سلام خانم دکتر خانوما آبجیم مدتیه معدش خیلی درد میکنه آزمایش داده جوابش امروز اومد میتونین برام بگین مشکلش چیه ممنون میشم
0
1401/11/09
سوال کننده

0
1401/11/09
atefe k
منفیه
مربوط بوده به زخم معده و باکتری ک باعث زخم معده میشه
مربوط بوده به زخم معده و باکتری ک باعث زخم معده میشه
0
1401/11/09
سوال کننده
تورو خدا یعنی زخم نداره
0
1401/11/09
atefe k
آزمایشش ک منفی بوده ولی فکر میکنم بغیر از ازمایش شرایط بالینی مریض هم توی تفسیرش اثر داشته باشه یعنی مهم علائم بیماریه
بازم صبر کن خود دکتر جواب دقیق بهت بدن
بازم صبر کن خود دکتر جواب دقیق بهت بدن
0
1401/11/09
سوال کننده
آخه خیلی معدش درد میکنه فک میکنم عصبی باشه معدش چون خیلی جوشیه آبجیم
0
1401/11/09
سوال کننده
دستت درد دنکنه عاطفه جان
0
1401/11/09
atefe k
فدات عزیزم
ایشالله ک چیز خاصی نیست❤
ایشالله ک چیز خاصی نیست❤
0
1401/11/09
سوال کننده
ممنون
0
1401/11/09
setare ..
نیم ساعت بعد غذا سه قاشق غذاخوری روغن بادام شیرین بخوره.مثل اب رو اتیشه
0
1401/11/09
سوال کننده
واقعا
0
1401/11/09
سوال کننده
الان براش میگم
0
1401/11/09
آتنا صالحی
سلام عزیزم تست هلیکوباکتر پیلوری هست که عالم اکثر زخم های معده هست که باعث مشکلات گوارشی میشه که برای خواهرتون منفی شده شاید درد معدشون مربوط به مورد دیگه ای باشه .
0
1401/11/09
🥰🥰 😍
کاش آندوسکوپی انجام میداد خیلی دقیق تره
0
1401/11/09
🥰🥰 😍
من هلیکوباکتریم مثبت بود معده درد هم دارم کاری هم نمیشه کرد براچی استرس داری اخه
الانم ک براش منفیزده الکی حرص نخور
الانم ک براش منفیزده الکی حرص نخور
0
1401/11/09
آتنا صالحی
عزیزم دارو داره کنترل و درمان میشه
0
1401/11/09
آتنا صالحی
زمان بر هست گاهی
0
1401/11/09
🤍ننه آرتمیس 🤍
عزیزم آندوسکوپی انجام داده؟ زخم یا التهاب تو آندوسکوپی مشخص میشه
0
1401/11/09
🤍ننه آرتمیس 🤍
ولی تست هلیکوباکتر پیلوری منفیه
0
1401/11/09
مامانِ رهام
من زخم و التهاب داشتم تو اندوسکوپی رفلاکسم دارم شدید
اما این فاکتورم منفی بود
اندوسکوپی بدن بهتره
اما این فاکتورم منفی بود
اندوسکوپی بدن بهتره
0
1401/11/09
سوال کننده
دکتر بهش گفته احتمالا رفلاکس داری
0
1401/11/09
سوال کننده
ن هنوز
0
1401/11/09
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
اچ پیلوری باکتری منفی است و این یعنی این بخش نیازمند درمان نیست ولی باید برای یافتن علت درد آندوسکوپی انجام دهند چون دلایل مختلفی باعث درد معده هستند و درمان هر کدام متفاوت است🌷
اچ پیلوری باکتری منفی است و این یعنی این بخش نیازمند درمان نیست ولی باید برای یافتن علت درد آندوسکوپی انجام دهند چون دلایل مختلفی باعث درد معده هستند و درمان هر کدام متفاوت است🌷
1
1401/11/09
سوال کننده
ممنون از پاسخگوییتون
0
1401/11/09
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم 💜💜
0
1401/11/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



809

