سلام پسرم ۶ روزشه و فقط شیرخشک آپتامیل میخوره من از استرس اصلا نمیتونم شیر خودمو بهش بدم از ترس اینکه چیزی بخورم و نفخ کنه یا دل درد بگیره دیوونه میشم برا همین فقط بهش شیر آپتامیل میدم فقط سوالم اینه که کسی بوده به بچه ش از اولش فقط شیر خشک بده مشکلی پیش نمیاد براش؟
توروخدا کمکم کنین من از استرس آخرش دیوونه میشم انگار افسردگی گرفتم تا این حد😑😑
پرسش (1401/11/08):
شیر آپتامیل برای نوزاد
361
30
1401/11/08
سوال کننده
0
1401/11/08
ارزو مامان اردلان و نیکان
من از ۲۰ روزگی به نیکان دادم از ۳روز اول به اردلان
0
1401/11/08
ارزو مامان اردلان و نیکان
برا اردلان دکتر تجویز کرد شیر نداشتم قندش افتاده بود پاین
0
1401/11/08
سوال کننده
چه شیری دادی عزیزم؟
0
1401/11/08
زهرا فاتحی
منم به دخترم از اول شیرخشک اپتامیل دادم.شیرنداشتم .دخترمم سینه م نمیگرفت.دوماه خودمو الاف کردم فقط
0
1401/11/08
soheila (مامانِ سپنتا)
عزیزمممم چرا باید مشکلی پیش بیاد با دادن شیر خشک؟؟؟
0
1401/11/08
🥰mrym🥰 .
خو چرا شیرتو نمیدی!؟
0
1401/11/08
🥰mrym🥰 .
من هم شیر خشک میدم به دخترم پره آپتامیل،ب پسرم بیومیل ای ار هم شیر خودمو
0
1401/11/08
نسترن ..
پسر من از اول شیر خشک خورده
0
1401/11/08
سوال کننده
من آخر از استرس دیوونه میشم
1
1401/11/08
ارزو مامان اردلان و نیکان
اپتامیل
0
1401/11/08
ارزو مامان اردلان و نیکان
مگه نارسه دخترت؟
0
1401/11/08
🥰mrym🥰 .
اره دیگه زود بدنیا اومدن،پسرمم همونو میخورد یه هفتس بخاطر رفلاکس دکتر شیر خشکشو عوض کرده ای ار میدم
0
1401/11/08
سوال کننده
هرکی میبینه یه چیزی بهم میگه اما نمیدونن بخدا مادر بیشتر فکر بچه شو داره تا اونا
0
1401/11/08
Asra ∞
من شیرخودمو میدم تا 40روز رعایت میکردم چیزه نفاخ نمیخوردم ولی الان همه چیز میخورم فقدم شیره خودمومیخوره
0
1401/11/08
Asra ∞
خداروشکرم مشکلی نیست
0
1401/11/08
Asra ∞
روزی چاربارم بهش گریپ میکسچرمیدم
0
1401/11/08
🆔Faaati .H🆔
درست میگی عزیزم منم همین مشکل رو دارم
شیر ندارم به پسرم شیر خشک نان میدم
ولی همه میگن با شیشه نده عادت میکنه ،خب من ۶۰ میل شیرخشک رو هر دفعه چجوری به یه نوزاد با قاشق یا سرنگ بدم ؟؟؟ آدم بزرگ نیست که
شیر ندارم به پسرم شیر خشک نان میدم
ولی همه میگن با شیشه نده عادت میکنه ،خب من ۶۰ میل شیرخشک رو هر دفعه چجوری به یه نوزاد با قاشق یا سرنگ بدم ؟؟؟ آدم بزرگ نیست که
0
1401/11/08
Mary 👨👩👦
من از اول شیر داشتم
حالا به دلایلی سینمو نشد که بگیره
الآنم بعد دوماه الاف شدن،فقط شیر خشک اپتامیل میخوره
حالا به دلایلی سینمو نشد که بگیره
الآنم بعد دوماه الاف شدن،فقط شیر خشک اپتامیل میخوره
0
1401/11/08
🆔Faaati .H🆔
بنظرم شیر خشک از شیر خودمون غنی تر هم هست
خودمون چی خوردیم مگه؟همش حرص و جوش و آلودگی و غذاهای تراریخته و هورمونی و...
خودمون چی خوردیم مگه؟همش حرص و جوش و آلودگی و غذاهای تراریخته و هورمونی و...
1
1401/11/08
Mary 👨👩👦
قطعا اگر چیز بدی بود مادر اولین کسی بود که اجازه نمیداد بچش از اون بخوره!!!
اطرافیان شدن دایه ی مهربان تر از مادر😁
اطرافیان شدن دایه ی مهربان تر از مادر😁
0
1401/11/08
zahra m
من هم شیر خودمو میدم هم آپتامیل چون واقعا سیر نمیشه تنها با شیر من دکتر اطفال گفت روزی چهار لیوان شیر بخور تا شیرت زیاد بشه اونم ی هفته امتحان کردم آنچنان فرق نکرد
حالا دکتره میگفت کم کم شیرخشکو کم کن اونم ک میبینم گشنه میمونه همش دخترم گریه میکنه آخر سر بهش میدم سه چهار بار
حالا دکتره میگفت کم کم شیرخشکو کم کن اونم ک میبینم گشنه میمونه همش دخترم گریه میکنه آخر سر بهش میدم سه چهار بار
0
1401/11/08
سوال کننده
آره واقعا😬😑
0
1401/11/08
soheila (مامانِ سپنتا)
ی سؤال بپرسم ازت؟ سخت هست با ی بچه کوچک یکی دیگه بیاری؟؟
0
1401/11/08
سوال کننده
من اگه مامانم نبود دیوونه میشدم😑
0
1401/11/09
soheila (مامانِ سپنتا)
ممنون عزیزم 😃😃😃
0
1401/11/09
سوال کننده
خواهش گلم
0
1401/11/09
مامان بهار
ینی بچت هنوز دلدرد نگرفته استرسشو داری ؟؟ یا اگه شیرتو بخوره دلدرد میگیره؟
0
1401/11/09
سوال کننده
آره عزیزم استرسشو دارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




