قندت خوبه گلم. کم خون هم هستی
اگر نیستی با قرص و رژیم غذایی برطرف میشه
دکتر امشب چیزی بم نگفت اصلا.حتی نگفت کم خونی داری فقط قرص فولیکوفر رو گفت روزی دوتا بخورم
برای همین کم خونیه که گفته روزی دوتا بخور.
سلام به روی ماهتون مامان جان
همه چیز در آزمایش شما خوب است فقط اندکی کم خونی دارید که دوز مکمل آهن برایتان افزایش یافته و. همین در کنار افزایش مصرف مواد غذایی غنی از آهن (به جز جگر) کفایت میکند. فشار خون هم کنترل کنید اگر طبیعی بود همه چیز خوب است 💜
فشارمو همینجوری گرفت ۹ بود خانوم دکتر
ببخشید من تا دیروز هفته ای سه تا ویتامین دی ۲۰۰۰ میخوردم
الانم همونجوری ادامه بدم طوری نیس؟
بسیار هم عالی عزیزم، ویتامین دی چک نشده که بتوان نظر داد فعلا به همین شکل ادامه دهید ❤️
چشم خیلی ممنونم از پاسخگویی و راهنماییتون❤️🫂
چشم هاتون بی بلا گل من و خواهش میکنم 💓❤️💓