خانم دکتر درود
سونو واژینال روز چندم سیکل باید انجام بشه؟
جهت بررسی کیست و تنبلی تخمدان که آیا وجود داره یا نه.
تشکر
پرسش (1401/11/05):
سونو واژینال روز چندم قاعدگی انجام بشه؟
433
21
1401/11/05
سوال کننده
0
1401/11/05
MINA💕💕 🩷🩷
سلام روز سوم پریودی
0
1401/11/05
سوال کننده
تشکر عزیزم
0
1401/11/06
پزشک اوما
سلام به روی گلتون نازنینم
پریودها منظم هستند ؟ سیکل ها چند روزه هستند؟
پریودها منظم هستند ؟ سیکل ها چند روزه هستند؟
0
1401/11/06
سوال کننده
درود خانم دکتر
بله پریود ها منظم و سیکل ها ۲۷، ۲۸ روزه هستند
بله پریود ها منظم و سیکل ها ۲۷، ۲۸ روزه هستند
0
1401/11/06
سوال کننده

خانم دکتر سونو انجام دادم. جوابش خدمتتون.
0
1401/11/06
سوال کننده
روز سوم قاعدگی انجام دادم
0
1401/11/06
مامان فندوق جونم❤
عزیزم تنبلی تخمدان دارین
0
1401/11/06
مامان فندوق جونم❤
به دکتر برای مصرف دارو مراجعه کنین
0
1401/11/06
مامان فندوق جونم❤
و سبک زندگیتونو عوض کنید غذا های سالم مصرف کنید پرهیز از فست و فود چربی نوشابه
قند شکر قهوه شکلات ادویه جات
قند شکر قهوه شکلات ادویه جات
0
1401/11/06
مامان فندوق جونم❤
انشالله مشکلتون حل میشه❤️
0
1401/11/06
سوال کننده
عزیزم اگر این موارد بود دلم نمیسوخت، من اضافه وزن ندارم، اصلا اهل قند و شکر نیستم، سالهاست چاییمو تلخ میخورم. شیرینی و خامه به ندرت میخورم. توی خونمون اصلا نوشابه نداریم.اهل فست فود نیستم. هفته ای ۳جلسه بدنسازی کار میکنم.پیاده روی و کوهنوردی دارم. بعد نمیدونم این کیست و تنبلی چجوری آمده سراغم.
0
1401/11/06
سوال کننده
تشکر عزیزم
0
1401/11/06
پزشک اوما
جان دلم شواهد به نفع تنبلی تخمدان یا همان سندرم تخمدان پلی کیستیک هست البته من توصیه میکنم سونوگرافی را روز 12 سیکل هم تکرار کنید اگر این یافته تایید شد برای دریافت دارو جهت کمک به شروع خونریزی ها و انجام آزمایش هورمونی مراجعه کنید و غصه هم نخورید این مشکل در بین خانم ها بسیار رایج است، اگر برایتان مقدور است ورزش را از بدنسازی به یوگا تغییر دهید 💓
0
1401/11/06
سوال کننده

0
1401/11/06
سوال کننده
تشکر خانم دکتر
پزشک خودم این داروهارو داد، اما دکتر داروخانه گفت، ویتاگنوس و دزوسپتیو رو نباید با هم بخوری، حالا به پزشک خودم پیام دادم اما متاسفانه جواب نمیده. بنظرتون چجوری مصرف کنم؟
پزشک خودم این داروهارو داد، اما دکتر داروخانه گفت، ویتاگنوس و دزوسپتیو رو نباید با هم بخوری، حالا به پزشک خودم پیام دادم اما متاسفانه جواب نمیده. بنظرتون چجوری مصرف کنم؟
0
1401/11/06
سوال کننده
خانم دکتر
اگر تداخل این دو قرص مشکلی بود، پس چرا نسخه کرد .
لطفا راهنماییم کنید. تشکر از پاسخگویی 🙏🌻🌱
اگر تداخل این دو قرص مشکلی بود، پس چرا نسخه کرد .
لطفا راهنماییم کنید. تشکر از پاسخگویی 🙏🌻🌱
0
1401/11/06
پزشک اوما
بله عزیز دلم تداخل دارند و اگر در دوران اقدام هستید اصلا تجویز دزوسپتیو معنایی ندارد اما اگر قصد اقدام ندارید می توانید دزوسپیتو را. به تنهایی مصرف کنید یا صرفا ویتاگنوس بخورید مصرف همزمان این دو محصول دارویی ممنوع است 💗
1
1401/11/06
سوال کننده
سپاسگذارم 🙏🌱🌻
0
1401/11/07
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ❤️❤️
0
1401/11/07
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سونوگرافی 35 هفته بارداری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی
- سلام آیا سونو مشکل داره ؟؟؟
- سونو واژینال طول سرویکس در سی هفته
- شرایط سونو واژینال چجوریه
- کسی بیداره عایاااا؟ میخوام برم ازمایش هورمونی بدم بیاین کمک سوال دارم😂😂😂
- سونو تشکیل قلب
- لطفا سونوی منو تفسیر کنید خانم دکتر عزیزم




