عزیزم بارداذیت مبارک باشه،
شاید یه نوعی کیست باشه ولی اصلا مهم نیست بارداریت شکر خدا خوبه
سلام این کیست بقایای فولیکول هست و خودبخود رفع میشه جای نگرانی نداره
فک میکردم ۸هفته ۲روزم
رفتم ۶هفتم
فک کنم همون تخمک هس که هنوز آزاد نشده
6 هفته تشکیل شده بود قلبش؟
کورپوس لوتئوم همون پوسته تخمکه س که آزاد شده خودش به مرور از بین میره.
۶ هفته و ۶ روز براتون زده
طبق اندازه ساک میزنن گاهی سن سونو با سن بر طبق پریودی کمی تفاوت داره،کنار اسمتون خورده ۸ هفته یعنی ۷ هفته و چند روز طبق پریود، خیلی با سونو تفاوت نباید باشه
طبق تاریخی که رابطه بدون جلوگیری نداشتمحساب کنم همین ۶ هفته ۶ روز دقیق هس
چون این ماه یکروز اقدام ب بارداری کردم
سلام عزیزجانم
همهچیز خوب است و. کیست دیده شده بقایای فولیکول است که اهمیت و خطری نداشته و با گذشت زمان خود به خود برطرف خواهد شد، فقط باید در سونوگرافی ها روند تغییرات آن تحت نظر باشد 🌷