سلام خانوم دکتر وقت بخیر و خسته نباشید.
من 48 روزه زایمان کردم.
3 روز حدودا خونریزیم قطع شد و 30 ام دی ماه مجددا خونریزیم شروع شد تا دیروز
امروز فقط ترشحات صورتی روشن داشتم.
امروز نزدیکی داشتم اما بدون دخول فقط مایع منی روی واژنم ریخت؛ من به شدت از بارداری مجدد ترس دارم میخوام بدونم با این اوصاف اصلا امکان بارداری وجود داره؟؟اگر داره من چیکار باید کنم؟؟ضمن اینکه من شیردهی از سینه ندارم
پرسش (1401/11/11):
امکان بارداری مجدد بعد از زایمان
713
11
1401/11/11
سوال کننده
0
1401/11/11
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
عزیزم باروری بعد از زایمان خییلیی سریع انجام میشه،مواظب باش .
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
خیلی احتیاط کن اگه بچه نمیخای
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
فک نکنم با این حالت بارداری اتفاق بیفته ولی اگه میدونی قرص اورژانسی بخور
0
1401/11/11
fatemeh 👨👩👧👦
حتما اورژانسی بخور عزیزم
0
1401/11/11
fatemeh 👨👩👧👦
من با پیشآب باردار شدم
0
1401/11/11
سوال کننده
بدون دخول؟؟؟؟
0
1401/11/11
سوال کننده
دکتر جان من همین الانم ترشحات خونی دارم ینی کامل پاک نشدم هنوز
0
1401/11/11
masome ❤️
وقتی هنوز خونریزی ات پاک نشد تخمکگذاری انجام نشد چجوری بارداری شکل بگیره
0
1401/11/11
پزشک اوما
سلام عزیزم به روی ماهتون
وقتتون بخیر و زنده باشید 💗
بله چرا احتمال بارداری نباشد اما باتوجه به اینکه هنوز در دوره قاعدگی هستید این احتمال بسیار پایین است، باتوجه به اینکه تابع نوسانات هورمونی این دوران زمان تخمک گذاری هنوز قابل پیش بینی نیست جهت اطمینان از روش جلوگیری از بارداری اورژانسی کمک بگیرید و بعد یک روش جلوگیری درست و مطمئن را انتخاب کرده و با آن جلو بروید 🌷
وقتتون بخیر و زنده باشید 💗
بله چرا احتمال بارداری نباشد اما باتوجه به اینکه هنوز در دوره قاعدگی هستید این احتمال بسیار پایین است، باتوجه به اینکه تابع نوسانات هورمونی این دوران زمان تخمک گذاری هنوز قابل پیش بینی نیست جهت اطمینان از روش جلوگیری از بارداری اورژانسی کمک بگیرید و بعد یک روش جلوگیری درست و مطمئن را انتخاب کرده و با آن جلو بروید 🌷
0
1401/11/11
سوال کننده
قرص اورژانسی لوونورژسترول؟
درسته؟
درسته؟
0
1401/11/11
پزشک اوما
بله عزیزجانم 🌷🌷🌷
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




