سلام دکتر عزیز و دوستان پسرم ۶ماهشه از دیروزه سرما خورده تب و اینا نداره فقط خیلی بهونه میگیره گیره میکنه سرفه های شدیدی هم میکنه سینش دردمیکنه انگار چه دارویی میتونم بهش بدم فعلا؟ چون نوبت دکتر گیرم نمیاد تا چن روز دیگه. ممنون از لطفتون ❤❤❤
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



274
1401/11/07



