سلام دکتر جان پسر من یه روز رفته تو ۴ماه امروز برم بشورمش تو پی پیش تیکه های سیاه بود خیلی نگرانم کرده میشه بگید دلیلش چیه؟ممنون
0
1401/11/09
سوال کننده

0
1401/11/09
سوال کننده

0
1401/11/09
سوال کننده
ازبابت عکس معذرت میخوام
0
1401/11/09
masi imi
سلام عزیزم برای دختر من اینجوری بود نشون دکترش دادم گفت نشانه هضم نشدن هست
0
1401/11/09
masi imi
بجز شیر چیزی دیگه ای هم دادین؟
0
1401/11/09
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
موز دادی بهش؟
0
1401/11/09
سوال کننده
تیکه های سفید رو میدونم این سیاهه
0
1401/11/09
masi imi
اره دیگه ماهم سیاه میگیم
0
1401/11/09
سوال کننده
ویتامین ب ۹ هم میخوره
0
1401/11/09
سوال کننده
رفلاکس داره ب پروتئین گاوی هم حساسیت داره که من رعایت میکنم اولین باره اینطوری شده
0
1401/11/09
پزشک اوما
سلام مامان جان به روی قشنگتون
ماده غذایی حتی در حد تست مانند موز به دلبندتان نداده اید؟
ماده غذایی حتی در حد تست مانند موز به دلبندتان نداده اید؟
0
1401/11/09
سوال کننده
نه اصلا اخه تازه یه روزه ۳ ماهش تموم شده
0
1401/11/09
پزشک اوما
دلیل تجویز ویتامین ب 9 چه بوده؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1861

