سلام من سه ماه پیش کیست تخمدان داشتم که دفع شد در حال اقدامم ولی این دفه که پریود شدم دوباره درد خیلی شدید قسمت چپ تخمدانم شروع شد نمیدونم کیست ساز شده ولی صبح ها عسل طبیعی و سیاهدانه می خورم اگه اقدامم بگیره مشکلی پیش نمیاد با خوردن عسل و سیاهدانه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



987
1401/11/08





