خانما این تب سنج های دیجیتالی ک زیر بغل میذاریم درسته ؟؟الان گرفتم برا بچم ۳۷/۷ بود یجا شنیدم باید نیم درجه بس اضافه کنیشما اطلاعی دارین؟بالاس تبش؟ چکار کنم؟