تروخدا دارم سکته میکنم همیشه بتام نهاییییت ۱ بود بیشتر نشده ببینید این مثبته
1
1401/11/10
سوال کننده

2
1401/11/10
رها ایمانی
سلام مثبت بودنش که مثبت هست ولی ۴۸ ساعت بعد تکرار کن اگه ۲ برابر شد که اکی اگه نشد خارج رحمی شاید باشه
1
1401/11/10
الهه♡
بله مثبته اما شما بعد ۴۸ ساعت باز تکرار کن
0
1401/11/10
سوال کننده
من ۲ سالهه اصلا یبارم جوابم مثبت نشده
0
1401/11/10
سوال کننده
بی بی چکام خیلی کمرنگ بودن
0
1401/11/10
سوال کننده
دل زدم به دریا گفتم یا هست یا نیست
0
1401/11/10
سوال کننده
اوایل اقدام از ذوق هر ماه میرفتم تیتر میدادم
۱ سال اصلا نرفتم بس که منفی دیدم
۱ سال اصلا نرفتم بس که منفی دیدم
0
1401/11/10
هستی m
بارداری عزیزم.مبارکت باشه😍
1
1401/11/10
رها ایمانی
خوب چون عدد کمه برای همین بی بی کم رنگ میشد
0
1401/11/10
مهسا 26
چندروز از موعدت گذشته
1
1401/11/10
مهسا 26
باید تکرار کنی
0
1401/11/10
سوال کننده
۳ روز
دفاستون میخوردم هر ماه بعد از ۳ روز پری میومد الان گشته
دفاستون میخوردم هر ماه بعد از ۳ روز پری میومد الان گشته
0
1401/11/10
مهسا 26
مال من ۴۲ بود
شد۵۹
بعدم ۶۳
الان بهم گفتن مشکوکم به خارج از رحم بودن
شد۵۹
بعدم ۶۳
الان بهم گفتن مشکوکم به خارج از رحم بودن
1
1401/11/10
مهسا 26
حتما تکرار کن و به کسی هم نگوفعلا تا مطمعن بشی
اگر دوبرابر شد بدون خوبه وصبر کن که بری سونو قلب اگر نشد برو دکتر
اگر دوبرابر شد بدون خوبه وصبر کن که بری سونو قلب اگر نشد برو دکتر
0
1401/11/10
رها ایمانی
برای شما همون که ۲ برابر نشده مشکوک بودی
0
1401/11/10
مهسا 26
اره ولی فعلا تو سونو هم چیزی دیده نشده نه داخل رحم نه خارج اما خب احتمال خارج رحم بود دارم با روند بتا
0
1401/11/10
سوال کننده
یعنی حدودا باید بشه ۵۵
0
1401/11/10
مهسا 26
اره
1
1401/11/10
مهسا 26
مال بعضیا هم بعد۷۲ ساعت دوبرابر میشه اگر صبرت زیاده سه روز بعد برو تکرار کن
0
1401/11/10
رها ایمانی
از وقت پریودت چند وقت گذشته
1
1401/11/10
سوال کننده
چقدر اقدام بودی
من اصلا با دوسال hmg و hcg کلومیفین لتروزل هیچ کدوم سابقه یکبار حاملگی هم نداشتم
من اصلا با دوسال hmg و hcg کلومیفین لتروزل هیچ کدوم سابقه یکبار حاملگی هم نداشتم
0
1401/11/10
سوال کننده
والله دوفامد میخوردم قبلا خیلی قاطی بودی بین ۴ روز بعد از قطع تا ۱۰ روز
دوفاستون خارجی رد خور نداشت سر ۳ روز
دوفاستون خارجی رد خور نداشت سر ۳ روز
0
1401/11/10
سوال کننده
الان شنبه باید میشدم
1
1401/11/10
MINA💕💕 🩷🩷
انشالله که دوبرابر میشه و مثبتی
استرس ازخودت دور کن
شاید تازه لقاحت صورت گرفته
آخرین اقدامت کی بوده ؟؟
استرس ازخودت دور کن
شاید تازه لقاحت صورت گرفته
آخرین اقدامت کی بوده ؟؟
0
1401/11/10
مهسا 26
ده ماه
این ماه خیلی محرک خوردم لتروزول کلومیفن سینال اف وhmg وhcg
۴ تا فولیکول داشتم
بار اول بتام۴۲ بود گفتن تکرار کن کردم دوبرابر نشده بود بازم تکرار کردم فعلا گفتن مشکوک به خارج از رحم
این ماه خیلی محرک خوردم لتروزول کلومیفن سینال اف وhmg وhcg
۴ تا فولیکول داشتم
بار اول بتام۴۲ بود گفتن تکرار کن کردم دوبرابر نشده بود بازم تکرار کردم فعلا گفتن مشکوک به خارج از رحم
0
1401/11/10
سوال کننده
از بعد از پریودی تا همین الان یک شب در میون دکتر گفت تا پریود بعدیت
1
1401/11/10
مهسا 26
ولی بد به دلت راه نده
خیلیا بودن که بتاشون پایین بوده بعد چند روز بالا رفته و روند طبیعیشو طی کرده
خیلیا بودن که بتاشون پایین بوده بعد چند روز بالا رفته و روند طبیعیشو طی کرده
0
1401/11/10
سوال کننده
وای وای بخدا نشدنش یه درده الان منتظر جواب منفی بودم مثل همیشه خودمو دلداری بدم الان استرس گرفتم نکنه نباشه نکنه بالا نره این بدتر شد که 😅
1
1401/11/10
MINA💕💕 🩷🩷
پس نگران نباش شاید دیر تخمک گذاری کردی و آخرین اقدامات لقاح انجام شده
1
1401/11/10
مهسا 26
استرس که بدتره
استراحتتو بیشتر کن انشالله بالا میره فقط حتما همون آزمایشگاه قبلی برو تکرار کن
استراحتتو بیشتر کن انشالله بالا میره فقط حتما همون آزمایشگاه قبلی برو تکرار کن
0
1401/11/10
سوال کننده
این ماه رفتم پیش یه دکتر جدید خیلی تعریفش میکردم از ۹ صبح باید تو نوبت میبودی تا ۵ عصر
1
1401/11/10
MINA💕💕 🩷🩷
انشالله دستش برات خوب بوده و نتیجه بخش شده
پس فردا دوباره آزمایش بده خیره انشالله
پس فردا دوباره آزمایش بده خیره انشالله
0
1401/11/10
سوال کننده
بهم فولیک اسید ip_6
متفورمین
لتروزل شب ۴ تا ۸
شب ۸ و ۹ شبی دوتا سینال اف
متفورمین
لتروزل شب ۴ تا ۸
شب ۸ و ۹ شبی دوتا سینال اف
0
1401/11/10
مهسا 26
مشکلتون چی بود که باردار نمیشدی؟
0
1401/11/10
سوال کننده
با دوفاستون خارجی از شب ۱۵ تا ۱۰ شب شبی دوتا
0
1401/11/10
سوال کننده
پلیکیستیک شدید
0
1401/11/10
سوال کننده
وزنم گفت کم کنم ۱۲ کیلو کم کردم
0
1401/11/10
MINA💕💕 🩷🩷
دوفاستون خیلی خوبه هم پریود تنظیم میکنه هم پروژسترونه
0
1401/11/10
MINA💕💕 🩷🩷
احسنت
0
1401/11/10
مهسا 26
منم تنبلی داشتم
0
1401/11/10
مهسا 26
چند تافولی داشتی؟
0
1401/11/10
MINA💕💕 🩷🩷
من که تنبلی ندارم چرا باردار نمیشم😭
0
1401/11/10
مهسا 26
طی این دوسال هم میخوردی دارو ؟
0
1401/11/10
مهسا 26
همه ازمایشا رو دادی؟ همسرت چی؟
0
1401/11/10
MINA💕💕 🩷🩷
اره همه راه هارو رفتم حالا این ماه اولین ماهه hcgزدم ببینیم چی میشه
0
1401/11/10
مهسا 26
دعا کن وقتی باردار بشی که سالم باشه و بارداری بی استرسی رو تجربه کنی
باردارنشدن خیلی بهتراز شدنیه که خوب نباشه
باردارنشدن خیلی بهتراز شدنیه که خوب نباشه
0
1401/11/10
MINA💕💕 🩷🩷
شش ماه قبل هم عکس رنگی دادم سالمم
0
1401/11/10
سوال کننده
فردا سینال سونو داخلی کرد
۱۰ سیکلم
۱۴ فولیم بود
۱۰ سیکلم
۱۴ فولیم بود
0
1401/11/10
مهسا 26
انشالله نتیجه بگیری
0
1401/11/10
MINA💕💕 🩷🩷
پس احتمالا دیر بالغ شده و ازاد شده
0
1401/11/10
مهسا 26
کدوم شهری؟
0
1401/11/10
مهسا 26
اره احتمالا بین روز ۱۲ سیکل تا ۱۵ سیکلت آزاد شده
0
1401/11/10
MINA💕💕 🩷🩷
ممنون انشالله که دل شما هم شاد میشه وبتا بالا میره
0
1401/11/10
مهسا 26
فکر نکنم دیگه
چون طی یک هفته روندش غیرعادی بود
فقط امیدوارم بدون نیاز به بیمارستان خودش دفع بشه
چون طی یک هفته روندش غیرعادی بود
فقط امیدوارم بدون نیاز به بیمارستان خودش دفع بشه
0
1401/11/10
MINA💕💕 🩷🩷
من این ماه روز سیزده سیکل فولی ۲۴تو راست و فلی ۲۱,تو چپ داشتم آمپول زدم الان یه هفته اس که عجیب تخمدونام تیر میکشه وقتی یهو پامیشم
0
1401/11/10
MINA💕💕 🩷🩷
هرچی خیره همون براتون اتفاق بیفته انشالله♥️
0
1401/11/10
مهسا 26
خیلی خوب بودن فولی هات
0
1401/11/10
MINA💕💕 🩷🩷
اره دکتر گفت این ماه باید نتیجه بده 🥹نمیدونم چی میشه
0
1401/11/10
MINA💕💕 🩷🩷

1
1401/11/10
سوال کننده
اینقدر آمپول زدم و دارو خوردم گفت اگر این ماه نشی دکتر جدیده باید عمل کنی تخمدونات خیلی متورم شده باید چندتا از تخمک هات بسوزونی
فقط امیدم به معجزه خدا بود چون دکتر گفت دگ جایز نمیبینم بخوایhcg هم بزنی
فقط امیدم به معجزه خدا بود چون دکتر گفت دگ جایز نمیبینم بخوایhcg هم بزنی
0
1401/11/10
سوال کننده
شیراز
0
1401/11/10
مهسا 26
منم این ماه بهم گفتن تخمدانام بیش از حد بزرگ شده 🥺 نمیدونم دیگه چیکارکنم
این سقط بشه باز برم دکتر یا نرم!
نرم که خب حامله نمیشم
برمم که باز میزنن یه جای دیگمو خراب میکنن
اصلا خوب نیستم و نمیدونم باید چیکا کنم.
انشالله که شما نتیجه ی خوبی بگیری
اعلانو روشن میزارم خبرشو بده
این سقط بشه باز برم دکتر یا نرم!
نرم که خب حامله نمیشم
برمم که باز میزنن یه جای دیگمو خراب میکنن
اصلا خوب نیستم و نمیدونم باید چیکا کنم.
انشالله که شما نتیجه ی خوبی بگیری
اعلانو روشن میزارم خبرشو بده
0
1401/11/10
سوال کننده
این ماه بهم hcg هم نداده بود
0
1401/11/10
سوال کننده
با همین دل شادم از ته ته دلم برات دعا میکنم یهو معجزه بشه بتا یه عالمه بره بالا
0
1401/11/10
مهسا 26
مرسی🥺
دوروز دیگه ولادت امام جواده ایشالله خودش جواب دل شاد تورو هم بده و شادترت کنه
دوروز دیگه ولادت امام جواده ایشالله خودش جواب دل شاد تورو هم بده و شادترت کنه
0
1401/11/10
سایه م
ساحل جان چند روز گذشته از پریودت
0
1401/11/10
سوال کننده
شنبه باید میشدم امروز دوشنبه بود از دادم
1
1401/11/10
سوال کننده
ولی هیچ ماهی اینقدر حسش نداشتم که یه قند کوچولو توی وجوده انگار یه حس جدید و عجیبی داشتم
0
1401/11/10
سایه م
برای منم دعا کنید حالم بده بعد ۱۰ روز بتا دادم که بالا باشه برم سونو یهو دیدم زد ۶۱
0
1401/11/10
elnaz sph
مثبته عزیزم ولی احتمالا چون اوایله عدد یتات پایینه
0
1401/11/10
elnaz sph
مال من۲۵۳بود آزمایشگاه گف اوایل لقاحته عدد بتات پایینه
0
1401/11/10
مهسا 26
چقد پایین زیاد شده🥺
0
1401/11/10
مهسا 26
بتای پایین
0
1401/11/10
MINA💕💕 🩷🩷
من سر پسرم بعد پنج روز عقب انداختم ۲۵۰بودم
0
1401/11/10
فرناز بانو
هفته دومی احتمالا
0
1401/11/10
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
لقاحت تازه اس .و ان شالله دوبرابر میشه ۴۸ ساعت بعد تو همین آزمایشگاه تکرارش کن عزیزم نگران نباش 💫🤲
1
1401/11/10
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
من سر بارداری اولم ۱۹ بود بتام ۴۸ ساعت بعد تازه شد۴۰ پسرمم الان ۱۰ سالشه😇
اینسری هم بتام بعد ۴.۵ روز تاخیر ۱۰۷۰۰ بود بازم گفتن احتمال خارج رحمی یا دوقلوعه
ک هیچکدوم نبود الحمدالله .
اینارو گفتم ک بگم فقط روند بالارفتن بتا مهمه اینکه تو ۴۸ ساعت تو همون ازمایشگاه ک اولی و دادی تکرارش کنی دوبرابر ک بشه خیالت تخت بارداری سالم هست 👌
اینسری هم بتام بعد ۴.۵ روز تاخیر ۱۰۷۰۰ بود بازم گفتن احتمال خارج رحمی یا دوقلوعه
ک هیچکدوم نبود الحمدالله .
اینارو گفتم ک بگم فقط روند بالارفتن بتا مهمه اینکه تو ۴۸ ساعت تو همون ازمایشگاه ک اولی و دادی تکرارش کنی دوبرابر ک بشه خیالت تخت بارداری سالم هست 👌
0
1401/11/10
ayda .
سلام عزیزم مبارکه مثبته
0
1401/11/10
نگار کاظمی
مبارکه عزیزدلم
5
1401/11/10
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
کاش استرس ندی بهش ،چرا باید خارج رحمی باشه؟
تموم کنید این بحث تیتر بتا و دوبرابر شدن رو
تموم کنید این بحث تیتر بتا و دوبرابر شدن رو
4
1401/11/10
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ساحل جان مهم اینه ک مثبت بوده تبریک میگم بهت
استرس و اضطراب رو ازخودت دور کن،من 4 روز بعده موعد تازه بتام 31 بود
استرس و اضطراب رو ازخودت دور کن،من 4 روز بعده موعد تازه بتام 31 بود
0
1401/11/10
مهسا 26
مال منم مثبت بودولی بالا نرفت🙃
مال یکی خوب پیش میره یکی نه
ایشالله واس ایشون خوب باشه
مال یکی خوب پیش میره یکی نه
ایشالله واس ایشون خوب باشه
1
1401/11/10
هستی
ساحل عزیزم تبریک میگم ❤️ 😘
1
1401/11/10
me ..
بتای منم ۸۱بود بعد دوروز۴۰۰شد .باید تکرارش کنی ان شاالله بالا میره ..تا اینجا ک مثبتی خداروشکر 😍
0
1401/11/10
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
اره انشالله ک مثبتن
قرار نیس ی اتفاق برای بقیه هم پیش بیاد ایشالا برای شماهم بره بالا
قرار نیس ی اتفاق برای بقیه هم پیش بیاد ایشالا برای شماهم بره بالا
1
1401/11/10
هستی
آره عشقم معجزه ی خدای مهربون بوده...از ته دلم خوشحال شدم برات گلم🥰❤️
0
1401/11/10
مهسا 26
اره ولی خب هرکسی اینجا تجربه ی خودشو میگه
خداروشکر که مال شما خوب بوده ولی بی شک اگر روند بتاتون خوب نبود شماهم تجربه ی تلخ تون رو بازگو میکردین
اما خب هیچ ادمی دلش نمیخاد کسی این چیزا رو تجربه کنه
اینقد حسش بد و تلخه که حتی نمیخای سر دشمنت بیاد
خداروشکر که مال شما خوب بوده ولی بی شک اگر روند بتاتون خوب نبود شماهم تجربه ی تلخ تون رو بازگو میکردین
اما خب هیچ ادمی دلش نمیخاد کسی این چیزا رو تجربه کنه
اینقد حسش بد و تلخه که حتی نمیخای سر دشمنت بیاد
0
1401/11/11
💕 مهر مادر 💕 ..
ساحل جان تبریک میگم مثبته خیالت راحت
ان شالله همهچی خوب پبش میره
ان شالله همهچی خوب پبش میره
0
1401/11/11
💕 مهر مادر 💕 ..
دکتر جدیدت شیراز کی بود عزیزم
0
1401/11/11
💕 مهر مادر 💕 ..
شما هم نگران نباش خدا بخواد همه چی حل میشه ان شالله که بارداریت سالمه عزیزم
اگر هم نبود خدابزرگه مصلحت خدا بوده یه حکمتی داره
اگر هم نبود خدابزرگه مصلحت خدا بوده یه حکمتی داره
1
1401/11/11
سوال کننده
نجمه سمیعی ولی خیلی سخته نوبتت میشه راحت نوبت میده ولی ۴.۵ ساعت یا بیشتر باید بشینیم تو نوبت انتطاز
0
1401/11/11
حمیده ....
فولیک اسید ip6چطوریع؟بهتر از فولیک اسید ۵ هست؟
0
1401/11/11
سوال کننده
گلم نه
یه قرص بود ip_6
یه قرص دگ هم فولیک اسید
یه قرص بود ip_6
یه قرص دگ هم فولیک اسید
0
1401/11/11
💕 مهر مادر 💕 ..
ممنون عزیزم🌹
0
1401/11/11
سوال کننده
بچه هااااا
0
1401/11/11
سوال کننده
تیتر که دادم دوشنبه بی بی چکم این بود
0
1401/11/11
مهسا 26
فردا میری تکرار ؟
0
1401/11/12
سوال کننده

0
1401/11/12
مهسا 26
منفیه یا هاله داره؟
0
1401/11/12
مهسا 26
برو امروز ۴۸ گذشته دوباره آزمایش بده
0
1401/11/12
سوال کننده

0
1401/11/12
سوال کننده
الان بی بی چک هام شده این
0
1401/11/12
سوال کننده
تیترم با این ۲۷.۲ بود
0
1401/11/12
Nahid 💕
این دوتا کاملا مثبته. آزمایشت رو تکرار نکردی ؟
0
1401/11/12
Nahid 💕
الان باید خیلی بیشتر شده باشه
0
1401/11/12
سوال کننده
پوشیدم منتظرم مامانم بیاد دنبالم بریم آزمایشگاه🤭😄
0
1401/11/12
سوال کننده
گفته میخوام خودمم باشم خیالم راحت بشه
0
1401/11/12
Nahid 💕
انشالله که خوش خبر باشی
0
1401/11/12
سوال کننده
ممنونم قلبم رو هزار میزنه😄🤭
0
1401/11/12
Nahid 💕
منم بی بی چک هام مثل شماست صبح رفتم آزمایش دادم منتظرم جواب بده
0
1401/11/12
سوال کننده

جوابم امد بچه ها ۴۸ ساعت این همه زیاد شده بد نباشه؟
0
1401/11/12
مهسا 26
ای بابا
0
1401/11/12
مهسا 26
چرا هی گیج تر میشیم همه مون
0
1401/11/12
سوال کننده
از ۲۷ به ۵۸۰اخه
0
1401/11/12
سوال کننده
شنیده بودم اگر یهو بشه ۳۰۰۰.۴۰۰۰ خارج رحمی
0
1401/11/12
سوال کننده
اینقدر زیاد نشده
0
1401/11/12
سوال کننده
ولی بازم میترسم
0
1401/11/12
سوال کننده
مامانم میگه نکنه چند قلو باشه
0
1401/11/12
مهسا 26
نمیدونم ب خدا چی بگم احتمالا دکترت بگه دوباره تکرار کنی یا بگه هفته ی دیگه سونو کنی
0
1401/11/12
سوال کننده
زنگ زدم منشی گفت خانم طبیعیه اینجوری نباشه که حامله نیستی
نرماله اینجوری بره بالا نترس ولی بازم بره که خیالت راحت باشه از دکتر میپرسم اگر نیاز بود بیا سونو کن
نرماله اینجوری بره بالا نترس ولی بازم بره که خیالت راحت باشه از دکتر میپرسم اگر نیاز بود بیا سونو کن
0
1401/11/12
مهسا 26
خب خداروشکر
0
1401/11/12
Nahid 💕
اینقدر استرس نده به خودت. همون قدیما خوب بود که نه بی بی چک بود نه آزمایش. فقط استرس و اعصاب خوردی درست کردیم واسه خودمون
0
1401/11/12
Nahid 💕
مبارکت باشه انشالا که بارداری راحتی داشتی باشی❤️
0
1401/11/12
سوال کننده
ممنونم عزیزم از ته دلم برای تک تک اونایی که آرزوی این لحظه دارن دعا میکنم
0
1401/11/16
سوال کننده
دوستان من با اینکه بتام خوب رفت بالا ۵۸۰
افتادم رو خونریزی وبتام امد۳۲ دارم سقط میکنم
افتادم رو خونریزی وبتام امد۳۲ دارم سقط میکنم
0
1401/11/16
مهسا 26
راستش من دلم نخاست ازاول بگم بهت که ناراحت نشی ولی روند رشد بتات خیلی زیاد بود و خوب نبود
منم فردا امپول میزنم برای دفع شدنش
منم فردا امپول میزنم برای دفع شدنش
0
1401/11/16
سوال کننده
بعد از ۲سال نیم هعی اینم نشد که بشه
0
1401/11/16
الینا .
سلام عزیزم
0
1401/11/16
الینا .
خیلییی ناراحتم برات
0
1401/11/16
الینا .
من خودمم ۳ تا سقط داشتم و ۴ سال منتظر😔
0
1401/11/16
الینا .
عیب نداره ان شاالله بارداری بعدیت سالم باشه و به خوبی و خوشی
0
1401/11/16
مهسا 26
چقد بارداریا سخت شدن
0
1401/11/16
سوال کننده
ایشالله شپا
0
1401/11/16
مهسا 26
دلیلش چی بود اینجوری شد
0
1401/11/16
سوال کننده
شما اسپرم ضعیفه که اینقدر سقط داشتید؟
0
1401/11/16
الینا .
خودمم خسته شدم از بس گفتم ان شاالله ماشاالله😔
0
1401/11/16
سوال کننده
دکتر گفت جنین جون داری نبوده وگرنه ساک حاملگی هم دیدم
0
1401/11/16
الینا .
نه اسپرم ساالم ساالمه شانس منه
0
1401/11/16
سوال کننده
شوهر منم سالمممم سالم از ادم نرمال قوی تره من
0
1401/11/16
مهسا 26
با بتا۵۰۰ ساک دادن؟
0
1401/11/16
مهسا 26
دیدن؟
0
1401/11/16
سوال کننده
من پلیکیستیک هستم
0
1401/11/16
الینا .
خودم سالم سونو سالم چکاپ سالم اسمیر سالم نمیدونم چه مرگیه این وسط که اینجوری میشه 😭
0
1401/11/16
مهسا 26
باراولت بود؟
0
1401/11/16
الینا .
اره شوهر منم
0
1401/11/16
سوال کننده
اره
0
1401/11/16
مهسا 26
اخه۴ ساااال
0
1401/11/16
سوال کننده
منم ۲سال نیم
0
1401/11/16
مهسا 26
من ده ماه اقدام بودم که اینجوری شد
0
1401/11/16
الینا .
دقیقااا
0
1401/11/16
مهسا 26
چرا رژیم اصلاح سبک نمیگیری
0
1401/11/16
الینا .
انتظار خیلی سخته
0
1401/11/16
مهسا 26
وقتی اینقد طول کشیده
0
1401/11/16
الینا .
سقط ده برابر سخت تره
0
1401/11/16
مهسا 26
من این بارمیگیرم
0
1401/11/16
مهسا 26
دکترتو عوض کن شاید نمیفهمن
0
1401/11/16
سوال کننده
نه من چهارشنبه بتام ۵۸۰بود
امروز که خونریزی افتادم سونو کرد گفت ساک که دیده میشع ولی بتا بده ببینیم اگر بالا رفته باشه اوکی هست
امروز که خونریزی افتادم سونو کرد گفت ساک که دیده میشع ولی بتا بده ببینیم اگر بالا رفته باشه اوکی هست
0
1401/11/16
الینا .
رژیم خیلی تاثیررر داره
0
1401/11/16
الینا .
خواهر همه دارو ها رو امتحان کردیم خدا نمیخواد
0
1401/11/16
سوال کننده
من ۱۲ کیلو کم کردم
0
1401/11/16
مهسا 26
خب چرا نمیگیری؟
0
1401/11/16
الینا .
خیلی خوبه
0
1401/11/16
سوال کننده
دکترم من عوض کردم با اولین تجویزش این ماه گرفت
0
1401/11/16
الینا .
من هر سری حامله شدم ۷ ۸کیلو کم کردم و سقط و شد
0
1401/11/16
الینا .
دیگه جون نمونده برام
1
1401/11/16
الینا .
فقط باید خدا بخواد من به این نتیجه رسیدم
0
1401/11/16
مهسا 26
چیا خوردی
0
1401/11/16
الینا .
من صحیح و سالم رفتم دکتر بچه سالم ضربان قلب داشت برگشتنی خونریزی کردم تا رسیدم خونه سقط شد
0
1401/11/16
مهسا 26
منم این ماه دکترمو عوض کرده بودم که شد ولی اینجوری شد😅 فک میکنم خیلی دوز داروهامو برد بالا
0
1401/11/16
مهسا 26
😭😭😭😭
0
1401/11/16
الینا .
من که همه بی بی چکام و ریختم سطل آشغال آیینه دغم بود 😢😢😢😢😭😭😭
0
1401/11/16
الینا .
باور کن خوشیم ۱ ساعت بیشتر نبود
0
1401/11/16
الینا .
هنوز روزی یک دونه آمپول میزدم به شکمم
0
1401/11/16
الینا .
تمام شکمم کبود بود
0
1401/11/16
الینا .
جا نبود رو شکمم که کبود نباشه از رد آمپولا
1
1401/11/16
الینا .
ولی روزی که از دست دادمش ساعت امپولم که رسید کلی گریه کردم گفتم کاش میموندی و من امروزم برای داشتنش با عشق سوزن میزدم به خودم 😭😭😭😭😭😭😭
0
1401/11/16
مهسا 26
منم یکی ازدوستام دوبار سقط داشته الان از همین امپولا به شکمش میزنه و حدودا ۴ ماهشه
0
1401/11/16
سوال کننده
اینقدر زیاده بخدا مخم نمیکشه تایپ کنم کلی میگم
هر ماه یا کلومیفن یا لتروزول
بعدش ۴یا ۶ تا hmgیا سینال اف
بعد ۲تاhcg
بعد یا مدروکسی یا دوفامد یا دفاستون
پودر فمی بست
کپسول ip_6
یه کپسول تقویتی دگ هم بود
هر ماه یا کلومیفن یا لتروزول
بعدش ۴یا ۶ تا hmgیا سینال اف
بعد ۲تاhcg
بعد یا مدروکسی یا دوفامد یا دفاستون
پودر فمی بست
کپسول ip_6
یه کپسول تقویتی دگ هم بود
0
1401/11/16
مهسا 26
منم همین کوفتیا رو میخورم
فقط کپسولی گفتی رو تا حالا نخوردم
فقط کپسولی گفتی رو تا حالا نخوردم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- تفسیر جواب آزمایش خون غربالگری
- تفسیر جواب آزمایش چکاپ کامل خون در بارداری
- آزمایش منفی بعد از ۶روز تاخیر
- جواب ازمایش خون و ادرار??
- آزمایش خون بتا بارداری
- تفسیر جواب آزمایش گلوکز و کلیه در بارداری
- آدرس آزمایشگاه در غرب تهران .
- تفسیر ر آزمایش خون
- منفی بودن بیبی چک بعد از ۹ روزمیتونه کاذب باشه؟
- جنسیت بچه با آزمایش خون قابل اطمینانه؟



1994

