دکتر عزیز و خانومای گل من ماه سومی هست ک روکین مصرف میکنم و هرشب بین ساعت۱۲تا نهایت یه ربع به یک قرصو خوردم روزجمعه رابطه محافظت نشده داشتم و دوشنبه شب هم ازیترو۵۰۰ خوردم و هر۱۲ساعت یکی خوردم یعنی تاالان ۳تا و امشب هم یه امپول پنی سیلین زدم باایکه جمعه جز دوروز اخر تخمک گذاری بوده امگان بارداری هست؟قرص اورژانسی میتوتم بخورم؟
پرسش (1401/11/12):
خانم دکتر قرص ازیترومایسین۵۰۰ و پنی سیلین چقد اثرقرص روکین رو کم میکنه؟
371
34
1401/11/12
سوال کننده
0
1401/11/12
Fatemeh you
عزیزم تمام آنتی بیوتیکها قرص جلوگیری رو خنثی میکنن بخصوص روکین که یه داروی ضعیف هم هست
0
1401/11/12
سوال کننده
یعنی روکین ضعیفه؟؟وای
0
1401/11/12
سوال کننده
خانم دکتر جواب بدید لطفا
0
1401/11/12
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
نمیتوان تشخیص داد در پی مصرف آنتی بیوتیک ها تا چه حد از تاثیرات روکین و مجموعا قرص های جلوگیری از بارداری هورمونی کم میشود اما اگر روز جمعه زمان تخمک گذاری بوده و شما دوشنبه مصرف آنتی بیوتیک را شروع کردید احتمال بارداری بعید است ، چند روز تا پایان بسته روکین مانده بود که آزیترومایسین شروع شد؟
نمیتوان تشخیص داد در پی مصرف آنتی بیوتیک ها تا چه حد از تاثیرات روکین و مجموعا قرص های جلوگیری از بارداری هورمونی کم میشود اما اگر روز جمعه زمان تخمک گذاری بوده و شما دوشنبه مصرف آنتی بیوتیک را شروع کردید احتمال بارداری بعید است ، چند روز تا پایان بسته روکین مانده بود که آزیترومایسین شروع شد؟
0
1401/11/12
سوال کننده
باهمون دوشنبه ک روکین خوردم و ازیترو خوردم ۵ تای دیگ مونده
0
1401/11/12
سوال کننده
دوشنبه خوردم سه شنبه هم خوردم ۴ تای دیگ دارم تا شنبه
0
1401/11/12
سوال کننده
جمعه هم روز سبز کمرنگ تخمک گذاری بوده
0
1401/11/12
سوال کننده
الان نمیدونم ازیترو ادامه بدم یانه و دوتای دیگ امپول پنی سیلین دارم سرماخوردم بدجور
0
1401/11/12
سوال کننده
الووووووو خانم دکتر کجا رفتی بیامنو ازاین استرس نجات بده
0
1401/11/12
سوال کننده
ادامه بدم ازیترو یا ندم؟
0
1401/11/12
پزشک اوما
داروها را ادامه دهید نیازی به قطع نیست، سایر روابط بعد این با کاندوم محافظت شوند، برای قرص اورژانسی هم دیر است صرفا روکین را مانند قبل تا پایان بسته ادامه دهید 🌷
0
1401/11/12
پزشک اوما
الو هم معنایی ندارد در مطب هم همینطور پزشکتان را غیرمحترمانه مخاطب قرار میدهید؟!! مگر من لات سر کوچه و بازار هستم؟ سوالات به ترتیب پاسخ داده میشود
0
1401/11/12
سوال کننده
ممنون از پاسخ گوییتون بعداز ۱۸ ساعت
0
1401/11/12
سوال کننده
واینکه کلمه الو کلمه غیر محترمانه ای نیس پس اگر کسی هم باشما تماس گرفت نباید بگه الو
0
1401/11/12
سوال کننده
خیلی از دکترای اوما بسیار مهربان و خوش اخلاق هستن و بعصیاشون مثل شما خدا میدونه از کجا ناراحتی
0
1401/11/12
پزشک اوما
اگر قوانین برنامه را بخوانید متوجه خواهید شد که من برخلاف قوانین قبل از 24 ساعت پاسخ داده ام و دکتر اوما یک نفر هست که من هستم
0
1401/11/12
پزشک اوما
در مقابل احترام، محترمانه برخورد میکنم در مقابل بی احترامی قطعا برخورد من صبوری نیست
0
1401/11/12
سوال کننده
حتما با بیماراتون توی مطب هم باهمین اخلاق برخورد میکنید
0
1401/11/12
سوال کننده
کاملا مشخصه
0
1401/11/12
سوال کننده
منم بی احترامی نکردم کلمه الو هم توی تمامی برنامه های مجازی رواج داره اگرم این کلمه رو گفتم بحساب اینکه نزدیک به چهارساله تواین برنامه هستم و روحساب صمیمیت این حرفو زدم ولی شما خودتون به خودتون صفت لات تو کوچه رو دادین
0
1401/11/12
سوال کننده
و اگر دکتر اوما فقط یکی هست و اونم فقط شما هسید واااقعاااا متاسفم
0
1401/11/12
پزشک اوما
امیدوارم درک کنید که وقتی با یک انسان فارغ از مدرک و جایگاه صحبت میکنید الو کلمه محترمانه ای نیست، همانطور که من در بیان همیشه با عزیزم و گل من شما را خطاب میکنم نه الو و کجایی، برای استفاده بهینه از یک برنامه هم قوانین آن را مطالعه کنید تا دچار مشکل نشوید، اگر سوالی اورژانسی است در تاپیک پشتیبانی طرح کنید من حتی نیمه شب در کمتر از یک ساعت پاسخ میدهم اگر اورژانسی نیست باید طبق قوانین منتظر پاسخ باشید
0
1401/11/12
سوال کننده
بله حرف شما کاملا درست من اشتباه کردم من رو حساب صمیمیت و استرسی ک بخاطر مشکلی ک داشتم اینجوری گفتم
0
1401/11/12
سوال کننده
ولی بنظر من جواب شما خیییلییی بیشتر بی احترامی بود تا الو من
0
1401/11/12
سوال کننده
بصورت واضح به من بی احترامی کردید و جواب بی احترامی منو هزار برابر بی احترامانه تر پاسخ دادید خانم دکتر
0
1401/11/12
سوال کننده
اونقدی ک با پاسختون به خودتون بی احترامی کردین من به شما بی احترامی نکردم
0
1401/11/12
پشتیبانی اوما
طبق قوانین و مقررات اوما تمامی سوالات غیراورژانسی در طول ۲۴ ساعت پاسخدهی میشود و نحوه صحبت شما با پزشک و سایر کاربران نشان دهنده شخصیت شماست.
0
1401/11/12
پشتیبانی اوما
این یک تذکر است❌
در صورت تکرار مجدد بخصوص با پزشکان محترم اوما مجبور به مسدودیت کامل شما هستیم
در صورت تکرار مجدد بخصوص با پزشکان محترم اوما مجبور به مسدودیت کامل شما هستیم
0
1401/11/12
سوال کننده
خانم دکتر شما خودتون شخصیت خودتون به من نشون دادین فک میکردم دکتر ولی خودت گفتی لات توکوچه
0
1401/11/12
سوال کننده
بخاطر ۴ سال وقت و هزینه ای ک تو اوما کردم متاسفم
0
1401/11/12
سوال کننده
و من تا ۲۴ فروردین اشتراک دارم درصورت مسدودیت قطعا شکایت میکنم
0
1401/11/12
پشتیبانی اوما
دوست گرامی از دقایقی دیگر به مدت ۳ هفته مسدود میشوید و بعد از گذشت مدت زمان امکان ارسال تعهدنامه و بازگشت مجدد به اپلیکیشن اوما از طریق ایمیل، تلگرام و یا دایرکت اینستاگرام برای شما فراهم میگردد، و در صورتیکه مجدد کوچکترین برخورد نامناسبی داشته باشید برای همیشه از اپلیکیشن اوما اخراج میشوید .
0
1401/11/12
سوال کننده
برو به درک
0
1401/11/12
پشتیبانی اوما
👈 این خانوم بدلیل بی ادبی از اوما اخراج شد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




