سلام خانم دکتر من امروز روز سوم پریودیم هست این ماه دقیق سر وقت پریود شدم اما روز اول پریودم بشدت زیر دلم طرف راستم درد گرفت جوری که اصلا نمیتونستم از جام تکون بخورم فقط ثابت خوابیده بود دوتا قرص مسکن خوردم و کیسه آب گرم گذاشتم همون جا و بعد ۴۵ دقیقه راحت شدم ،بعد شبش دوباره حالم بد شدو درد داشتم رفتم دستشویی اول یکم خون اومد بعد از اون یه چیز اومد نصف بند انگشت بود و حالت توپ مانند داشت که داخلش آب بود بعد خودش لایه روش بی رنگ بود وقتی آوردم توی دستم آبش خالی شد یه حالت خون خیلی کوچیک اومد رو دستم انگار که قشنگ حالت داشت بعد حالا از دیروز عصر تا الان خونریزیم بند اومده امکان داره بچه بوده که سقط شده؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



406
1401/11/07






