سلام و درود خسته نباشید ، ۸ هفته باردارم سونو تشکیل قلب هم رفتم گاهی واژنم تیر میکشه وسط پام طبیعیه؟
2
1401/11/04
مهربانو ❤️
آره گلم طبیعیه
2
1401/11/04
Fateme Manane Alisan
بله من دردم اونقد شدید بود که میگفتم الان پریود میشم
1
1401/11/04
mahsa ...
اره طبیعیه
0
1401/11/04
آسمان آرت
من هم واژنم تیر میکشید ازمایش کشت ادرار داد عفونت داشتم
0
1401/11/04
سوال کننده
واقعا
0
1401/11/04
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
منم داشتم این درد و مث ی خط راست تیر میکشید
یادمه یبار ساعت ۱۲ شب زنگ زدم ب دکترم🤦♀️
گفت اشکال نداره
یادمه یبار ساعت ۱۲ شب زنگ زدم ب دکترم🤦♀️
گفت اشکال نداره
0
1401/11/04
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
دکتر آزمایش مینویسه واست اول بارداری
1
1401/11/04
سوال کننده
دقیقاً همینطورم😕 من بغل نافم گاهی تیر میکشه اینم طبیعیه ؟
0
1401/11/04
سوال کننده
دادم آزمایش جدید
0
1401/11/05
fariba .
عزیزم منم همینم. گاهی سمت راست شکمم گاهی چپ و گاهی هم واژنم تیر میکشه. از همون هفته های اول همینطوری بودم
0
1401/11/05
سوال کننده
واقعا ، مرسی
1
1401/11/05
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
زنده باشید ❤️
نگران نباشید و استراحت خود را بسیار افزایش دهید ، اگر این احساس تداوم داشت و بدتر شد شیاف پروژسترون 400 به صورت مقعدی شبی یک عدد استفاده کنید 🌷
زنده باشید ❤️
نگران نباشید و استراحت خود را بسیار افزایش دهید ، اگر این احساس تداوم داشت و بدتر شد شیاف پروژسترون 400 به صورت مقعدی شبی یک عدد استفاده کنید 🌷
0
1401/11/05
سوال کننده
ممنون دکتر جان ، سه ماه پیش هم سقط داشتم خود ب خود سقط شد ، مقعدم هم گاهی تیر میکشه
0
1401/11/05
پزشک اوما
جان دلم آن زمان هم قلب تشکیل شده بود؟
0
1401/11/06
سوال کننده
نه عزیزم
0
1401/11/06
پزشک اوما
پس جای نگرانی نیست، صرفا استراحت رو به مطلق داشته باشید. باتوجه به سابقه سقط رابطه جنسی فعلا متوقف شده و تحریک و دستکاری نوک سینه ها انجام نشود ، شخص شما هم به ارگاسم نرسید. همچنین شیاف را منظم استفاده کنید و اگر بهتر نشدید به پزشک خود مراجعه کنید 💜
1
1401/11/06
سوال کننده
متشکرم از راهنمایی تون ممنونم ❤️🙏🏻
1
1401/11/06
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیز مهربانم 💙💙
1
1401/11/06
پزشک اوما
stk: |~|11|~|108_col
0
1401/11/07
سوال کننده
سلام و درود من شیاف پروژسترون ۴۰۰ تهیه کردم تا چند شب استفاده کنم ؟
0
1401/11/07
سوال کننده
دکتر جان ممکنه این تیر کشیدن ها به خاطر عفونت باشه ؟ من خارش ندارم ولی روزی ی بار ی ترشح بدون بو دارم رنگش ب زرد و سبز میزنه خیلی خیلی کمرنگ
0
1401/11/08
پزشک اوما
سلام جان دلم
تا زمان سونوگرافی ان تی هرشب استفاده کنید، از ترشح هم عکس بگیرید تا ببینم
تا زمان سونوگرافی ان تی هرشب استفاده کنید، از ترشح هم عکس بگیرید تا ببینم
0
1401/11/08
سوال کننده
ممنونم جانم مرسی لطف کردید
0
1401/11/08
سوال کننده
رفتم سونوگرافی بگم ک واژنم تیر میکشه؟
1
1401/11/08
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، بله متذکر شوید و منتظر عکس هستم تا در صورت لزوم درمان را شروع کنیم
1
1401/11/08
سوال کننده
ممنون عزیزم
1
1401/11/08
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 💓💓
0
1401/11/08
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/11/09
سوال کننده

این ترشح وقتی دست میکنم داخل واژن سفت و پنیری شکل ولی بیشتر اوقات همین ترشح ولی ابکی هست
1
1401/11/09
سوال کننده
دکتر جان از دیشب ک شیاف پروژسترون زدم اصلا واژنم تیر نکشیده خیلی بهتر شدم خدارو شکر ممنونم
0
1401/11/09
پزشک اوما
جان دلم ترشح پنیری شکل به جز این هم دارید؟
0
1401/11/09
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم خداروشکر تا زمان سونوگرافی ان تی هرشب استفاده کنید جان دلم و استراحت کافی حتما داشته باشید ❤️
0
1401/11/09
سوال کننده
نه عزیزم
1
1401/11/09
سوال کننده
ممنونم دکتر جان لطف کردید ❤️❤️❤️🙏🏻🙏🏻
1
1401/11/09
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ❤️
این ترشح مشکلی ندارد و. فقط لباس زیر را منظم روزانه تعویض کنید. اگر زرد و سبز شد هم بگویید درمان بدهم اما فعلا اقدامی لازم ندارد ❤️
این ترشح مشکلی ندارد و. فقط لباس زیر را منظم روزانه تعویض کنید. اگر زرد و سبز شد هم بگویید درمان بدهم اما فعلا اقدامی لازم ندارد ❤️
0
1401/11/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/11/09
سوال کننده
یک دنیا ممنونم
0
1401/11/09
پزشک اوما
عزیزدلم هستید و. خواهش می کنم 💜💜💜
0
1401/11/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/11/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|113_col
0
1401/11/09
سوال کننده
دکتر جان این یکی ترشحمم عکس گرفتم ببینید
0
1401/11/09
سوال کننده

0
1401/11/09
سوال کننده
روی دستمال این رنگی روی دست سفیده
0
1401/11/09
پزشک اوما
جان دلم این هم طبیعی است نگران نباشید اما اگر زرد شد یا سبز یا خاکستری یا پنیری شکل آنگاه درمان لازم دارد 🌷🌷
1
1401/11/09
سوال کننده
مرسی عزیزم لطف کردید ❤️🙏🏻🙏🏻
0
1401/11/09
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، زنده باشید 💗💗
0
1401/11/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/11/10
سوال کننده
دکتر جان من موعد پریودیمه کمر درد گرفتم طبیعیه ؟خیلی استرس گرفتم
0
1401/11/10
پزشک اوما
عزیزدلم استراحت خود را بسیار افزایش دهید ، و اگر درد تداوم داشت ، اطلاع دهید
1
1401/11/10
سوال کننده
بله متشکرم
1
1401/11/10
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 🌷🌷
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول



511

