سلام عزیزم
من روز ۱۱ سیکل رفتم
و گفتن نزدیکی هم نداشته باشین
تا اون روز
سلام من نهم سیکلم رفتم نباید نزدیکی ولکه بینی و عفونت داشته باشی
منم خارش دارم ولی ترشحاتم بی بو هستش نمیدونم عفونته یا نه ۴ روزه دیگم پریود میشم
پماد ان ان بزنید موضعیه خارش میندازه
برای بیهوشی باید نامه دکتر باشه یا نه
همراه اگه شوهرم باشه مشکلی نیس یا نه باید زن باشه
به نظرم دلت رو به دریا بزن و برو عکس بگیر.به نظر میرسه خیلی استرس داری..اینطوری خودتو اذیت میکنی..
سلام به روی ماهتون زهرا جانم
عزیزم بهترین زمان انجام عکس رنگی از رحم ، یک هفته بعد از پریود و قبل از تخمک گذاری است، بنابراین شما دوره خونریزی خود را 7 روزه در نظر گرفته و بر اساس تاریخ اتمام خونریزی را حدودا محاسبه کرده و بعد نوبت بگیرید 🌷
سلام مجدد خانم دکتر بنده که تموم میشه پریودیم ۴ روز بعدش تخمک گذاریمع ماه پیش اینجوری بودم که رفتم سونو و گفت فولی های متعدد داری یه هفته دیر نیس