سلام
روز بخیر مادرای مهربون
خوبین؟
ایشالا که حال همگی خوب باشه
من تو هفته هشتم هستم
میتونم برای سنوقلب برم ؟؟
یعنی هفت هفته و سه روز
پرسش (1401/11/03):
تشکیل قلب جنین
658
51
1401/11/03
سوال کننده
1
1401/11/03
فرشته🌸 🌸🌸
من ۷ هفته و یک روز رفتم
0
1401/11/03
فرشته🌸 🌸🌸
میتونی بری ب نظرم
2
1401/11/03
مرجان ❤️🌈❤️
فکرمیکنم میتونی بری عزیزم
اما من باشم صبر میکنم ۸ هفته کامل بشه بعد
اما من باشم صبر میکنم ۸ هفته کامل بشه بعد
0
1401/11/03
سحر باانو
اره ،منم همین موقع بود رفتم سونو
1
1401/11/03
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من ۷ هفته و ۳ روز رفتم😍
1
1401/11/03
مامان دخملی
قلب بین ۶تا۸ هفته تشکیل میشه
0
1401/11/03
سوال کننده
ممنونم ازتون
0
1401/11/03
سوال کننده
من هفته قبل هم یه سونو دادم برای ساک حاملگی
0
1401/11/03
سوال کننده
دکترم بهم گفته دهم برم
ولی شهرستانم
میخوام برم پیش خونواده هنوز بهشون نگفتم
گفتم سونو قلب بدم بعد بهشون بگم
حالا احتمالا پس فردا بریم
گفتم قبلش برمسونو بدم دیگه با خیال راحت بگم
ولی شهرستانم
میخوام برم پیش خونواده هنوز بهشون نگفتم
گفتم سونو قلب بدم بعد بهشون بگم
حالا احتمالا پس فردا بریم
گفتم قبلش برمسونو بدم دیگه با خیال راحت بگم
0
1401/11/03
مهربانو ❤️
طبق سنو ساک هفت هفته ایی؟ یا اوما
0
1401/11/03
مهربانو ❤️
منم میخوام برم سنو قلب بدم
0
1401/11/03
گل بهار 🌺
بزار ۸ هفته پر بشه بری تو ۹ همون دهم بری بهتره چون من سر دوتا بچم ۸ هفته قلبشون زد لقاحم دیر بوده یا حداقل بزار شنبه برو
0
1401/11/03
مهربانو ❤️
آخرین پریودیت کی بود؟
0
1401/11/03
سوال کننده
۱۱ اذر
0
1401/11/03
سوال کننده
طبق سونو الان هفت هفته و سه روزم
0
1401/11/03
سوال کننده
اونا یه دو روز جلوبود
0
1401/11/03
مهربانو ❤️
سنو واژینال انجام دادی؟
0
1401/11/03
مهربانو ❤️
میشه سنو منو ببینی
0
1401/11/03
مهربانو ❤️

0
1401/11/03
مهربانو ❤️
خیلی استرس گرفتم😔
1
1401/11/03
زینب mo
من سر دخترم 6هفته و 3روز قلبش تشکیل شده بود،سر پسرم 7هفته و 1روز،ولی برای بعضیاچون دیرتر تشکیل میشه معمولا میگن 8هفته برید ک استرسم نگیرید.ان شاءالله ک تشکیل شده
0
1401/11/03
مرجان ❤️🌈❤️
عزیزم من فکرمیکنم یکم سونوت دقیق ننوشته.
چون اون یکی تاپیکت گفتی سونو سن بارداری رو جلو تر از پریودت زده.
معمولا برعکس میشه تا جایی که من شنیدم.
چون اون یکی تاپیکت گفتی سونو سن بارداری رو جلو تر از پریودت زده.
معمولا برعکس میشه تا جایی که من شنیدم.
1
1401/11/03
مرجان ❤️🌈❤️
منم آخرین پریودم مثل شما نیمه آذر ماه بود.
دکترم گفت صبر کن هشت هفته کامل بشه بعد برو سونوگرافی.
شمام اصلا نگران نباش. یکم زود رفتی طبیعی بوده چیزی دیده نشه. فرصت هست هنوز واقعا.
دکترم گفت صبر کن هشت هفته کامل بشه بعد برو سونوگرافی.
شمام اصلا نگران نباش. یکم زود رفتی طبیعی بوده چیزی دیده نشه. فرصت هست هنوز واقعا.
0
1401/11/03
مهربانو ❤️
من آخرین پریودیم ۱۴ آذر بود
0
1401/11/03
مهربانو ❤️
۶ روز پیش رفتم سنو گفت ۷ هفته ایی
0
1401/11/03
سوال کننده
عزیزم منم دقیقا هفته پیش مثهامروز رفتم
0
1401/11/03
سوال کننده
شش هفته و سه روز بودم
0
1401/11/03
سوال کننده
تشکیل نشده
0
1401/11/03
سوال کننده
نگران نباش عزیزم بزار هشت هفته ات تموم شده بعد برو
0
1401/11/03
سوال کننده
من چون میخوام برم شهرستان عجله دارم
وگرنه که همون دهم می رفتم
وگرنه که همون دهم می رفتم
0
1401/11/03
سوال کننده
واژینال انجام ندادم
0
1401/11/03
سوال کننده
عزیزم نگران نباش
استرس هم خوب نیست نداشته باش
توکل بخداا
استرس هم خوب نیست نداشته باش
توکل بخداا
1
1401/11/03
At i
میتونی بری گلم انشالله صداشو بشنوی کلی ذوق کنی
1
1401/11/03
ارزو مامان اردلان و نیکان
اره برو تشکیل شده😍😍
0
1401/11/03
ayda .
ببخشید شما طبق تاریخ اوما ۷ هفته بودین رفتین سونو قلب؟
0
1401/11/03
سوال کننده
عزیزم همو سونو قلب نرفتم
طبق اوما شش هفته و پنج روز بودم
طبق سونو شش هفته و سه روز
طبق اوما شش هفته و پنج روز بودم
طبق سونو شش هفته و سه روز
0
1401/11/03
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1401/11/03
Sani_mom2 🪴
اره گلم میتونی بری
تشکیل شده😍😍😍
من خودم ۶ هفته رفتم تشکیل شده بود
تشکیل شده😍😍😍
من خودم ۶ هفته رفتم تشکیل شده بود
0
1401/11/03
مامان دخملی
هرچی دیرتر بگی بهتره.من خودم ۱۲هفته بعد از غربالگری اول به همه گفتم.
0
1401/11/03
صدیقه 😍
واژینال انجام دادی یا شکمی
0
1401/11/03
Sani_mom2 🪴
شکمی
تا الان اصلا واژینال ندادم
تا الان اصلا واژینال ندادم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




