درود دخترا
من اضافه وزن ندارم. ورزش و باشگاه و کوهنوردی دارم یعنی همیشه روتین زندگیم بوده. اهل شیرینی، قند و فست فود نیستم. پریودهام منظم یعنی هرماه پریود میشم. کیت تخمکگذاری هم میزنم هرماه مثبته.
اما حدود ۸ ماه پیش سونو دادم گفت pcos ، و دو روز پیش که روز سوم قاعدگی بود، باز سونو دادم و گفت pcos ( فولیکول های ریز تخمدان رو گرفته و حجمش بزرگتر از حد نرمال).
واقعا موندم چه کنم، دکتر دارو داده . ویتاگنوس و دزوسپتیو، آخه وقتی هرماه پریود میشم و منظمه و تخمکگذاری هم دارم چرا قرص بخورم؟!🤦♀️🤦♀️
خیلی ذهنم درگیره .
اصلا دخترا پریود منظم یعنی چی؟ من دوره هام ۲۷، ۲۸ روزه است.
پرسش (1401/11/08):
تنبلی تخمدان و کیست تخمدان
409
34
1401/11/08
سوال کننده
1
1401/11/08
مهتاب 25
پیج خانم دکتر فلورا تاجیکی رو توی ایستا فالو کنید با هایلایت اصلاح سبک .... بصورت رایگان معجزه اشو ببینید
0
1401/11/08
سوال کننده
آدرس پیجش رو میزارید لطفا.
مرسی عزیزم
مرسی عزیزم
1
1401/11/08
مهتاب 25

0
1401/11/08
سوال کننده
مرسی عزیزم 🍀
0
1401/11/08
مهتاب 25
خواهش میکنم
0
1401/11/08
مهربانو ❤️
منم دو ماه اصلاح سبک انجام دادم با تنبلی تخمدان باردار شدم
0
1401/11/08
مهربانو ❤️
بادکش انجام بده خیلی خوبه
0
1401/11/08
سوال کننده
بادکش چیکار میکنه؟ چه تاثیری داره؟
0
1401/11/08
مهربانو ❤️
رحم رو گرم میکنه
0
1401/11/08
مهربانو ❤️
من دوماه انجام دادم واقعا عالی بود
0
1401/11/08
مهربانو ❤️
خودم تو خونه انجام دادم اصلا درد هم نداره
0
1401/11/08
مهربانو ❤️
قبلش شکمت رو با روغن سیاهدانه ماساژ بده
0
1401/11/08
مهربانو ❤️
و اینکه بادکش از روز ۴ پریودی تا روز ۱۶ سیکل بارداریت انجام بده
0
1401/11/08
مهربانو ❤️
هر شب قبل خواب
0
1401/11/08
مهربانو ❤️
اصلاح سبک هم انجام بده اصلا کار سختی نیست، چیزایی که واست ضرر داره نخور
0
1401/11/08
مهربانو ❤️
دیگه همه میدونن چی خوبه چی بده
مثلا نوشابه، شیرینی جات، غذای کنسروی، فست فود، سس، چیپس و پفک اصلا نخور
مثلا نوشابه، شیرینی جات، غذای کنسروی، فست فود، سس، چیپس و پفک اصلا نخور
0
1401/11/08
مهربانو ❤️
میوه ک سبزی و مغزیجات بخور
0
1401/11/08
مهربانو ❤️
به جای قند از خرما و کشمش استفاده کن
0
1401/11/08
مهربانو ❤️
ورزش روزی ۱ ساعت
0
1401/11/08
مهربانو ❤️
مهمتر از همه استرس نباید داشته باشی
0
1401/11/08
سوال کننده
چجوری انجام میشه؟ چیه ؟
0
1401/11/08
nilay mn
عزیزم سونو شکمی انجام دادی یا داخلی؟؟
0
1401/11/08
مهربانو ❤️
۳ تا استکان کوچیک بیار
0
1401/11/08
مهربانو ❤️
یه سیب زمینی با قطعه کوچیک برش بده
0
1401/11/08
مهربانو ❤️
و دوتا چوب کبریت بزن تو سیب زمینی ها
0
1401/11/08
مهربانو ❤️
و اونا رو شکمت بزار و روشن کن و بعد استکان رو بزار روش تا خاموش بشه
0
1401/11/08
مهربانو ❤️
تو نت بزنی میاره بالا واست
0
1401/11/08
مهربانو ❤️
هر کی یه روشی استفاده میکننه
0
1401/11/08
مهربانو ❤️
فیلمش هم هست تو اینترنت
0
1401/11/08
مهربانو ❤️
اصلا درد نداره
0
1401/11/08
سوال کننده
۸ ماه پیش شکمی
۲ روز پیش داخلی
۲ روز پیش داخلی
0
1401/11/08
سوال کننده
دستت درد نکنه عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- تهوع بارداری و بارداری پوچ
- pcos و قرص متفورمین
- تفسیر کیت تخمک گذاری
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول
- کساییکه سقط داشتن چندماه بعدش جلوگیری داشتن؟وچندماه بعد سقط شون باردار شدن؟
- سلام خانوما بیاین یه سوال دارم ..
- خانوما بیاین کارتون دارم
- پریود شدن دوبار درماه بعد سقط
- بارداری دوم بعد از تنبلی تخمدان
- دوستانی که تنبلی تخمدان داشتن میشه کمک کنن




