خب تب چه ربطی به شیرخشک داره
تب وقتی قطع نشه یعنی بدنش عفونت داره تا عفونت درمان نشه تبم قطع نمیشه
نیوکیت پروتئین گاوی داره؟؟چون من نمیدونم چه شیرخشکیه اگه داره قطع ون
سلام شیر خشک فکر نکنم ربطی داشته باشه به تب کلا بچت حتما مریض شده ک تب کرده شیر خشکم برای حساسیتای خیلی شدیده درسته
عفونت فک نمیکنم چون هفته پیش بخاطر برفک دهانش فولوکونازول استفاده کرده
38/5 بدون اضافه کردن نیم درجه زیر بغل
ببین تب ۹۰ درصد عفونته حالا یا گوش یا حلق...اگه دیدی پاین نمیاد حتما ببرش
اگه تب قطع نمیشه ببرش بیمارستان ، ۳۸/۵ تب بالاییه بچه ات هم خیلی کوچیکه چه دارویی بدی و دوزش رو دکتر باید تجویز کنه
تبش هم ربطی به شیرخشک نداره
دقیقا دوست عزیز تب بچه زیاده ببرش دکتر مخصوصا ک الرژی هم داره نمیتونی هر دارویی سرخود بهش بدی
سلام مامان جان به روی قشنگتون
تب بعید است مرتبط با شیرخشک باشد، و احتمال یک بیماری عفونی و یا ویروسی مطرح است با توجه به شدت تب از شیاف استامینوفن برای کنترل درجه حرارت بدن کمک گرفته و به بیمارستان برای ارزیابی علت مراجعه کنید💖
شیرخسکش مربوط به الرژی بالاست زهرا جان رفتی از حالت من و باخبر کن
قطره دادم تب فعلا اومده پایین رو 37 رسیده الان خوابید