سلام به روی ماهتون مامان جان
مبارکتان باشد نتیجه منفی و همه چیز عالی است. اگر سونوگرافی آنومالی اسکن انجام نشده مانند تمام مادران انجام دهید 💗
سلام خانم دکتر عزیزم
خیلی ازتون ممنونم
خداروشکر
سونوگرافی هم انجام دادم دیگه تو اون فارسی نوشته بود همه چیزو نرمال زده بود بخاطر همین نفرستادم
خیلی ممنونم ازتون
خدا حفظتون کنه🥰
خواهش میکنم گل من ، بسیار هم عالی بنابراین خیالمان از هر جهت راحت است، تبریک میگویم مامان جان 💓💓💗💓💓