اوایل بهش آپتامیل دادم ولی نخورد وقتی هم چندباری ب زور 😐بهش دادم معدش بهم ریخت
بهم گفتن نان خوبه شیرینه بچه میخوره میخواستم بپرسم خوبه بهش بدم؟ شماره چند بهش بدم چون تا حالا بهش ندادم
من اپتامیل میدم خیلی خوبه
الان باید هرمارکی میگیری شماره ۲بدی
اگ خوشمزه و وزن دهی میخاهی سوپرامیل و گیگوز و نان خوبن
اها مرسی عزیزم احتمالا اگه دکتر تایید کرد بهش نان میدم
نان خوبه مزه اش خوبه وزن دهی خوبی هم داره ، البته باید تست کنی ببینی به به بچه ات میسازه یا نه
من نان دادم تا الان خوب بوده
اره اگه بخوام بهش بدم باید چندروز امتحانی بهش بدم ببینم بهش میسازه یان
خداکنه اول شیشه بگیره🤦🏻♀️
از توی بیمارستان تا الان نان دادم
باید شیشه ها و سرشیشه های مختلف رو تست کنی
سلام به روی گلتون مامان جان
اگر دلبندتان رفلاکس دارد ، باید شیرخشک با پسوند ar بدهید 🌷
سلام دکتر جان خب چ شیرخشکی بهش بدم؟
عزیزم انواع شیرخشک موجود هستند، بتوانید از آپتامیل یا ببلاک ar شروع کنید