سلام خانم دکتر عزیز و مامانای مهربون من امروز 26 هفته و 5 روز باردارم امروز رفته بودم پیش دکترم که بهش گفتم بعضی موقع ها ترشح دارم ولی سوزشو خارش ندارم بیشتر وقتایی که میرمدسشویی خودمو خشک کردنی متوجه این ترشح میشم و عفونیت ادراری هم ندارم دکترم بهم این کرم واژینال را داد حالا نمیدونم استفاده کنم یا نه در ضمن هفته ایی یدونه آمپول پروژسترون میزنم تا حالا شش تا زدم این کرم واژینال برا جنین خطری نداره اخه میترسم از واژنم استفاده کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



358
1401/11/08






