دخترتون وزن تولدش چن بود؟
من ک اصن تو این بارداری ب هودم نرسیدم غذاهای مقوی نخوردم خداکنه بچم رشدش خوب باشه. بچه اولم صضعیف بود و بعدش رفلاکس داشت اصن خوب وزن نگرف هنوزم ضعیف و لاغره و بی اشتهاس
الان ۳ سال و ۴ ماهشه وزنش ب زور ۱۲ هس
دختر منم 2سالو 9ماهشه 11کیلو
۳کیلو کمه؟
بچه از ۲۷۰۰ تا ۴ کیلو نرماله
پسر منم وزن تولدش۳۲۰۰ بود الان فکر میکنم به ۱۲ نرسیده باشه
اما خداروشکر هیچوقت دکترش نگفت رشدش کمه یا نرمال نیست
شاید ژنتیکی خودتون ریز جثه این؟
خودم اره ولی شوهرم خوبه ولی فک نکنم ربطی داشته باشه آخه دختر خالم هم خودش هم شوهرش لاغرن اما بچش خیلی. تپل بود
دختر جاریم 2200بود موقع دنیا اومد ولی بعدش خیلی تپل شد
بچه هام تا وقتی توی شکم خودم هستن از بس به خودم میرسم وزن تولدشون عالیه. اما بعدش دیگه نهههه جونم به لبم میرسه برا اصافه کردن ۱۰۰گرم
یعنی واقعا باید چیکار کرد من چون دخترم خیلی ضعیف بود باز استرس دارم برا این یکی
بنظرتون اگه شیر خشک کمکی بهش بدم خوبه
چون بچه ای ک تپل باشه همون ماه اول میفهمی
خب وزن تولدش اوکی بوده.بعد از اینکه به دنیا اومد اگر میدیدی روند رشدش کنده باید یا شیرت رو تقویت میکردی یا شیر خشک میدادی
الان سعی کن خوراک های مقوی بهش بدی.روغن محلی و آجیل و گوشت و اینا
عزیزدلم اینکه شما بدنتون ظریف باشه با اینکه لاغر باشین خیلی فرق میکنه
جثه ژنتیکه.دخترتون به شما رفته ظریف شده،اگه به پدرش میرفت معمولی میشد