بچه ها من دیروز عکس بی بی چکم رو فرستادم هاله داشت امروز دوباره زدم مارک مدیکور پر رنم تر از دیروزی بود الآن ۱۴ یا ۱۵ روز از آمپول اچ سی جی که زدم میگذره سه روزم به موعدم مونده میخوام برم آزمایش بدم تا زودتر متوجه بشم بتونم همسرم سورپرایز کنم چون از من پیگیرتره و دقیق تاریخ و همه جیزم رو میدونه نمیتونم صبر کنم تا بعد موعدم حالا به نظرتون برم آز بدم یا زوده ممکنه هنوز اثر آمپول باشه بذارم بعد موعدم برم
پرسش (1401/11/10):
بچه ها یه دقه میاین به من بگین برم آز بدم یا صبر کنم زوده
1233
79
1401/11/10
سوال کننده
0
1401/11/10
. مامان بهار
سلام عزیزم بروامااگه بتاکم بودنگران نشو
0
1401/11/10
. مامان بهار
بعددوهفته اثرامپول نیست
7
1401/11/10
سوال کننده

0
1401/11/10
سوال کننده
اینم بی بی چک امروزم بود
1
1401/11/10
سوال کننده
برم تیتر بدم بهتره نه؟
1
1401/11/10
نیلوفر 🙏
آره برو بگو تیتر میخوام
چون عدد میده و میدونی که بتات چنده
چون عدد میده و میدونی که بتات چنده
0
1401/11/10
سوال کننده
پس میرم الآن مرسی
0
1401/11/10
Nazi ❤🥰)
سلام عزیزم مبارکت باشه
0
1401/11/10
Nazi ❤🥰)
برو تیتر بتا بده
0
1401/11/10
سوال کننده
مرسی گلم البته که هنوز خودم باور نکردم😂🤦♀️
2
1401/11/10
Nazi ❤🥰)
انشالله که مثبته
1
1401/11/10
سوال کننده
ان شاالله❤
0
1401/11/10
نجمہ😍 😍
سلام گلم منم اینجور بود بی بی چکم روز پونزده بعد از امپول. ولی یه روز قبل موعدم رفتم بتا معمولی دادم منفی بود بعد سه روز رفتم دوباره تیتر دادم هفتاد شده بود😐
1
1401/11/10
نجمہ😍 😍
انشالله خوش خبر بیای عزیزم
0
1401/11/10
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
فاطمه جان تا موعدت صبر کن ،تا بتات بره بالا
0
1401/11/10
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
مبارکت باشه عزیزم
0
1401/11/10
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/11/10
سوال کننده
اگه بتونم صبر کنم خوبه ولی دل تو دلم نیست
0
1401/11/10
هستی m
منم اچ سی جی زده بودم.سه روز قبل موعد بی بی زدم مثبت بود.فرداش آزمایش دادم مثبت شد😊
0
1401/11/10
سوال کننده
مرسی عزیزم واسم دعا کن درست باشه و مثبت باشه
0
1401/11/10
سوال کننده
عه مثل من بودین ان شاالله که به سلامتی نی نیت رو بغل بگیری واسه منم دعا کن این ماه منم مامان بشم
0
1401/11/10
me ..
سلام عزیزم مثبته مبارکت باشه😍جریان این امپول اچ سی جی چی هستش؟
0
1401/11/10
سوال کننده
مرسی عزیزدلم
آمپول آزادسازی تخمک هست بعضی وقتا هم برای افرادی که تنبلی دارن مینویسن
روزای تخمک گذاری تزریق میکنن
آمپول آزادسازی تخمک هست بعضی وقتا هم برای افرادی که تنبلی دارن مینویسن
روزای تخمک گذاری تزریق میکنن
0
1401/11/10
سوال کننده
ولی خب چون هورمون بارداری تو بدن ترشح میکنه میگن تا یه مدت بعدش مثبت کاذب رخ میده
0
1401/11/10
me ..
قبلش واسه بالغ شدن فولیکولا قرص باید مصرف شه؟؟
0
1401/11/10
سوال کننده
آره به من دکتر کلموفین داده بعضیا لتروزول یا داروهای دیگه میخورن دیگه بستگی به دکتر و شرایط بدنی داره
1
1401/11/10
هستی m
انشالله🙏
0
1401/11/10
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
استرس نداشته باش عزیزم
هرچند میدونم الان ذوووق داری
هرچند میدونم الان ذوووق داری
0
1401/11/10
سوال کننده
سعی میکنم ولی انگار خیلی فایده نداره
0
1401/11/10
me ..
جالبه.من ماهی ک باردار شدم خودم سرخود لتروزول خوردم ولی امپولی نزدم ،😆الان فکرشو میکنم میبینم چکار اشتباهی کردم سرخود مصرف کردم...
0
1401/11/10
. مامان بهار
اره مبارکه گلم این مثبته بارداری
0
1401/11/10
فاطمه 💕
مبارکه عزیزم 😍
تیتر بدین ان شاالله که اونم مثبت بشه
تیتر بدین ان شاالله که اونم مثبت بشه
1
1401/11/10
سوال کننده
خداروشکر هر چی بوده که نتیجه ی خوبی داشته برات😂😁
0
1401/11/10
سوال کننده
مرسی عزیزم
1
1401/11/10
سوال کننده
الآن رفتم تیتر دادم گفته بعد از ظهر جوابش میاد ان شاالله که اونم مثبت باشه
0
1401/11/10
..Nasrin .. .
ان شاالله خیره
1
1401/11/10
نجمہ😍 😍
اعلانو روشن میذارم خبرشو بذار الهی خوش خبر بیای
0
1401/11/10
سوال کننده
حتما میام اینجا خبرش رو میدم
مرسی از دعا قشنگت🥰
مرسی از دعا قشنگت🥰
0
1401/11/10
🌼پینار 🌼
ایشالله که خیره و مثبته
روز پدر درست و حسابی جشن میگیری به حق مولا علی
روز پدر درست و حسابی جشن میگیری به حق مولا علی
1
1401/11/10
سوال کننده
مرسی عزیزدلم
انشاالله
ممنون از دعای قشنگت🥰😘
خدا کوچولوت رو برات حفظ کنه
انشاالله
ممنون از دعای قشنگت🥰😘
خدا کوچولوت رو برات حفظ کنه
1
1401/11/10
مینا گلی
انشاللهکه مثبته عزیزم.ببین ولی لحظه به لحظشو یادت بمونه ها بعدا که فکرشو میکنی کیف میکنی.من الانم هی یادم میاد هی کیف میکنم🌹
0
1401/11/10
سوال کننده
ان شاالله خدا دهنت بشنوه
ای جونم خدا نی نیت رو برات حفظ کنه😘🥰
ای جونم خدا نی نیت رو برات حفظ کنه😘🥰
0
1401/11/10
مامان دخملی
انشااله روز پدر به همسرت خبر خوب بدی.من ۲سال پیش با میکرواینجکشن باردار شدم و زودتر از موعد رفتم تیتر بتا دادم مثبت بود خدارو شکر.اولین روز پدر رو برای شوهرم به یاد موندنی کرد.انشالله خدا دامن همه منتظرها رو سبز کنه و روز پدر بهترین هدیه رو به همسرت بدی.
0
1401/11/10
سوال کننده
مرسی عزیزدلم ان شاالله که خدا به همه ی منتظرا یه نی نی تپل خوشگل بده و دلشون رو شاد کنه
1
1401/11/10
سوال کننده
زنگ زدم آزمایشگاه گفتن جوابم آماده نیست فردا بعد از ظهر باید برم هر وقت جوابش رو گرفتم میام اینجا بهتون خبرش رو میدم
0
1401/11/10
مامان دخملی
تو اون تاپیک نمیشد دیگه چیزی گفت ولی عاشقتم😆😆با اون اسکرین شاتی کهگرفتی😆😆😆عالی هستی
0
1401/11/11
نجمہ😍 😍
سلام گلم چه کردی جوابش نیومد؟
0
1401/11/11
سوال کننده
سلام عزیزم از ساعت ۴ گفتن جوابش میاد من ۴.۳۰ میرم که قطعی اومده باشه بهت خبر میدم
0
1401/11/11
سوال کننده
رفتم آزمایشم مثبت بود عدد بتام ۴۷ ئه که گفت باید دوروز دیگه تکرار کنم
احتمالا چون زود رفتم عددش کمه و اگه چند روز دیگه برم بالاتر باشه
احتمالا چون زود رفتم عددش کمه و اگه چند روز دیگه برم بالاتر باشه
0
1401/11/11
نجمہ😍 😍
مبارکهههه الهیییی به سلامتی و خوشی😍😍😍 اره عزیزم میره بالا نگران نباش
0
1401/11/11
سوال کننده
مرسی عزیییزدلم 🥰😍😍
ممنون که واست مهم بود
یه کوچولو نگرانم ولی به این فکر میکنم زود رفتم دلم اروم میشه حالا ان شاالله روز موعدم دوباره تکرار میکنم
ممنون که واست مهم بود
یه کوچولو نگرانم ولی به این فکر میکنم زود رفتم دلم اروم میشه حالا ان شاالله روز موعدم دوباره تکرار میکنم
0
1401/11/11
🌼پینار 🌼
مباررررررکه
به سلامتي بیاد بغلت عزیزم
الهی شکر❤️🌹
به سلامتي بیاد بغلت عزیزم
الهی شکر❤️🌹
0
1401/11/11
🌼پینار 🌼
دیگه نشداااا
حتما بخاطر اینه که زود رفتی مطمئن باش
حتما بخاطر اینه که زود رفتی مطمئن باش
0
1401/11/11
سوال کننده
مرسییییی عزیزدلم😍🥰🥰🥰
0
1401/11/11
سوال کننده
ممنونم بابت دلگرمیت ❤🥰😘
0
1401/11/11
مامان دخملی
مبارک باشه عزیزم.به سلامتی بغلش کنی😍
0
1401/11/11
سوال کننده
ممنونم گلم❤😘
0
1401/11/11
سوال کننده
خدا ان شاالله دامن همه منتظرا رو سبز کنه🌱
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- دلم گرفته باز پریود شدمممممم😓😓😓😓
- باردار شدن در ماه اول اقدام.
- کسی همسرش از داروی پنتافیل برای کم تحرکی جواب گرفته؟
- تشخیص لکه لانه گزینی
- میزان فعالیت در زمان اقدام
- زمان نزدیکی بعد تزریق hcg
- اقدام ب بارداری برای دوقلو
- آیا درد تخمک گذاری در اقدام طبیعی است ؟
- قبل بارداری باید چه کار کنم؟؟؟




