سلام خانم دکتر خوبین ؟؟؟
من دخترم امروز بردم دکتر و این دارو هارو نوشت . سرفه هاش شدیده و صداشم تغییر کرده .
ازیترومایسین نوشتن . فقط خودشون گفتن با اب قاطی که میکنی اول یکم قاطی کن و بعد دوباره اب بریز . ولی این ازیترومایسینی که داروخونه داده سوسپانسیون هستش و نیاز نیست با اب قاطی بشه . مشکلی که نداره ؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



5113
1401/11/02




