال کننده
فقط وزنم بالاست اونم 2کیلو
0
1401/11/12
🌹 الهام 🌹
دو کیلو چیزی نیست نگران نباش.توی بارداری استرس مثل سمه
0
1401/11/12
سوال کننده
استرس نداشتم تا حالا ولی شما گفتید آروم شدم دستت درد نکنه عزیزم
0
1401/11/12
🌹 الهام 🌹
فدات عزیزم
0
1401/11/12
پزشک اوما
سلام مامان جان
سونوگرافی شما عالی است و هیچ مشکلی ندارد. در غربالگری نیز ریسک محاسبه شده برای تریزومی ۱۸ و 13 در محدوده کم خطر قرار دارد اما در مورد تریزومی 21 یعنی سندروم داون، ریسک محاسبه شده اگرچه مثبت و پرخطر نیست، اما در محدوده حد وسط قرار دارد. به بیانی اگر 609 خانم و مادر باردار مشابه به شرایط شما باشند، فرزند یک نفر از بیمار و فرزند مابقی سالم است. اگرچه این رقم به نظر ناچیز است اما در علم پزشکی و باتوجه به اینکه بیماری داون درمان پذیر نیست، اهمیت بسیار زیادی دارد و بنابراين در صورت صلاحدید پزشکتان باید بررسی های تکمیلی انجام شوند تا مطمئن شویم که کوچولوی شما سالم است. بهتر است سل فری دی ان ای یا همان nipt انجام شود و یا غربالگری مرحله دوم را به شیوه سکوئنشنال در همان آزمایشگاه قبلی که مرحله اول انجام شده، انجام شود. تصمیم گیری نهایی در مورد نوع بررسی مورد نیاز با پزشک شما است. نگران هم نباشید ❤️❤️
سونوگرافی شما عالی است و هیچ مشکلی ندارد. در غربالگری نیز ریسک محاسبه شده برای تریزومی ۱۸ و 13 در محدوده کم خطر قرار دارد اما در مورد تریزومی 21 یعنی سندروم داون، ریسک محاسبه شده اگرچه مثبت و پرخطر نیست، اما در محدوده حد وسط قرار دارد. به بیانی اگر 609 خانم و مادر باردار مشابه به شرایط شما باشند، فرزند یک نفر از بیمار و فرزند مابقی سالم است. اگرچه این رقم به نظر ناچیز است اما در علم پزشکی و باتوجه به اینکه بیماری داون درمان پذیر نیست، اهمیت بسیار زیادی دارد و بنابراين در صورت صلاحدید پزشکتان باید بررسی های تکمیلی انجام شوند تا مطمئن شویم که کوچولوی شما سالم است. بهتر است سل فری دی ان ای یا همان nipt انجام شود و یا غربالگری مرحله دوم را به شیوه سکوئنشنال در همان آزمایشگاه قبلی که مرحله اول انجام شده، انجام شود. تصمیم گیری نهایی در مورد نوع بررسی مورد نیاز با پزشک شما است. نگران هم نباشید ❤️❤️
1
1401/11/13
سوال کننده
سپاسگزارم ازتون
0
1401/11/13
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم 🌹🌹🌹
0
1401/11/13
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



400

