سلام به خانم دکتر عزیز و خانومای اوما.
من و پسرم هر دو سرماخوردیم و هم بخاطر این که به پسرم شیر خودمو میدم و هم اینکه حساسیت به پروتئین گاوی و رفلاکس داره از خوردن بعضی چیزها از جمله مرکبات منع شدم. سوالم اینه که میتونم به عنوان جایگزین مرکبات، قرص جوشان بخورم تا به زودتر خوب شدن سرماخوردگیم کمک کنه یا ترکیبات قرص جوشان هم برای بچه هایی که آلرژی دارن ضرر داره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



257
1401/11/11



