سلام من یه نوزاد ۸ماهه دارم توی دوران شیردهی هستم بخاطر عفونت گلو دکتر بهم سفکسیم۴۰۰داده ازش پرسیدم اشکالی نداره بخورم گفت حالا میتونی آزیترومایسین هم بخوری حالا من موندم کدومشومیتونم بخورم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



350
1401/11/07




