سلام دکتر اوما.من پسرم وقتی ۸ماهش کامل شد، زرده تخم مرغ دادم دیدم تنش جوش زد.ابریزش بینی گرفت.یکمم خس خس سینه.بردم دکتر گفت از رفلاکسه پودر امپرازول دادم بهترشد.دیگه بهش ندادم.تا توی ۱۰ماهگی سرما خورد.بعد اون هر دوهفته ابریزش بینی و خس خس سینه داره.الان با تجویز دکتر الرژی سیتریزین و اسپری مومتازون و پودر مونته لوکاست استفاده میکنه. برای واکسن یکسالگیش چون فرمودین تخم مرغ رو از مقدار کم تست کن ببین هنوز حساسه یانه.دادم دیدم رو سینش و دور مقعدش جوش ریز زد.ابریزش بینی گرفت.سوالم اینه که این الرژی از تخم مرغه چون خودم میخورم.یا چیز دیگه؟؟
0
1401/11/05
سوال کننده
ایا واکسن یکسالگی خیلی براش خطرناکه؟ دکتر الرژیش گفته خطری نداره.اون واکسن انفولانزاست که ریسکه. چیکار باید بکنم؟
0
1401/11/05
سوال کننده
باتوجه به خس خس سینش میترسم با واکسن نفس تنگی بگیره
0
1401/11/05
آتنا صالحی
سلام عزیزم من پسرم دوماهی بود همش سرماخورده بود بینیش کیپ بود هی میگفتن دکترا الرژیه الرژیه تا بردم بیمارستان بهرامی عکس ریه گرفتن دیدن ریه هاش عفونت کرده شدید بستری شد هشت روز ای سیو . نمیخوام نگران بشی فقط پیش یه دکتر دیگه هم ببر .
0
1401/11/06
سوال کننده
سلام عزیز.اخه ۳تا دکتر بردم گفتن صدای ریه اش خوبه. از آبان تا الان همینه. پسر شما چ علائمی داشت
0
1401/11/06
پزشک اوما
سلام به روی گلتون مامان جان
عزیزم احتمال حساسیت به تخم مرغ مطرح است، با مصرف توسط خودتان اذیت نمیشود؟
عزیزم احتمال حساسیت به تخم مرغ مطرح است، با مصرف توسط خودتان اذیت نمیشود؟
0
1401/11/06
Leyla _O
خب اگه رفلاکس داره چرا داروهاشو ادامه ندادی؟
من دیشب یه جا خوندم نوسته بود بچه هایی که رفلاکس پنهان دارن چون اکثر وقتا گرفتگی بینی و خس خس سینه دارن زمان معاینه هم حلقشون بخاطر اسید قرمزه و التهاب داره ..پزشک فک میکنه بچه بیماره ولی از رفلاکسه
من دیشب یه جا خوندم نوسته بود بچه هایی که رفلاکس پنهان دارن چون اکثر وقتا گرفتگی بینی و خس خس سینه دارن زمان معاینه هم حلقشون بخاطر اسید قرمزه و التهاب داره ..پزشک فک میکنه بچه بیماره ولی از رفلاکسه
0
1401/11/06
سوال کننده
دکتر الرژی امروز معاینش کرد گفت حساسیته. دفعه قبل پرسیدم رفلاکس داره گفت نه
0
1401/11/06
سوال کننده
نمیدونم خانم دکتر. اخه هر دو هفته ابریزش و خس خس داره.من اصلا بهش تخم مرغ نمیدم. یعنی خودم میخورم اینطور میشه؟
0
1401/11/06
پزشک اوما
بله جانم بعد این مصرف نکنید و پاسخ بدن دلبندتان را ببینید، در مورد واکسن یک سالگی هم با مرکز آلرژی مشورت کنید تا تصمیم صحیح گرفته شود 🌹
0
1401/11/06
آتنا صالحی
فقط بینیش کیپ بود و شیر خوب نمیخورد مثل سرماخوردگی بود صداش
0
1401/11/06
آتنا صالحی
تک سرفه هم داشت
0
1401/11/06
آتنا صالحی
خب خدارو شکر وقتی چند تا دکتر معایته کردن پس شکر خدا خوبه
0
1401/11/07
سوال کننده
خانم دکتر پسرم تو مرحله دندون دراوردن هم هست.الان ۳روزه دفعات مدفوعش بیشترشد.اگر ۳بار مدفوع کنه یکبارش انگار اسهالیه. امروزم سرصبح مدفوعش بدبو و کش دار بود. بنظرتون بخاطر چیه؟ خیلیم باد معدش زیاده قبل یا موقع مدفوع
0
1401/11/07
پزشک اوما
عزیزم میتواند بخاطر رویش دندان باشد اما اگر اسهال شدت گرفت باید مراجعه کنید فعلا هم روزی 5 قطره پدی لاکت بدهید ، تخم مرغ هم کاملا قطع کنید ببینیم شرایط چطور پیش می رود
0
1401/11/07
سوال کننده
خانم دکتر اسهال نمیره.ولی تعداد دفعش بیشتر شده.علتش چی میتونه باشه؟
0
1401/11/08
سوال کننده
ممکنه بخاطر قرص تیرویید من باشه؟ میخورم سرگیجه میگیرم.رو بچه تاثیر نداره؟؟
0
1401/11/08
پزشک اوما
عزیزم تعداد دفع طی 24 ساعت چقدر هست؟ قوام دفع آبکی نیست ؟
0
1401/11/08
سوال کننده
حداکثر ۴بار.
0
1401/11/08
سوال کننده
نه مثل همیشه
0
1401/11/08
سوال کننده
اسهال نیست
0
1401/11/08
پزشک اوما
طبیعی است جان دلم اگر بیشتر از 4 بار شد نیازمند ارزیابی است
0
1401/11/08
سوال کننده
خانم دکتر من متوجه شدم که بخاطر پودر مونته لوکاست بچم زیاد مدفوع میکنه. باید قطع کنم؟ پدی لاکت ۵قطره امشب دادم
0
1401/11/09
پزشک اوما
جان دلم واقعا 4 بار دفع اگر قوام آبکی نباشد زیاد نیست درمان را ادامه دهید و پدی لاکت هم بدهید 💜
0
1401/11/09
سوال کننده
قوام آبکی نیست خانم دکتر.ولی دیروز نزدیک ۶بار مدفوع کرد.تا اخر شب میخواست بخوابه شکمش به اندازه کم هم بود کارمیکرد.
0
1401/11/09
پزشک اوما
پدی لاکت 5 قطره صبح و 5 قطره شب بدهید و اگر با گذشت چند روز بهتر نشد، به پزشک تجویز کننده اطلاع دهید روال درمانی جایگزین انتخاب گردد 🌷
1
1401/11/09
سوال کننده
چشم ممنونم😘😘
0
1401/11/09
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم و خواهش میکنم ❤️❤️
0
1401/11/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



355

