سلام خانم دکتر و اومایی های عزیز. دخترم حدود یک ماه بیشتر که خلط گلو پیدا کرده . اول با سرماخوردگی بود که یکسری آموکسی کولاو دکتر داد بعد مجدد سرما خورد آزیترومایسین و برم هگزین دکتر داد اما خلط گلوش بهتر نشد مجدد بردم دکتر معاینه کرد و گفت عفونت نداره و حساسیته و نئوتادین و داروهای دیگه دادن که باز هم اثری نداشت و همچنان داره ، بلدم نیست بیرون بده . به نظرتون چجوری خوب میشه؟ درمان گیاهی یا دارویی چیزی هست معرفی کنید؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



301
1401/11/03



