بهش استرس نده بگو برو دکتر یا سونو خیالت راحت بشه
هرنوع خونریزی باید بررسی بشه عزیزم، حتما بره دکتر
منم همین بش گفتم که نگران نباشه فردا پیش دکترش بره که براش سنو بنویسه
سلام به روی ماهتون عزیزم
وقتتون بخیر 💜
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم 🌷
خونریزی در هر زمان از بارداری نیازمند ارزیابی فوری است ، اگر مجددا تکرار شده به صورت اورژانسی به بیمارستان مراجعه کنند در غیر این صورت فعلا استراحت رو به مطلق داشته باشند، نزدیکی کاملا متوقف گردد و فردا سونوگرافی انجام دهند، اگر امشب میتوانند یا فردا صبح زود شیاف پروژسترون 400 به صورت مقعدی هم استفاده نمایند ❤️
خیلی ممنون نه ادامه داره نبود خداروشکر حتی در طی ادراه روزانم خونریزی نداشته
فقط همون یکم خونریزی بوده
بسیار هم عالی عزیزم اما در هر حال امروز سونوگرافی برای ارزیابی علت الزامی است 💜