سلام به مادرای عزیز اوما
یه سوالی داشتم ممنون میشم همه مادرایی که بچه هاشون آلرژی غذایی دارن جواب بدن به یه جمع بندی برسیم اینجا؛
بچه هاتون زیر شش ماه سابقه مصرف آنتی بیوتیک داشتن؟ من مطلبی خوندم که ۷۰٪ این بچهها وقتی غذای جامد رو شروع میکنن متاسفانه واکنش غذایی میدن
پرسش (1401/11/02):
ارتباط آلرژی غذایی با مصرف آنتیبیوتیک در نوزادان زیر شش ماه
209
74
1401/11/02
سوال کننده
0
1401/11/02
نسترن ..
سلام اره پسر من ویروس گرفت
0
1401/11/02
نسترن ..
مصرف کرد
0
1401/11/02
marjan❤️ .
منم به پسرم انتی بیوتیک میدادم ولی آلرژی نداره
0
1401/11/02
نسترن ..
بهشم حساسیت داشت صورتش پر جوش میشد
0
1401/11/02
Leyla _O
من پسرم دوماهش بود کرونا گرفت بعد دکتر واسش آنتی بیوتیک نوشت
چهارماهکی فهمیدم حساسیت ب پروتئین گاوی داره
یعنی قبل شروع غذای جامد آلرژیشو نشون داد
چهارماهکی فهمیدم حساسیت ب پروتئین گاوی داره
یعنی قبل شروع غذای جامد آلرژیشو نشون داد
0
1401/11/02
سوال کننده
دقیقاً پس منم دوماهگی کرونا گرفت و آنتی بیوتیک مصرف کرد، چ از ماهگی خون تو مدفوع دیدم و الآنم آلرژی غذایی داره
0
1401/11/02
سوال کننده
چهار ماهگی
0
1401/11/02
سوال کننده
خدا رو شکر که نداره عزیزم
0
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
فاطمه جان من همونیم که تاپیک آلرژی زدم جواب دادین.از کجا باید بفهمم پسرم آلرژی غذایی داره؟ علایم بچتون چی بود؟
0
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
من پسرم ۵ماهه بود کرونا گرفت ازیترو خورد تا ۱۰روز اسهال بود.تو ۱۰ماه هم مریص شد اموکسی سیلین خورد کل گردنش پر جوش ریز شد
0
1401/11/02
سوال کننده
عزیزم خارش چشمش با مصرف گلابی شروع شد، آبریزش بینی و عطسه، مخاط در مدفوع همراه بوی بد
0
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
حالا نمیدونم بخاطر انتی بیوتیک به تخم مرغ حساس بود یا نه
0
1401/11/02
سوال کننده
لعنت به کرونا
0
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
مخاط در مدفوع یعنی چی.من نمیدونم؟ مث خلطه؟ بوی بد که داره.
0
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
😩
0
1401/11/02
سوال کننده
ببین عزیزم حتماً حتماً پسرت رو ببر تست پوستی، اصلا هم درد آنچنانی نداره، دکتر قبلی به ما ظلم کرد میگفت لازم نیست من نمیبخشمش بچه اینهمه اذیت شد من گلابی روهر روز میدادم بهش
0
1401/11/02
سوال کننده
آره خلطه، بوی خیلی تند منظورمه
0
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
اخه یه دکتر تو تهران هست کارش خیلی خوبه.گفته ممکنه پوستشون حساسیت نشون بده اما گوارشی مشکلی نداشته باشن یا برعکس. میگفت بچه رو از غذاها محروم نکنین
0
1401/11/02
سوال کننده
اسم دکترو میگی من تهرانم
0
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
نه این خلطی نیست. عطسه و ابریزش داره ولی دکتر گفت الرژی بینیه که هر دو هفته تکرار میشه
0
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
دوستم میبره ازش میپرسم الان
0
1401/11/02
سوال کننده
مومتازون رو همیشه گفته استفاده کنی؟؟
0
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
فعلا گفت تا ۱۰روز بزن بعد بیارش. اره فعلا داره میزنم.اوندفعه با سیتریزین و مومتازون کامل خوب شد.نمیدونستم و سهل انگاری کردم خوب شد دوباره نبردم. بعد یک هفته دوباره علایمش برگشت.
0
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
الانم سرفه هاش کمترشد
0
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
دیوانه شدم بخدا.از ترس واکسن آرامش ندارم
0
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
دکترش میگه هیچ ربطی نداره.اینجا مادرا میگن داره. خل شدم
0
1401/11/02
سوال کننده
پسر من هر دوماه عود میکنه، زادتین میدم دو هفته دوباره شروع میشه
0
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
زادیتن داروی خوبیه.خوبه که پیدا میکنی.شمال کوفت پیدا نمیشه.سیتریزین ساده رو با کلی آشنا و زنگ گیرمیاریم. شیر خودتو میدی؟
0
1401/11/02
سوال کننده
محدثه جان که گفتن دکتر گفته بیار مطب واکسن بزنم همون زندیه هست منتها یک میلیون میگیره برا یه واکسن، منشیش به همسرم گفت ببر بهداشت بزن سخت نیست منم بردم همون بهداشت، آنفولانزا رو میگفتن واقعاً ریسکه
0
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
😲😲😲
0
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
چقد پولکین.مادرا حساس. اینام پول ریسکشونو میگیرن.
0
1401/11/02
سوال کننده
از مطب دکتر مقدادی میگیرم عزیزم ۳۰۰ گمونم، پسر من که اصلاً سیتریزین جواب نمیده بهش 🥴
0
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
بچه شمام به تخم مرغ حساس بود؟
0
1401/11/02
سوال کننده
الآنم هست
0
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
اره عزیزم همین قیمتاست. چه کاسبی راه انداختن. دارو اگه دارو باشه خوب میشن
0
1401/11/02
سوال کننده
تا حالا تخم مرغ دادی؟
0
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
به بهداشت اعلام کردی؟ معمولا اگه خیلی حساس باشن چند ساعت اول نشون میده درسته؟
0
1401/11/02
سوال کننده
بله بهشون گفتم گفتن واکنشش چطور بوده که گفتم شیر بالا آورده بعد خوردن تخم مرغ گفتن بزن ما هم زدیم
0
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
اره عزیز ۸ماهه بود دادم.تابستون بود.صبحانه دادم.یه چتد روز بعدش خرما.بعد چند روز دور گردنش پر جوش ریزشد.تنش گر میگرفت. شوهرم گفته بچه تبش گرمه.اونام تبشون گرم .تابستونم بود بچه اینجورشد.از ترس دیگه ندادم.حالا گفتم امروز دوباره از مقدار کم شروع کنم ببینم چی میشه؟
0
1401/11/02
سوال کننده
۲۰ دقیقه هم موندیم اونجا
0
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
همزمان با واکسن اون شب زادیتن هم میخورد دیگه درسته؟
0
1401/11/02
سوال کننده
بده اندازه نخود سه روز باید بدی ببینی چی میشه
0
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
اره همینکارو میکنم.ممنونم جواب دادی عزیز
0
1401/11/02
سوال کننده
نه عزیزم ۵روز بود که دارو نمیخورد
0
1401/11/02
سوال کننده
خواهش میکنم 🌹
1
1401/11/02
نسترن ..
من فردا میبرم واکسن یسالگی بزنم دیگه بهتون میگم
0
1401/11/02
سوال کننده
انشاالله
3
1401/11/02
نسترن ..
نترسید بهداشت بمن گفت تاخالا تو این۱۵سال ک من اینجا بودم برا واکسن یسالگی بما چیزی گذارش نشده
1
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
انشالله که سبک باشه عزیزم.شما تو تاپیکم گفتین حساسیت نداره.دوبار خورد چیزیش نشد.انشالله که مشکلی پیش نمیاد
0
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
❤❤❤
1
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
فردا بی زحمت همینجا اعلام کن. فاطمه جون تاپیکتو پاک نکن باشه عزیز؟
1
1401/11/02
سوال کننده
باشه عزیزم♥️
1
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
❤❤
0
1401/11/02
سوال کننده
میبخشید من یادم رفت بپرسم شما شیر خودتو میدی؟ اگر بله تخم مرغ میخوری؟ چون آریا شیر منو میخوره دکتر گفته منم تخم مرغ نخورم
1
1401/11/02
❤️panah❤Rasta❤ 😍
من بچم شیرم میخورد تخم مرغ میخوردم مشکل نداشت ولی دو ماه پیش بود به خودش تخم مرغ دادم روز خوب بود ولی شب حالت عوق زدن و سنگینی معده بهش دست داد و ترش میکرد دخترم رفلاکس هم داره البته وقتی تخم مرغ دادم اون روز سیبز مینی هم دادم دخترم سیب زمینی برای رفلاکسش خوب نیست حالا دقیق نمیتونم بگم به تخم مرغ هم حساسه یا نه،تا قبل ۱ سالکی دوباره براش تست میکنم به امبد خدا
0
1401/11/02
سوال کننده
به امید خدا... همین داستان دقیق نمیتونیم بگیم آدمو کلافه میکنه
0
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
اره عزیز شیرخودمو میدم.من تخم مرغ میخورم.اصلا دکترش نگفت نخورم
0
1401/11/02
سوال کننده
امان از این دکترا... دکترش میدونه به تخم مرغ آلرژی داره پسرت؟ من با این رژیم نابود نشم خوبه
0
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
تو ۹ماه بود مریض شد بردم دکتر ،گفتم حساسیت داره گفت نده،نگفت خودت نخور.اخه تو بیشتر چیزا تخم مرغ داره.بیسکوییتها سس کیک کلوچه بستنی .
0
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
اونوقت نباید هیچی بخوریم .منم خیلی لاغر شدم.خیلی چیزا مث مرکبات کنجد نوشابه دوغ نمیخورم
0
1401/11/02
سوال کننده
همه اون مواردی که بالا گفتی به اضافه تخم مرغ من هیچ کدوم رو نمیخورم 😔 بعضی وقتا اندازه سر انگشت
0
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
منم خیلی کم میخورم.مثلا پرتقال دو سه برش.هیچوقت کامل نمیخورم
0
1401/11/02
سوال کننده
ده کیلو لاغر شدم
0
1401/11/02
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
دقیقا.من ۲کیلو از قبل بارداریمم کمترم
0
1401/11/03
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
عزیزم دکتر رضایی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




