پسرم به تازگی وارد ۶ ماه شده.دقیقا ۵ ماه تمام است.هم شیر خودم میخوره و هم شیر خشک نان ۱. وقتی شیر خشک یکدفعه زیاد میدم سینه امنمی گیره. در طی روز به این شکل شیر خشک میدم صبح ها بعد هر شیر دهی ۳۰ سی سی شیر میدم بعضی وقتها میشه ۹۰ سی سی جمعا تا ظهر بعضی موقع ها میشه ۶۰. بعدظهرها ۶۰ سی سی. شب ها نزدیک به ۳۰۰ سی سی تا صبح البته از ساعت ۶ عصر تا ۶ صبح. وزن پسرم نزدیک به ۷ کیلو هست ۶۸۰۰. میخواستم ببینم شیر خشک بیشتری بدم بعد شیردهی یا کمتر؟ و اینکه شب ها ساعت ۱۱ ، ۱۵۰ سی سی شیر میدیم مثلا ساعت طولانی تری بخوابه ولی برعکس یه ساعت بعد بیداره با شیر خودم میخوابه.درسته که یکدفعه ۱۵۰ سی سی شیر بدیم؟ ودر آخر اینکه می تونم غذای کمکی براش شروع کنم؟ وقتی پیشش غذا میخوریم خیلی بی تابی می کنه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1076
1401/11/07




