سلام خدمت پزشک محترم و دوستای عزیز اوما
دختر من ۲۸۰۰ بدنیا اومد اوایل عالی وزن میگرفت فقط هم شیر خودمو میخورد بعد بخاطر رفلاکس شیر خشک هم دادم و از اون موقع اصلا درست وزن نمیگیره. الان ۲ ماه و نیمه رو ۹ کیلو مونده اصلا زیاد نشده.چیکار کنم چی بدم وزنش بالا بره
هر چی میدونید لطفا بهم بگید
شیر خشک ،مولتی، غذا ،مکمل های دیگه
ممنون از راهنماییتون
پرسش (1401/11/11):
بالا نرفتن وزن کودک یکساله
1050
45
1401/11/11
سوال کننده
0
1401/11/11
mom(N) 😌😌
مولتی ویتامین چی میدی بهش؟
0
1401/11/11
سوال کننده
پدیا بست میدادم دکترش عوض کرد شربت داد که اصلا نمیخوره
از فردا میخوام مولتی بخرم براش چون دارو میخورد ندادم بهش
از فردا میخوام مولتی بخرم براش چون دارو میخورد ندادم بهش
0
1401/11/11
mom(N) 😌😌
مولتی ویتامین ویتانه کیندر سانستول
منم دخترم شربت ویتامیناشو نمیخورد پدیا بست دادم بعدم نئو زینک دادم بذای استهاش
منم دخترم شربت ویتامیناشو نمیخورد پدیا بست دادم بعدم نئو زینک دادم بذای استهاش
0
1401/11/11
mom(N) 😌😌
ویوا کیدس هم یه دوره دادم رو اشتهاش خیلی جواب بود ولی خوب نمیخورد به زور میدادم
ویتانه عالیه برا اشتها
ویتانه عالیه برا اشتها
0
1401/11/11
mom(N) 😌😌
دوره ای بده مثلا هر سری که تموم میکنه یه چیز دیگه بهش بده چون مرتب بهش بدی بدن مقاوم میشه دیگه روش جواب نمیده مث اول
ویتانه مولتی خارجی خیلی عالی هست ولی مزه بدی میده نیم ساعت قبل از ناهار شام پنج سی سی باید بخوره
ویتانه مولتی خارجی خیلی عالی هست ولی مزه بدی میده نیم ساعت قبل از ناهار شام پنج سی سی باید بخوره
1
1401/11/11
mom(N) 😌😌

این مولتی با طعم شکلاته از اینم دوس داشتی میتونی بدی بهش اگه هر طعمی رو نمیخ.ره
0
1401/11/11
fatem F
مولتی ویتامین زینک دار میتونی براش بگیری مثل سانستول پلاس زینک
نئو زینک هم جدا میتونی بگیری بهش بدی ولی کلا هرچی میدی تحت نظر پزشکش باشه
نئو زینک هم جدا میتونی بگیری بهش بدی ولی کلا هرچی میدی تحت نظر پزشکش باشه
0
1401/11/11
فاطمه دواتخواه
هر چی بزرگتر میشن روند وزن گیریشون کند میشه
1
1401/11/11
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
من از شربت مولتی ویتامین کیندر و سانستول پلاس زینک خیییلییی راضی ام
اهن ک لیپوزوفر فورت آبی میدادم ک بشدت اهنش پایین بود ک عوض کرد الان آهن لیپیفرفورت میدم
با دوماه کیندر و لیپیفر فورت 1 کیلو اضاف کرد
اهن ک لیپوزوفر فورت آبی میدادم ک بشدت اهنش پایین بود ک عوض کرد الان آهن لیپیفرفورت میدم
با دوماه کیندر و لیپیفر فورت 1 کیلو اضاف کرد
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
دختر من ی ماه بهش کیدزی میدم ی ماه آ د،ایا لازمه مولتی دیگه بدم؟؟ چون فعلا ی ماه در میون میدم منظورمه نیازه عوض شه؟؟
0
1401/11/11
سوال کننده
سانستول مگه میشه داد یکسالگی ؟
اگه بشه که عالیه
اگه بشه که عالیه
1
1401/11/11
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/11/11
سوال کننده
نئو زینک میدادم بهش خوب بود بازم میگیرم
0
1401/11/11
سوال کننده
دختر منم اهنش حیلی پایینه روزی ۴ سی سی آهن میخوره فیلیپ فورت
مولتی کیندر هم داره اصلا نمیخوره به زورم میدم بالا میاره
سانستول امروز میگیرم حتما براش
چقدر باید بخوره
مولتی کیندر هم داره اصلا نمیخوره به زورم میدم بالا میاره
سانستول امروز میگیرم حتما براش
چقدر باید بخوره
0
1401/11/11
سوال کننده
باید از دکتر بپرسی اگه وزنش خوب باشه مولتی نمیدن
البته دکتر پناه اینجوری میگه که وزنش خوب باشه مولتی نیاز نیست اصلا
البته دکتر پناه اینجوری میگه که وزنش خوب باشه مولتی نیاز نیست اصلا
0
1401/11/11
mom(N) 😌😌
اره عزیزم میشع
0
1401/11/11
سوال کننده
حتما میگیرم پس
ممنون خیلی لطف کردی جواب دادی عزیزم
ممنون خیلی لطف کردی جواب دادی عزیزم
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
دختر من وزنش معمولیه نه زیاده نه کم ،تو این مریضی من بچم دکتر نمیبرم،میترسم هر سری میرفتم همش بجه های مریض تو مطب بودن،میگم تا لازم نباشه نبرم
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
اسم دختر منم پناهه🤩🤩🤩
0
1401/11/11
سارا مامان نی نی ها
عزیزم بچه باید پایان یک سالگی سه برابر وزن تولدش وزن گرفته باشه ک بچه شما وزن گرفته دیگه میخواین چقدر باشه
0
1401/11/11
آیناز 🍓 z
دختر من هم ۲۸۰۰ دنیا اومد از ۱.۸ ماهگی تا حالا وزنش ثابته دکتر هم بردم گفت کم وزنه هر جور مولتی هم دادم فایده نداشت ژنتیکی لاغر اندامه
من و شوهرم هم ظریف هستیم به خودمون رفته دیگه
من و شوهرم هم ظریف هستیم به خودمون رفته دیگه
0
1401/11/11
آیناز 🍓 z
کلا رو ۱۲ استپ کرده فقط قد میکشه
0
1401/11/11
سوال کننده
بهترین کار میکنی بدتر مریض میشن میرن دکتر
0
1401/11/11
سوال کننده
ای جاااان خدا حفظش کنه عزیزم ❤️❤️❤️❤️
0
1401/11/11
سوال کننده
آخه دکتر گفت خیلی بده که ۲ ماهه وزن اضافه نکرده
0
1401/11/11
سوال کننده
احتمالا دختر منم به باباش رفته چون خودم تپلم 😊
0
1401/11/11
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
چکاپ یک سالگی انجام شده؟ عکس نمودار رشدی دلبندتان را ارسال کنید تا ببینم
چکاپ یک سالگی انجام شده؟ عکس نمودار رشدی دلبندتان را ارسال کنید تا ببینم
0
1401/11/11
سوال کننده

0
1401/11/11
سوال کننده
نه هنوز چکاپ انجام نشده
0
1401/11/11
پزشک اوما
چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟
0
1401/11/11
سوال کننده
آهن روزی ۴ سی سی
شربت کلسیم و از امروز شربت ایموفیل که دکترش داده بود
شربت کلسیم و از امروز شربت ایموفیل که دکترش داده بود
0
1401/11/12
پزشک اوما
عزیزم با پزشک دلبندتان مشورت داشته باشید چون ایموفیل برای سنین بیشتر از 4 سال توصیه میشود و برای دلبندتان دادن مولتی ویتامین و زینک گزینه بهتری است ، چکاپ یک سالگی هم انجام شود تا بهتر متوجه شویم علت عدم افزایش وزن چیست، بابت رفلاکس هم تحت درمان باشد 🌷
1
1401/11/12
سوال کننده
ممنون چشم
رفلاکس داره هر شب قرص امپرازول داخل ماست بهش میدم
ایموفیل هم بهش گفتم که نوشته برای ۴ ساله بالا ولی گفت مشکلی نداره خودمم تعجب کردم باز از یه دکتر دیگه میپرسم
ممنون از شما
رفلاکس داره هر شب قرص امپرازول داخل ماست بهش میدم
ایموفیل هم بهش گفتم که نوشته برای ۴ ساله بالا ولی گفت مشکلی نداره خودمم تعجب کردم باز از یه دکتر دیگه میپرسم
ممنون از شما
1
1401/11/12
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل و آفرین که پیگیر هستید 💜💜💜
1
1401/11/12
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
1
1401/11/12
سوال کننده
stk: |~|11|~|110_col
1
1401/11/13
پزشک اوما
❤️❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




