سلام خانم دکتر و خانما
پسرم ۲ماهو ۲۰روزشه
رفلاکس و کولیک داره ولی انگار رفلاکس بیشتر اذیتش میکنه
شیر خودمو میخوره و دارم رژیم میگیرم
خواستم بپرسم زیتون همراه غذا میتونم بخورم؟
و اینکه سوپ جو و آش جو و یا رشته چی؟
خیارو گوجه هم بی زحمت بگین؟ حالا چه سالاد شیرازی چه همینجوری توغذا استفاده کنم گوجه رو
پرسش (1401/11/11):
رفلاکس و پرهیز غذایی
312
32
1401/11/11
سوال کننده
1
1401/11/11
marjan❤️ .
گوجه برای رفلاکس خوب نیست
0
1401/11/11
الناز مامان نيکان❤
حبوبات نفخ دار نخور لبنیات هماصلا نخور
0
1401/11/11
Fateme Manane Alisan
لبنیات و مرکبات نوشابه و دلستر من اصلا نمیخوردم
حبوبات هم کم کرده بودم.
حبوبات هم کم کرده بودم.
0
1401/11/11
سوال کننده
ن نخوردم
فقط حبوبات رو میگن ۴۸ساعت خیس کنی و هی آبشو عوض کنی میشه استفاده کرد
دکتر هم گفت عدس و ماش میشه
میخواستم بدونم جو چطوره!؟
فقط حبوبات رو میگن ۴۸ساعت خیس کنی و هی آبشو عوض کنی میشه استفاده کرد
دکتر هم گفت عدس و ماش میشه
میخواستم بدونم جو چطوره!؟
0
1401/11/11
سوال کننده
نمیخورم هیچی
فقط گفت برنج و گوشت سفید
میوه هم گلابی و موز و سیب و هویج
فقط گفت برنج و گوشت سفید
میوه هم گلابی و موز و سیب و هویج
0
1401/11/11
سوال کننده
آجیل یا همون ۴مغز و گردو هم گفت نخور
0
1401/11/11
سوال کننده
شما شیرخشک چی میدادین ب بچه ها؟
من یجا دکتر بردم گفت حساسیت پروتئین گاویم داره
ولی جای دیگه بردم گفت ن رفلاکسه ک اذیتش میکنه
من یجا دکتر بردم گفت حساسیت پروتئین گاویم داره
ولی جای دیگه بردم گفت ن رفلاکسه ک اذیتش میکنه
0
1401/11/11
سوال کننده
بچه شما الان ۵ ماهشه خوب شده؟؟
0
1401/11/11
پزشک اوما
سلام مامان جان به روی قشنگتون
گوجه نخورید ، زیتون معمولا مشکل ساز نیست. در مورد جو هم مشکلی وجود ندارد ولی تست کنید و پاسخ بدن دلبندتان را ببینید💖
گوجه نخورید ، زیتون معمولا مشکل ساز نیست. در مورد جو هم مشکلی وجود ندارد ولی تست کنید و پاسخ بدن دلبندتان را ببینید💖
0
1401/11/11
سوال کننده
ممنون
حبوبات رو میتونم خیس کنم بعد از ۴۸ساعت استفاده کنم؟
سیب زمینی چی؟
حبوبات رو میتونم خیس کنم بعد از ۴۸ساعت استفاده کنم؟
سیب زمینی چی؟
0
1401/11/11
پزشک اوما
سلام جان دلم، بله چند بار آب را تعویض کرده و بعد خوب بپزید و اول در میزان کم مصرف کنید اگر دلبندتان اذیت نشد بعد ادامه دهید. سیب زمینی هم مشکلی ندارد 🌹
0
1401/11/11
سوال کننده
ممنون از شما♥️🌷
0
1401/11/11
سوال کننده
و اینکه پسرم صورتشو زیاد میماله مخصوصا توی خواب و باعث ناآرومی و بیدار شدنش میشه بخاطر رفلاکسشه؟
0
1401/11/12
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل 💜میتواند از نشانه های بیقراری ناشی از رفلاکس باشد اما احتمال آلرژی را هم در ذهن داشته باشید
0
1401/11/12
سوال کننده
آلرژی مگه علائم دیگه ب همراه نداره مثل اگزما یا جوش و یا خون در مدفوع
0
1401/11/12
پزشک اوما
لزوما خیر ، دقت کنید ببینید چه مواقعی این حرکات بیشتر میشوند، البته همانطور که گفتم رفلاکس اولین علت هست
0
1401/11/12
سوال کننده
احساس میکنم زمانیم ک دل پیچه و دل درد داره این کارو میکنه
0
1401/11/12
پزشک اوما
دل درد ناشی از رفلاکس و در پی آن بی قراری طی یک چرخه میتوانند در نهایت منتهی به این شرایط شوند
0
1401/11/12
سوال کننده
بخوام شیر خشک بدم باید مخصوص رفلاکس بدم یا برا حساسیت رو؟
یه دکتر بردم گفت حساسیت ب پروتیین گاوی شیر خشکم مجبور شدی بدی آپتامیل پپتی
دکتر بعدی بردم گفت ب دلیل رفلاکسه
حالا موندم شیرخشک آپتامیل پپتی بدم یا arمخصوص رفلاکس؟؟
یه دکتر بردم گفت حساسیت ب پروتیین گاوی شیر خشکم مجبور شدی بدی آپتامیل پپتی
دکتر بعدی بردم گفت ب دلیل رفلاکسه
حالا موندم شیرخشک آپتامیل پپتی بدم یا arمخصوص رفلاکس؟؟
0
1401/11/13
پزشک اوما
عزیزم پپتی جونیور یا شیرخشک هایی مانند نئوکیت، نوترامیژن یا ایزومیل یا الکر بسته به صلاحدید پزشک اطفال میتوانند برای بچه هایی که رفلاکس و حساسیت به پروتئین گاوی دارند گزینه های مناسبی باشند اما اول باید به متخصص گوارش اطفال مراجعه کنید تشخیص قطعی حاصل شود بعد برحسب تشخیص شیرخشک انتخاب شود چون اگر حساسیت به پروتئین گاوی وجود نداشته باشد دلیلی برای دادن این محصولات وجود ندارد 🌹
0
1401/11/13
سوال کننده
تشخیصاشون متفاوت بوده
برا همین سردرگم شدم
ب اونی ک گفت حساسیت پروتیین گاوی داره گفتم آزمایش مدفوع بنویسین گفت قبول ندارم این آزمایشو
برا همین سردرگم شدم
ب اونی ک گفت حساسیت پروتیین گاوی داره گفتم آزمایش مدفوع بنویسین گفت قبول ندارم این آزمایشو
0
1401/11/13
پزشک اوما
عزیزم به. یک متخصص گوارش اطفال مراجعه کنید. در این موارد باید نظر چند پزشک را دریافت کرد
0
1401/11/13
سوال کننده
متخصص کودک بود و گوارش
0
1401/11/13
سوال کننده
از بین این شیرخشک های رژیمی شما میدونین کدوم مزه بهتری دارن و وزن گیری بچه بهتره؟
آخه پپتی رو میگن خییلی تلخه
آخه پپتی رو میگن خییلی تلخه
0
1401/11/13
پزشک اوما
مجددا مراجعه کنید ، باید همانطور که گفتم با چند متخصص مشورت کنید چون بدون تشخیص نمیتوان گفت چه شیرخشکی بهتر است جانم و . هدف ورن گیری نیست هدف تامین سلامت دلبندتان است
1
1401/11/14
سوال کننده
باشه ممنون از شما
0
1401/11/14
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 💜💜
0
1401/11/14
پزشک اوما
stk: |~|12|~|182
0
1401/11/17
سوال کننده
خانم دکتر چای نبات خودم بخورم ک اشکالی نداره بخاطر رفلاکس پسرم؟؟
0
1401/11/17
پزشک اوما
مامان گل امتحان کنید اگر دلبندتان اذیت نشد میتوانید مصرف نمایید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- دلیل گریه کردن نوزاد موقع شیر خوردن چیست ؟
- رفلاکس نوزاد و برفک دهان
- بالا اوردن پنیرک نوزاد
- مامان هایی که بچه رفلاکسی دارن یا داشتن بیاید دور هم جمع بشیم
- رفلاکس نوزاد دو ماهه
- رفلاکس نوزاد دو ماه
- درمان رفلاکس نوزادی واقدامات لازم ؟؟؟
- دادن غذای کمکی به نوزاد
- سلام میشه درباره علائم دخترم راهنمایی کنید
- خارش سرو صورت نوراد




