سلام خانم دکتر.من تو شیردهی کم کاری تیرویید گرفتم.روزی یدونه لووکسین ۵۰ میخورم.دو هفته که متوجه شدم. الان بعد دوهفته از مصرف قرص سرگیجه دارم. سرم درد میگیره. باید برم دکترم دوزشو کمتر کنه؟
0
1401/11/07
سوال کننده
تیروییدم ۶
0
1401/11/07
سوال کننده

0
1401/11/07
مامان دخملی
عزیزم اگر میتونی خارجیشو پیداکنی.منم ایرانیشو میخوردم حالت تهوع و سر درد میگرفتم ...خارجیش گرفتم اصلا عوارض نداشت
0
1401/11/07
سوال کننده
سلام عزیز.پیدا میشه؟
0
1401/11/08
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
قرص را ناشتا میخورید ؟
قرص را ناشتا میخورید ؟
0
1401/11/08
سوال کننده
بله خانم دکتر
0
1401/11/08
سوال کننده
سرگیجم بلافاصله بعد مصرفش نیست.مثلا ۳ ۴ ساعت بعدش.امروز بعدظهر بودم.شبم یمقدار بود. اولین بار فقط شب موقع خواب بود. الان بیشترشد.
0
1401/11/08
🌙⭐️ maman
خارجیشو بگیر ببین با اونم سرگیجه میگیری
0
1401/11/08
🌙⭐️ maman
منم با ایرانیش سرم گیج میره
دیگه خسته شدم از خوردن قرص ۳ ماهه سرخود قطش کردم
حالتام اصلا خوب نیست حوصله قرصم ندارم ازمایشمم ندادم
دیگه خسته شدم از خوردن قرص ۳ ماهه سرخود قطش کردم
حالتام اصلا خوب نیست حوصله قرصم ندارم ازمایشمم ندادم
0
1401/11/08
پزشک اوما
جان دلم فاصله بین مصرف قرص و وعده غذا را کاهش داده و اگر بهتر نشدید کارخانه سازنده را تغییر داده و از برند دیگری خصوصاً انواع خارجی تهیه کنید🌹🌹
0
1401/11/08
سوال کننده
ممنونم.فاصله رو چقد کم کنم ؟ من معمولا نیم ساعت بعد قرص صبحانمو میخورم. قرصم قهوه ایه.ایران هورمون
0
1401/11/08
پزشک اوما
عزیزم همین نیم ساعت کافی است، بنابراین مارک قرص را تغییر دهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



327

