سلام مامان جان به روی قشنگتون
آزمایش برای چه کسی در چه سنی است و چرا درخواست شده؟
برادوستمه سنش ۳۵،علتش رونپرسیدم
کم خونی فقر آهن دارند و تعداد لنفوسیت ها اندکی کمتر از حد طبیعی است که تفسیر این مورد وابسته به علت درخواست بررسی و شرایط فرد هست به پزشک درخواست کننده آزمایش مراجعه کنند 🌹
خواهش میکنم عزیزجانم ❤️❤️