دخترا سیکل هام ۲۸ روزس
امروز روز ۲۴ هستم و دیروز ی بی بی انداختم چون ادار اول صبح نبود زیاد واضح نبود
امروز انداختم و اینجوری شد نظر بدید
پرسش (1401/11/06):
متخصصین بیبی چک زود بیایید نظر بدیددد😍😍😍😍
1469
286
1401/11/06
سوال کننده
0
1401/11/06
سوال کننده
گپی اومدم زیاد
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
الهی شکر مبارکههههههههه
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
نه میدونی وقتی نداری خداییش ده تا هم بلف نیست وقتی دیگه داری ۱ دونه خونه هم راضی میشی
آدمیزاده دیگه
آدمیزاده دیگه
1
1401/11/06
سوال کننده
فاطمه جونم از تح دل دعا میکنم خدا قسمت توهم بکنه همین ماه
انشالا بحق حضرت زینب بی بی مثبتتو اینماه ببینم
انشالا بحق حضرت زینب بی بی مثبتتو اینماه ببینم
0
1401/11/06
سوال کننده
دقیقا
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
حالا چند روز دیگه برو از و روز پدر شوهرتو سوپرایز کن
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
عزیز دلم ممنونم.پناه بر خدا.انشالله که تو بارداریتو با موفقیت بگذرونی ونینی خوشگلتو بغل بگیری عزیزم😍😍
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
وای اینجوری میگی من بجاش ذوق زده شدم🤣🤣
1
1401/11/06
آیناز 🍓 z
انشالله همه اقدامی ها 🤲
0
1401/11/06
سوال کننده
دقیقا همین نظرو دارم کرم رفته وجودم ک بگم ولی گفتم ن بزا سوپرایز شه
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
خدایی ذوق مرگی داره 🤣🤣
1
1401/11/06
سوال کننده
فداتم ک
0
1401/11/06
سوال کننده
انشالا توهم عیدی میگی بهش عزیزم
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
🤣🤣🤣
0
1401/11/06
سوال کننده
🤣🤣اره
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
نه نگو فعلا به نظرم
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
ووییی همین کرم نمیزاره لامصب
0
1401/11/06
سوال کننده
نمیگم تا ی بی بی چک دیگ بندازم ببینم مثبت بشه خیال خودمم راحت شه
0
1401/11/06
سوال کننده
آره ولی بعدا چیزی میشه آدم سر شکسته میشه
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
آره حالا موعدت یکی دیگه بزن و از بده
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
خدانکنه.از آزمایشگاه فاطمه به خانوم هانا.مثبته مبارک باشه😜😅😅😅
0
1401/11/06
سوال کننده
اینجوری میکنم ..
.برگه ازمایش با بی بی چک و ی جفت جوراب بزنم تو باکس
.برگه ازمایش با بی بی چک و ی جفت جوراب بزنم تو باکس
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
دلم خواست 🙄🙄
1
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
من ملدم😍😍😍
1
1401/11/06
سوال کننده
انشالا انشالا انشالا قسمت خودت عشقمم
0
1401/11/06
سوال کننده
دست ب کار شوو خخ
1
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
فدااااات
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
🤣🤣🤣
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
🤩🤩🤩🤩🤩🤩
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
دم به تله نمیده 🤣🤣🤣
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
دیروز برا من هاله سفید انداخت 🙃ببینم چی میشه.هنوز سه روز مونده به موعدم
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
انشالله ایندفعه هاله نندازه کلا بنفش بشه
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
وویییییی😍😍😍😍انشالله انشالله
0
1401/11/06
سوال کننده
منم دیروز یکی هاله سفید زد
0
1401/11/06
سوال کننده
چراااا خخ
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
واقعا.واییییی خدایا امیدوار شدم
2
1401/11/06
سوال کننده
انشالا هرکی منتظره ب حق رحمانیت خدا
خدا خودش دامنشو سبز کنه
خدا خودش دامنشو سبز کنه
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
میگه خدا یکی زن هم یکی بچه هم یکی 😒
0
1401/11/06
سوال کننده
برم خونه عکسشو میدم اصلا هیچی معلوم نبود ی چیز سفید بود فقط
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
الان داداش کوچیکم هست میفهمه یکدفعه زشته به محض اینکه رفت میزنم
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
نه بابا بگو خدا یکی زن یکی بچه هم یکی یکی یکی🤣🤣
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
زیر بار نمیره خودش میگه این دختر کمر ما رو شکوند 🤣🤣🤣🤣
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
🤣🤣
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
خرج ش از من بیشتره 🙄
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
😍😍😍من ذوووووق😅😅😅
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
هر روز یه عشوه ای میاد جیب بابا رو خالی میکنه 😆
0
1401/11/06
سوال کننده
ینی اینقد خرج کرده بیچاره خخخ
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
فداااااش
0
1401/11/06
سوال کننده
🤣🤣
0
1401/11/06
سوال کننده
کجایی هستی گلم
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
از اول هفته یه کیف پاپتی خمیر بازی یه خرگوش کوکی لاک و بالم لب خریده حالا امروز چه دستوری بده خدا داند 😵💫😵💫
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
خدا نکنه عزیزم محبت داری
0
1401/11/06
سوال کننده
الهیییی قربونش برممم😍😍😍😍
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
یزد
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
🤣🤣🤣منتظر باشید الان دستور پرنسس میاد
0
1401/11/06
مهربانو ❤️
من اینجوری بود مثبت بود
0
1401/11/06
سوال کننده
🤣🤣🤣شوهرت چشمش ترسیده
0
1401/11/06
مهربانو ❤️
۴ روز قبل موعدم بی بی زدم
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
فدات
1
1401/11/06
سوال کننده
😍😍😍خداروشکر
0
1401/11/06
سوال کننده
منم ۴ روز قبله
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
به خدا حسودیم میشه 😅
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
آره بیچاره
0
1401/11/06
سوال کننده
دیگ تو نه هاا خخ
تو شرو نکن 🤣اون بیچاره ب کی عشوه بیاد پس
تو شرو نکن 🤣اون بیچاره ب کی عشوه بیاد پس
1
1401/11/06
آیناز 🍓 z
برا ننش 🤣🤣🤣🤣
2
1401/11/06
Azi 💖 ...
انشالله مثبته هانا جان
💖
💖
0
1401/11/06
سوال کننده
🤣ننه هاش فقط بلده از در عقب برن تو
عشوه کشیدن بلد نیستن
عشوه کشیدن بلد نیستن
1
1401/11/06
سوال کننده
قربونت آزی جون
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
من اگه هر کاری هم بکنم بهم محل نمیده فقط دخترش روش اثر داره
گفتم بهش حالا خوبه همین ادبت میکنه 😅😅😅
گفتم بهش حالا خوبه همین ادبت میکنه 😅😅😅
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
😆😆😆😆
0
1401/11/06
سوال کننده
😶😶😶 بهش بگو بی چشم و رو من زنتم واست میمونم
دختره یکی دو سال دیگ عاشق بشه تو کیلویی چندی
دختره یکی دو سال دیگ عاشق بشه تو کیلویی چندی
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
🤣🤣🤣
1
1401/11/06
آیناز 🍓 z
گفتم اتفاقا گفت این عاشق منه فقط نمیزارم کسی نزدیکش بشه گفتم حالا میبینیم 🤨
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
علائمی هم داشتی هانا جون؟
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
هیچی ش هم به من نرفته منو بیشتر میسوزونه
یعنی کپی هم هستن 🥲
چه اخلاق چه اندام چه صورت ....
من فقط زاییدم 😅
یعنی کپی هم هستن 🥲
چه اخلاق چه اندام چه صورت ....
من فقط زاییدم 😅
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
شما علائمی داری ؟
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
خب بگو منم یه پسر میخوام.دختر برا تو پسر برا من🤣🤣🤣
0
1401/11/06
سوال کننده
میگفتی دززززز
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
یکم زیر نافم درد میکرد امیدم همون بود که حالا دیگه درد نمیکنه🤣🤣🤣
0
1401/11/06
سوال کننده
نه اصلا فقط یکی دو بار زیر شکمم خیلی تیر کشید
و هوس آلوچه گردم
و هوس آلوچه گردم
0
1401/11/06
سوال کننده
😏😏😏دستگاه کپی هستی عزیزم خخ
0
1401/11/06
سوال کننده
خخ از شانس ما پسره هم میشه کپ اون خیالت تخت
0
1401/11/06
سوال کننده
منم یکی دو بار تیر کشید دیگ تموم شد
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
وای منم هوس چیزای ترش.اصلا اینجوری نبودم بخدا همش شیرینی میخوردم اما این چند روزه فقط چیزای ترش میخورم😅
0
1401/11/06
فاطمـه
هانا جان مبارکهههههه😍😍❤️❤️
0
1401/11/06
سوال کننده
منم😶😶😶
0
1401/11/06
سوال کننده
قربونت برم ک عزیرم
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
واقعا
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
من رفتم بزنم🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️خداکنه ناامید نشم
0
1401/11/06
سوال کننده
دستگاه کپیه لامصب خخ دیگ بچه میار اگرم میاری ی آیینه بزار جلوت هی نگا خودت کن مث خودت باشه 🤣🤣
شوهرت کیلویی چنده
شوهرت کیلویی چنده
0
1401/11/06
سوال کننده
انشالا نمیشی برو بزن
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
ما منتظریم
1
1401/11/06
سوال کننده
یا خدا توکل ب تو
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
منتو بارداری م هفته ای دو سه ساعت شوهرمو میدیم ولی شاید جالب باشه
بچم وقتی صدای باباش میومد نمیدونی چقدر تکون میخورد خودم برگام میریخت 🥲
واقعا عاشق هم هستن
بچم وقتی صدای باباش میومد نمیدونی چقدر تکون میخورد خودم برگام میریخت 🥲
واقعا عاشق هم هستن
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
خدا به همه منتظران بده
همه باردار ها صحیح و سالم بغل بگیرند هر کی هم داره خدا براش نگه داره انشالله
همه باردار ها صحیح و سالم بغل بگیرند هر کی هم داره خدا براش نگه داره انشالله
0
1401/11/06
سوال کننده
الهیییییی😍😍😍😍😍
0
1401/11/06
سوال کننده
عشق اول هر دختری باباشه
0
1401/11/06
سوال کننده
انشالا ب لطف بزرگی خوده خدا
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
واقعا
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
منفی بود😅🫠
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
مطمنی؟
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
دوتا زده بودم هاله سفید انداخته بود بعدش یکم پررنگ تر شد اما امروز منفی منفی😅😅
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
چند روز تاخیر داری
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
هنوز سه روز مونده😅
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
😐
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
تاخیر کجا بود🤣🤣
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
صبر کن بابا
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
دیوونه شدم دیگه🤣
0
1401/11/06
فرشته🌸 🌸🌸
مثبته😍مال منم همین بود
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
نه دور از جون
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
صبر کن دو سه روز تاخیر داشته باشی بزن من فک کردم تاخیر داری
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
انشاالله ماه بعد
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
امید به خدا
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
چقد حرف زدم 🤭
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
این ماه چون عجیب زیر دلم درد میکرد فکر کردم خبریه🤣
0
1401/11/06
آیناز 🍓 z
حالا نا امید نشو توکل به خدا
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
فدات عزیزم انشالله شما هم به زودی خبر بارداریتو بشنویم😅
0
1401/11/06
🌼maryam goli🌼 ..
مامان شدنت مبارک هانا جان😘😘
0
1401/11/06
noor 81

هانا از من این بود مثل خودت،حتما بارداری انشالله،مبارک باشه
0
1401/11/06
z kh
هاله داره
مبارکت باشه هانا جان 😘😍
مبارکت باشه هانا جان 😘😍
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان

چرا بیبی چکم اینجوری شده
0
1401/11/06
سوال کننده
ممنون گلم
0
1401/11/06
سوال کننده
فاطمه احساس میکنم ی هاله ای داره
1
1401/11/06
سوال کننده
😍😍😍😍😍نگار مث مال توعه واسم
0
1401/11/06
z kh
ی خطی از اون بالا اومده و دیده میشه
فک کنم زیاد ادرار ریختی
فک کنم زیاد ادرار ریختی
0
1401/11/06
سوال کننده
آره هاله داره
0
1401/11/06
سوال کننده
فدات زلیخا جونم
0
1401/11/06
ارزو مامان اردلان و نیکان
مثبتهههه😍😍مبارکه
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
سه قطره طبق دستورش😅
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
آره یه هاله هست
1
1401/11/06
سوال کننده
فداتم آرزو جونم
0
1401/11/06
سوال کننده
شاید لقاح دیر بوده هاااا
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
فقط با ادرار صبح میشه بیبی چک بزنی
0
1401/11/06
سوال کننده
نه از موعد بگذره فرق نداره
میتونی ۴ ۵ ساعت دستشویی نری بعد بزنی
میتونی ۴ ۵ ساعت دستشویی نری بعد بزنی
0
1401/11/06
سوال کننده
ادرار صبحت نبود؟
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
وای خدا🥺استرس گرفتم
0
1401/11/06
سوال کننده
منم دستو پام میلرزه
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
سه روز دیگه مونده به موعد.از استرس دارم میمیرم
0
1401/11/06
فاطمه خانم دختر تابستان
عزیزمممممم.تو اینجوری نکن واسه نینی ضرر داره😡
0
1401/11/06
سوال کننده
اصلا استرس ب خودت وارد نکن بابا
0
1401/11/06
Nazi ❤🥰)
مبارکتون باشه
0
1401/11/06
سوال کننده
قربونت
0
1401/11/06
مهسا مامان ماهورا🌺
هاله داره عشقممممممم
0
1401/11/06
مهسا مامان ماهورا🌺
بهترین خبر امروز 😢😍
0
1401/11/06
مهسا مامان ماهورا🌺
خیلی مشخصه به نظر من که مثبته مامان شدی رفت
0
1401/11/06
Nazi ❤🥰)
بچه ها بیاین تو تایپک من و بی بی چک هامو ببینید
0
1401/11/06
Nazi ❤🥰)
مارکهای مختلف بی بی چک
0
1401/11/06
Nazi ❤🥰)
ببخشی عزیزم 😘😘
0
1401/11/06
khojaste jana😍
بنظرم مثبته❤😍
0
1401/11/06
Maryam pormehr
وووووی هانا حونم
خطش صورتتتتتیه😍😍😍😍خدایاااااا
چ خبر خوبی اول صبحی
خطش صورتتتتتیه😍😍😍😍خدایاااااا
چ خبر خوبی اول صبحی
1
1401/11/06
سوال کننده
فداتبشم ک حناییم قربونت برم
1
1401/11/06
سوال کننده
الهی قربونت دعا کن واسم
0
1401/11/06
سوال کننده
فداتشم مریم
0
1401/11/06
ریحان 🎀
واس هانا خیلی خوشحال شدم
هاله داره
انشاءالله کاذب نباشه🥰🥰🥰
هاله داره
انشاءالله کاذب نباشه🥰🥰🥰
0
1401/11/06
💮maral💮 .
هانا من هاله رو میبینم😍😍
روز موعد بزنی ک حتما دوتا خط خوشرنگ میوفته👌🤤
روز موعد بزنی ک حتما دوتا خط خوشرنگ میوفته👌🤤
0
1401/11/06
ریحان 🎀
واست*
0
1401/11/06
Atefe kiani
سلام هانا جون مثبته ایشالله این دفعه بسلامتی بگذرونی نی نی خوشگلت سالم بغل بگیری😍🤲
0
1401/11/06
😊m .a .m .b🫀 .
هانا خوشگلم مبارک باشه مثبتته💗💗💗💗😍😍😍
0
1401/11/06
zahra rad
هالههههه داره دختر😍😍😍😍
مبارکه
مبارکه
0
1401/11/06
مامانِ لِنا 🧚♀️
عزیزم هاله ش صورتیه مثبته انشالله🥰
بذار پررنگ تر شه بعد برو آزمایش
بذار پررنگ تر شه بعد برو آزمایش
0
1401/11/06
مامان فاطمه 🌼
مثبته عزیزم مال منم همین جور بود
0
1401/11/06
آهید اکبری
خطش صورتیه مثبته😍
0
1401/11/06
زهرا ♡♡♡
مباااااااااااااارکه😍😍😍😍😍
0
1401/11/06
اسرا فاطمی
عزیزم مدیکور هاله کاذب زیاد میندازه ، به نظرم الان دلخوش بشی بعد بخوره تو ذوقت بیشتر ضربه میخوری تا اینکه بگی منفی و بعد تو آزمایش مثبت بشی
0
1401/11/06
اسرا فاطمی
یه روژان بزن ، انشاءالله بارداری عزیزم😍😍
0
1401/11/06
سوال کننده
فداتشن
0
1401/11/06
سوال کننده
مرسی دوستان
0
1401/11/06
سوال کننده
آره راس میگی
0
1401/11/06
zahra .
هانا جون ،خیلی خوشحال شدم،مبارک باشه 😍😍
انشالله سالم و صحیح بغل بگیریش😍😍
انشالله سالم و صحیح بغل بگیریش😍😍
0
1401/11/06
فاطیما احمدی
سلام هاله داره انشالله که مثبته فردا نه پس فردا باز تکرار کن انشالله که مثبت بشه
1
1401/11/06
سوال کننده
زهرا خدا کنه مثبت باشه
0
1401/11/06
سوال کننده
فداتشم ک
0
1401/11/06
سوال کننده
انشالا
0
1401/11/06
سوال کننده
فداتم مصی جونم میترسم کاذب باشه
0
1401/11/06
سوال کننده
عزیزم انشالا بحق مولا قسمت تو
0
1401/11/06
سوال کننده
خداکنه
0
1401/11/06
🌼پینار 🌼
واییییی ماشاالله این روزا مثبت زیاد شده
همگی دندون رو جیگر بذارین تا روز گدر یهو جشن بگیرین به امید خدا
همگی دندون رو جیگر بذارین تا روز گدر یهو جشن بگیرین به امید خدا
0
1401/11/06
🌼پینار 🌼
هانا جون مبارکت باشه
بمونه برات عزیزم
بمونه برات عزیزم
0
1401/11/06
😊m .a .m .b🫀 .
انشالله که نیست اصلا استرس به خودت نده شنبه یا یک شنبه برو آزمایش
0
1401/11/06
سوال کننده
میترسم کاذب باشه
0
1401/11/06
nayereh d
من فقط میام اوما ببینم کی تاپیک بی بی گذاشته انقدر که خوشحال میشم و انرژی میگیرم ایشالله هرکی حاملس به شادی بغل بگیره بچشو باتن سالم
1
1401/11/06
سوال کننده
فدات نیره جوم عزیزدلمی
0
1401/11/06
فاطمه 💕
مبارکه عزیزم 😍😍🤩💗💐
0
1401/11/06
zahra🌱🧩 a
بچه ها من بی بی زدم روخط Tرنگش پخش شده الان نمیدونم منفیه یا ن؟
0
1401/11/06
سوال کننده
ببینمش
0
1401/11/06
شیدا sh
هانا جونم مبارک باشه
0
1401/11/06
شیدا sh
خدا رو شکر خیلی خیلی خوشحال شدم سجده شکر به جا بیار به امید خدا تا آخرش به خوشی خوبی بری جلو وبغلش بگیری
0
1401/11/06
سوال کننده
شیدا جون موندم باور کنم یا ن
0
1401/11/06
سوال کننده
قربونت برم اگر کاذب نشه
0
1401/11/06
zahra🌱🧩 a

0
1401/11/06
zahra🌱🧩 a
۸ روز به موعدمه
0
1401/11/07
elnaz sph
انگار مثبته😍
مبازک باشه عزیزم
مبازک باشه عزیزم
0
1401/11/07
zahra🌱🧩 a
ولی بیشتریا میگن خرابه که نمیدونم چکار کنم
0
1401/11/07
سوال کننده
از اونجایی ک ادرار ریختی ۳ قطره آب بریز
0
1401/11/07
سوال کننده
عززیزمی ک الناز جون
0
1401/11/07
سوال کننده
خیلی زود زدی عزیزم
0
1401/11/07
فاطمه خانم دختر تابستان
هانا جون هفته ۴ بارداریتو قربون😍😍
0
1401/11/07
فاطمه خانم دختر تابستان
برا منم دعا کنید
0
1401/11/07
سوال کننده
فداتبشم فاطمه جونم عزیزززدلم
منم برا دلخوشی زدم هنوز ازمایش ندادم نمیدونم هس یا ن
ولی واس دلخوشی زدم
منم برا دلخوشی زدم هنوز ازمایش ندادم نمیدونم هس یا ن
ولی واس دلخوشی زدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




