من قطره آهن لیپوزوفر آبی میدم خیلی هم خوشمزه هستش ،دختر من که عاشقشه میگه فقط بده بخورم ،،، بعد قطره یکم آب میدم بهش که اثر قطره رو دندونش نمونه
سلام. قطره لیپیفر فورت بگیر طعمش خیلی خوبه پسر من گریه میکنه که بازم بده.
منم اوایل با آب میدادم قطره هاشو فکر نکنم مشکلی باشه
چه قطره ای میدی شاید خوشمزه نیست
من لیپوزفر فورت دادم تا الان طعم تافی میده خیلی خوشمزه ست اصلا اذیت نمیکنه واسه خوردنش
کلاازقطره بدش میادبراش مولتی خارجیم گرفتم مزه تافی میده ولی دوست نداره
به زور بهش بده مگه دست خودشه نخوره😂
لیپوزوفر فورت بشدت مزخرفه ،لیپیفر فورت میدم الان
شما دادین نتیجه گرفتین؟من الان گرفتم دارم میدم
چون فولیک اسید داره دکتر گفته بدم
لیپیفر دندون رو خراب نمی کنه
من سیدرال گوچه میدم روشم نوشته بود میشه بریزی تو اب بهش بدی
من از4 ماهگی دادم ب دخترم یسالگی ک چکاپ خون داد باید اهنش از30تا145 میبود ک 15 بود ینی فقر اهن،دکترش گفت انگار اصلا بهش آهن ندادی 😞
25 باید ببرم چکاپ نتیجه رو میگم بهتون عزیزم
دکتر دخترم گفت اهنش کمه ،من عوض پدیا بست میدم شما هم بپرس از دکتر
واقعا کمه؟کدوم بیشتره پس؟