سلام بچه هام همینجور بودن دکتر بهشون شربت دمیترون داد
دکتر به دختر من شربت انستین ۴ داده بود
یه بار فقط دادم حالت تهوعش خوب شد
اندانسترون هر 8 ساعت 2 سی سی. بعدش هیچی بهش ندی تا نیم ساعت حتی آب
متوکلوپرامید هر 12 ساعت 5قطره
سلام مامان جان
میتوانید شربت اندانسترون بدهید ، هر 12 ساعت 2 سی سی بدهید و اگر بهتر نشد مراجعه کنید 💚
دکتر جان دخترم انگار غذا تو معدش گیر کرده.چون هرچی میخوره انگار تو گلوشه .تا اوق میزنه از گلوش میاد بیرون
جان دلم غذای سنگین نداده اید؟
گلم پسر من بدون هیچ درد و ناراحتی یهو تا شیر خورد بالا آورد بعد اون هر سری با هر بار شیر خوردن حتی آب بالا میآورد دچار اسهال و استفراغ ویروسی شده بود بعد یه هفته امروز بچم خوب شد به نظرم اگر بازم تکرار شد معطل نکن و ببرش دکتر
پسر من اول آمپول اندانسترون زد و بعد شربتش رو اما بعد آمپول دیگه بالا نیاورد خداروشکر امروزم اسهالش قطع شد