سلام به روی قشنگتون مامان جان
در سونوگرافی شما تمام موارد بررسی شده از جمله وضعیتجنین، حجم مایع آمنیوتیک، ضربان قلب و همچنین میزان ان تی (NT) در محدوده نرمال قرار دارد و از این بابت جای نگرانی نیست اما بخش آزمایش خون غربالگری را فراموش نکنید تا بتوان تفسیر صحیحی داشت.
در مورد جفت نیز جایگاه آن دیواره جانبی راستی یعنی رحم گزارش شده است که طبیعی است.
در داپلر مقاومت عروقی دیده شده که با مصرف آسپرین توسط شما مدیریت میشود فقط باید تحت نظر پزشک باشید و با دقت بیشتری روند مراقبت های بارداری جلو برود ❤️
ممنون از پاسخگوییتون پزشک مهربون.
درمورد همین مقاومت عروقی خیلیی خیلی نگرانم🥺،ممکنه باعث رشد نکردن جنین بشه؟
و تنها کاری ک از دست من بر میاد فقط مصرف آسپرین هست؟
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ❤️نگران نباشید با مصرف آسپرین و در مواردی افزایش دوز آسپرین میتوان مانع بروز مشکل در روند رشدی جنین شد، به علاوه نمک را به حداقل برسانید ، مواد غذایی غنی از پروتئین نیز در اولویت مصرف باشند 🌷🌷
چشم ممنون از توضیح کاملتون❤️😍🌹
چشم هاتون بی بلا مامان گل دوست داشتنی ، از استرس هم دوری کنید امیدوارم همه چیز عالی جلو برود ❤️❤️