سلام هفته ۶ بارداری هستم ترشحات قهوه ای دارم دکتر شیاف فروژیست داده نمی دونم وازینال استفاده کنم یا مقعدی ممنون میشم کسی راهنمایی کنه
0
1401/11/05
🤍ننه آرتمیس 🤍
اگر لکه بینی داری مقعدی استفاده کن
0
1401/11/05
razieh sh
سلام بهتره اکتوژست بگیری
و اینکه مقعدی
و اینکه مقعدی
1
1401/11/05
🤍ننه آرتمیس 🤍
کلا استفاده مقعدی راحت تره و کثیف کاریش هم کمتره
0
1401/11/05
سوال کننده
مقعدی استفاده کنم در فایده کردنش تاثیری نداره؟
0
1401/11/05
🤍ننه آرتمیس 🤍
من به اکتوژست حساسیت داشتم
0
1401/11/05
سوال کننده
دکتر داده همینو
0
1401/11/05
🤍ننه آرتمیس 🤍
فرقی نمیکنه. هر کدوم با بدنت سازگارتره استفاده کن
0
1401/11/05
🤍ننه آرتمیس 🤍
نه. چون لکه بینی داری باید مقعدی استفاده کنی.
0
1401/11/05
Fateme Manane Alisan
مقعدی استفاده کن
0
1401/11/05
سوال کننده
باشه ممنون از راهنمایی همگی
0
1401/11/05
مامان دخملی
از دکترت سوال کن بهتره.من ivf کرده بودم بهم گفتن واژینال بزنی اثرش و جذبش بهتره
0
1401/11/05
پری 👶
لک بینی داری مقعدی
رفع شد واژینال
واژینال جذب بیشتره گذاشتی تا یه ساعت دراز بکش
رفع شد واژینال
واژینال جذب بیشتره گذاشتی تا یه ساعت دراز بکش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



327

