سلام. خانم دکتر و خانومای اومایی دخترم از یازده شب تا الان سه بار بالا اورده دارم میمیرم از استرس چکار کنم سیب زمینی خورده بودفقط استفراغش سیب زمینیه میاره بالا تورخدا کمکم کنید
0
1401/11/03
🆔Faaati .H🆔
شاید زیاد خورده سیب زمینی سنگین
0
1401/11/03
مامان حلما 👨👩👧
احتمالا معدش سنگین شده عزیزم بهش قطره دل درد حالا هر نوعی داری بده ،یاهم عرق نعنا با نبات شیرین کن بده
0
1401/11/03
مامان حلما 👨👩👧
وقتی بالا میاره ترجیحا تا ۱۵ دقیقه بعد شیر بهش نده
0
1401/11/03
نسترن ..
عزیزم دیگه سیب زمینی نده بهش حساسیت داده ب سیب زمینی
0
1401/11/03
گل بهار 🌺
معده اش سنگین شده بخاطر سیب زمینی نگران نباش
0
1401/11/03
رها ایمانی
سلام سیب زمینی سنگین بوده براش خود به خود خوب میشه
0
1401/11/03
سوال کننده
اخه الانم تب کرده ۳۷/۵
0
1401/11/03
سوال کننده
سیب زمینی همیشه میدم مشکلی نداشت
0
1401/11/03
Samir
سرما خورده ببرین دکتر تا اولشه سریع دارو بگیره زود خوب بشه
0
1401/11/03
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم. الان حال دلبندتان چطور است ؟
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم. الان حال دلبندتان چطور است ؟
0
1401/11/03
سوال کننده
خانوم دکتر تبش بالاس، ۳۸اوزدم دکتر 🥺
0
1401/11/03
پزشک اوما
عزیزم بهترین کار را کردید احتمالا درگیر بیماری ویروسی شده و. حتما با شیاف یا شربت ایبوپروفن تب را کنترل کنید 🌷
0
1401/11/03
سوال کننده
خانم دکتر گفت گلوش التهاب داره ولی سرفه اینا نکرده هنوز یه امپول ۶۳۳زد با امپول هیدروکورتیزون
یه شربت زادیتن خارجی داد با یه قطره استامینوفن پاراکید
یه شربت زادیتن خارجی داد با یه قطره استامینوفن پاراکید
0
1401/11/03
سوال کننده
حالا از ظهر استفراغ نکرده
0
1401/11/03
سوال کننده
اگه شربت ایبوپروفن خریدم چقدر بدم
0
1401/11/03
پزشک اوما
عزیزدلم ایبوپروفن برای تب توصیه میشود، اگر تب با استامينوفن کنترل شد نیازی به دادن ایبوپروفن نیست اما اگر تب بالا داشت هر 6 ساعت یک سوم وزن دلبندتان ایبوپروفن بدهید 🌷🌷
0
1401/11/04
سوال کننده
ممنونم خانوم دکتر فقط اینکه این امپولا ک زد مشکلی ایجاد نمیکنه اخه سنش کمه دکترش متخصص بود ولی باز کمی دل نگرونم
0
1401/11/04
سوال کننده
ان شاءالله همیشه سلامت و شاد باشین ❤❤
0
1401/11/04
سوال کننده
چون امپول شش سه سه پنی سیلینه بخاطر اون نگرانم ک ضرری نداشته باشه براش
0
1401/11/04
سوال کننده
الانم مدفوعش شل بود مثل اسهال
0
1401/11/04
سوال کننده
دوباره اسهال رفت🥺🥺🥺
0
1401/11/04
سوال کننده
خانوم دکتر الان اگه بخام یه شرح حال کلی بدم
هر چهارساعت بدنش داغ میشه و استامینوفن پاراکید میدم
از صبح تا الان دوبار اسهال رفته
از دبروز ظهر دیگه استفراغ نداره و سرفه ابریزش هم نداره
هر چهارساعت بدنش داغ میشه و استامینوفن پاراکید میدم
از صبح تا الان دوبار اسهال رفته
از دبروز ظهر دیگه استفراغ نداره و سرفه ابریزش هم نداره
0
1401/11/04
پزشک اوما
مشکلی ندارد جان دلم نگران نباشید 🌷
بسته به درجه حرارت بدن با استامينوفن یا ایبوپروفن بدهید و برای بهبود اسهال رامنوفلور بدهید
بسته به درجه حرارت بدن با استامينوفن یا ایبوپروفن بدهید و برای بهبود اسهال رامنوفلور بدهید
1
1401/11/04
سوال کننده
ممنونم چشم
0
1401/11/04
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ، مایعات هم حتما به دلبندتان بدهید تا بدن کم آب نشود 🌷🌷
0
1401/11/04
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
0
1401/11/04
سوال کننده
از صبح سه بار اسهال داشت تا الان فردا بهتر نشه میخرم قطره رو فقط چند قطره بدم
0
1401/11/04
پزشک اوما
10 قطره در روز بدهید 🌸
1
1401/11/05
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر ان شاءالله لحظاتتون پر از عشق و امید
روزتان متبرک بـه نگاه خدا
الهی روزی تون افزون و پر از
خیر و برکت باشه
تنتون سالم
ساز زندگیتون کوک
و دلتون پر از
عشق و آرامش باشه
روزتان متبرک بـه نگاه خدا
الهی روزی تون افزون و پر از
خیر و برکت باشه
تنتون سالم
ساز زندگیتون کوک
و دلتون پر از
عشق و آرامش باشه
0
1401/11/05
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️❤️ممنونم بابت پیام پرمهرتون جان دلم واقعا خوشحال شدم و امیدوارم هرچه خوبی و عشق است نصیبتان باشد💓💕💓
0
1401/11/05
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
0
1401/11/05
پزشک اوما
stk: |~|2|~|grunge_14_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- استفراغ بعداز رابطه چيه
- استفراغ خونی در هفته ۲۲
- سلام.پسرم رفلاکس داره ی دکتر خوب تو اهواز معرفی کنید ک متخصص اطفال باشه
- بالا آوردن زردآب توی ۱۱هفتگی
- حالت تهوع در بارداری
- استفراغ خونی دلیلش چیه؟
- علت دیدن خون همراه استفراغ در بارداری
- استفراغ نوزاد بعد از شیر
- حالت تهوع و استفراغ در هفته ۱۶ طبیعیه؟
- حالت تهوع و استفراغ از عوارض ال دی هست؟



354

