سلام خسته نباشید خدمت اومایی های عزیز وخانم دکتر محترم اگه کسی تجربه ای داره راهنمایی کنید ممنون میشم من وقتی پسرم دنیا اومد چهل روز بعدش ایودی گذاشتم خیلی راضی بودم تا همین6ماه پیش خیلی احساس درد داشتم که وقتی رفتم سونو دادم آیودی اومده پایین و مجبور شدم تعویضش کنم تویک روز هم درش آوردم وهم یکی دیگه گذاشتم ولی بعد گذاشتنش خیلی درد وخونریزی دارم سونو دادم جاش خوب بوده رفتم دکتر بهم گفت عفونت کردی و دارو مصرف کردم حدود دوماه خوب بودم الان دوباره دوهفته از پریود میگذره باز لکه بینی ودرد دارم یعنی دوباره ایودی تکون خورده علائم عفونت ندارم نمیدونم چیکار کنم تحمل کنم یا درش بیارم از وقتی این ایودی گذاشتم خیلی اذیت میکنه همش یه هفته تمیز هستم همش درحال لکه بینی کلا موقع نزدیکی دچار مشکل شدم شرمنده طولانی شد😔ممنون میشم راهنماییم کنید
0
1401/11/06
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
زنده باشید 🌹
عزیزم مجددا سونوگرافی جهت تعیین محل iud انجام دهید ، نوع آن با قبلی تفاوتی ندارد؟
زنده باشید 🌹
عزیزم مجددا سونوگرافی جهت تعیین محل iud انجام دهید ، نوع آن با قبلی تفاوتی ندارد؟
0
1401/11/07
سوال کننده
دکترم گفت همونه فقط از یه مارک دیگه اس
0
1401/11/07
سوال کننده
خانم دکتر من خیلی درد دارم درد لگن دارم وقتی میگیره کلا یکی از پاهام فلج میشه و نمیتونم برم
0
1401/11/07
سوال کننده
همش حس میکنم یه چیزی زیر دلم تیر میشه بعضی وقتام حس میکنم میپره
0
1401/11/07
سوال کننده
یا چیزی راه میره
0
1401/11/07
سوال کننده
از آخرین سونو دوماه میگذره بعد سونو فقط یه ماه خوب بودم بقیه اش همش یه هفته پاک میشم دوباره لکه بینی درد تا پریودبشم
1
1401/11/07
پزشک اوما
عزیزم مجددا از نظر عفونت چک شوید و برای تنظیم این شرایط مفنامیک اسید هر 8 ساعت یک عدد بخورید اگر جواب نداد ال دی یا روکین برای دو دوره مصرف شود و اگر باز جواب نداد iud خارج شده و از همان برند قبلی برایتان جایگذاری شود البته در قدم اول باید از نظز عفونت کنترل شوید 🌹
1
1401/11/07
سوال کننده
ممنون خانم دکتر لطف کردین
1
1401/11/07
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ، زنده باشید 💗💗
1
1401/11/07
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



315

