سلام پزشک عزیز و دوستان اومایی گل ازمایش های مامانم هست خواستم ببینم مشکلی هست خودم نگاه میکنم انگار فاکتور ها از رنج ازمایشگاه پایین تره
0
1401/11/11
سوال کننده

0
1401/11/11
سوال کننده

0
1401/11/11
سوال کننده

0
1401/11/11
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
عزیزم خدا مامانتو حفظ کنه و شمارم ب زودی مادر کنه
فریتین خونش یا همون آهن خیلی پایینه
ویتامین دی هم پایینه یکم
توادرارشم باکتری زیاده
فریتین خونش یا همون آهن خیلی پایینه
ویتامین دی هم پایینه یکم
توادرارشم باکتری زیاده
1
1401/11/11
سوال کننده
سلام رقیه جان مرسی عزیزم ایشالله 😘😘😘
0
1401/11/11
خانم گل .
مامانتون 34 سالشه؟
ماشاالله خدا حفظش کنه
من فقط متوجه کم خونی زیادشون شدم
ماشاالله خدا حفظش کنه
من فقط متوجه کم خونی زیادشون شدم
1
1401/11/11
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عاقا من ارور دادم عاطفه جان مامان ات ۳۴ سالشه یعنی شماالان تقریبا شونزده هفده سالته هشت سال اقدام ک میشه دوره کودکی🤦♀️🤦♀️🤦♀️
البته ببخشید فقط کنجکاوشدم خدا شماو مامان گل تون حفظ کنه
البته ببخشید فقط کنجکاوشدم خدا شماو مامان گل تون حفظ کنه
0
1401/11/11
marjan❤️ .
نه تو بیو زده 25سااشه
0
1401/11/11
marjan❤️ .
ینی با مامانش نه سال اختلاف سن داره
0
1401/11/11
atefe k
عزیزم خیلی مامانتون کم خونن
حتما ببرین دکتر ازمایشو
شاید تزریق خون لازم باشه
عفونت ادراری هم دارن
حتما ببرین دکتر ازمایشو
شاید تزریق خون لازم باشه
عفونت ادراری هم دارن
0
1401/11/11
atefe k
احتمالا سن اشتباه خورده تو جواب
0
1401/11/11
atefe k
خونریزی چیزی داشتن ک هموگلوبین انقدر اومده پایین یا کلا همیشه اینطوری بودن
0
1401/11/11
سوال کننده
سلام نه دخترا مامانم متولد ۶۰ هست من ۱۷ سالم بود ازدواج کردم
0
1401/11/11
سوال کننده
مامانم از بیمه دخترخاله ام استفاده کرده
0
1401/11/11
سوال کننده
من متولد ۷۷ هستم
0
1401/11/11
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
دلیل انجام آزمایش چه بوده ؟
دلیل انجام آزمایش چه بوده ؟
0
1401/11/11
سوال کننده
سلام
مدتی بود حالشون خوب نبود همه جای بدنش درد میکرد قفسه سینها و خود سینها درد داشت دکتر اکو قلب و سونوگرافی و انجام دادند گفتند این آزمایشها رو هم انجام بدن
مدتی بود حالشون خوب نبود همه جای بدنش درد میکرد قفسه سینها و خود سینها درد داشت دکتر اکو قلب و سونوگرافی و انجام دادند گفتند این آزمایشها رو هم انجام بدن
0
1401/11/11
پزشک اوما
عزیزم خونریزی های پریود مادر محترم سنگین هست؟ چون کم خونی شدید دارند
0
1401/11/12
سوال کننده
یه مدت بهم ریخته بود دوره پریودهاش
0
1401/11/12
سوال کننده
قطع نمیشد
0
1401/11/12
سوال کننده
قرص ترنسید میخورد قطع میشد
0
1401/11/12
پزشک اوما
شدت کم خونی بسیار زیاد است جهت تزریق سرم آهن مراجعه کنند. همچنین مواد غذایی غنی از آهن بیشتر مصرف شود. برای دو ماه هفته ای یک عدد پرل ویتامین دی 50 هزار مصرف کرده و سپس آزمایش را تکرار کنند.
مشکوک به عفونت ادراری هستند درمان آغاز شود و حتما مابعات فراوان بخورید و ادرار خود را نگه ندارید 🌷🌷
مشکوک به عفونت ادراری هستند درمان آغاز شود و حتما مابعات فراوان بخورید و ادرار خود را نگه ندارید 🌷🌷
1
1401/11/12
سوال کننده
خیلی ممنون از شما
0
1401/11/12
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ❤️
0
1401/11/12
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



374

