اینو امروز زدم تقریبا 10تا15روزپیش اقدام کردم این هفته باید پریود شم
باردارم یا کاذبه؟برم آزمایش مشخص میشه که حاملم؟؟
بعداز سه سال فک کنم دیگه به آرزوم رسیدم؟
پرسش (1401/11/02):
دوستان این بیبی چک و برسی میکنین؟واقعیه یا کاذب؟
1270
145
1401/11/02
سوال کننده
6
1401/11/02
سوال کننده

0
1401/11/02
🆔Faaati .H🆔
چند روز عقب انداختی
1
1401/11/02
🆔Faaati .H🆔
خطش ک واضح عزیزم
0
1401/11/02
فرشته 🤰👶
چ زود مثبت شد
کی پریودته؟
کی پریودته؟
1
1401/11/02
فرشته 🤰👶
اره برو ولی احتمالا عددش کم باشه
3
1401/11/02
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
آره مثبته
مبارکت باشه
مبارکت باشه
0
1401/11/02
fatemeh...
مارکش چیه
2
1401/11/02
fatemeh...
مثبته مبارکه
1
1401/11/02
Fatemeh Banoo ...
مثبته مبارک باشه
0
1401/11/02
fatemeh...
دوستم ۹ روز عقب انداخته تهوع صبحگاهی داره ولی بی بی چکش منفیه
1
1401/11/02
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
مارکش یونی تست هستش دیگه
14 روز بعد لقاح بیبی نشون میده
درسته
مبارکت باشه
14 روز بعد لقاح بیبی نشون میده
درسته
مبارکت باشه
1
1401/11/02
آنا 🧡
مبارکه عزیزم به سلامتی کمی صبر کن وقتی رفتی عدد بتا بالا باشه وگرنه باز باید بری خودتم استرسی میشی
1
1401/11/02
noor 81
این مثبته گلم ولی پیشنهاد میکنم ی مارک دیگه هم بزن
3
1401/11/02
نسترن ..
بله مثبت مثبت ..دستو جیغو هورااااااا
0
1401/11/02
سوال کننده
امروز باید میشدم ولی تاآخرهفته وقت دارم
0
1401/11/02
سوال کننده
از امروز تا سه روز دیگ باید میشدم
0
1401/11/02
🆔Faaati .H🆔
خیلی زود تست زدی ولی مشخصا مثبت
پنج شش روز عقب انداختی برو خون بده
پنج شش روز عقب انداختی برو خون بده
0
1401/11/02
سوال کننده
یونی تست
1
1401/11/02
سوال کننده
مرسی مرسی مرسی
0
1401/11/02
سوال کننده
باشه
0
1401/11/02
سوال کننده
مرسی از همتون😎😎😎😎
1
1401/11/02
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
ایشالا دو قلو باشه😍🤩😃
1
1401/11/02
🆔Faaati .H🆔
ووویی😍
1
1401/11/02
سوال کننده
چشم انتظاری خیلی سخته
1
1401/11/02
فاطمه 💕
مثبته مبارکه 😍😍
3
1401/11/02
سوال کننده
آخ خدایا شکرت
2
1401/11/02
سوال کننده
انشاالله همه این خط ببینن
2
1401/11/02
مامان دوقلو ها الهام
مثبته گلم مبارکت باشی قسمت همه بشه این بی بی خوشرنگا
0
1401/11/02
سوال کننده
انشاالله
1
1401/11/02
Atefe kiani
سلام مبارکه نازبانو جان😍😍😍
1
1401/11/02
زینب محمودی
سلام عزیزدلم بله مثبته،مبارک باشه ان شا الله😍 دو سه روز دیگه تکرار کن پررنگ تر میشه برو آزمایش بده عزیزم
1
1401/11/02
زهرام♥️مامان شاهان ،فرهان♥️جانان ♥️♥️♥️♥️♥️
مثبته مبارک منم باهمین بی بی باردار بودم
1
1401/11/02
بانو آسو .
به به مبارکت باشه شنبه برو ازمایش که خیالت راحت باشه ان شالله مثبت بود صبر کن اوما ک زد۸ هفته و ۵ روز برو واسه سونو ان شالله که بهترینا واست رقم بخوره
1
1401/11/02
بانو آسو .
الان فصل گلابی و خرمالو هست روزی یدونه بخور انارم بود یدونه بخور سیب عالیه فولیک اسید و د۳ رو بخور
1
1401/11/02
زهرام♥️مامان شاهان ،فرهان♥️جانان ♥️♥️♥️♥️♥️

منم این بی بی زدم درست بود باردار بودم شماهم پر رنگ تر کاذب نیس مبارکه
1
1401/11/02
آهید اکبری
عزیزم احتمالا بتات حدود 100 یا شاید بیشتره الان بارداری😍
1
1401/11/02
At i
بارداری عزیزم مبارک باشه برای اطمینان یدونه بیبی دیگه بزن بعد از یه هفته از پریت گذشت آز خون بده
فعلا نزدیکی نداشته باش
کار سنگین نکن
عصبی و استرسی نشو
پله زیاد نرو بالا و پایین
چیز سنگین بر ندار
پیاده روی نکن
اسید فولیک و قرص ویتامین دی دور هزار هم بری دکتر بهت میده یا از قبل اگ میخوردی بخور
خیلی مراقبت کن عزیزم
برای ماهایی هم که منتظر نی نی هستیم دعا کن🙏
فعلا نزدیکی نداشته باش
کار سنگین نکن
عصبی و استرسی نشو
پله زیاد نرو بالا و پایین
چیز سنگین بر ندار
پیاده روی نکن
اسید فولیک و قرص ویتامین دی دور هزار هم بری دکتر بهت میده یا از قبل اگ میخوردی بخور
خیلی مراقبت کن عزیزم
برای ماهایی هم که منتظر نی نی هستیم دعا کن🙏
0
1401/11/02
سوال کننده
مرسی از همتون
خداروشکر
خداروشکر
0
1401/11/02
سوال کننده
باشه😍
0
1401/11/02
سوال کننده
مرسی عزیزم
1
1401/11/02
نجمه عرفانیان
مبارکت باشه عزیزم 😍
1
1401/11/02
سوال کننده
واقعا چشم انتظاری سخته بخصوص که هرماه پریود میشی انگار خداروشو برگردونده
1
1401/11/02
Nazi ❤🥰)
مبارکت باشه عزیزم
0
1401/11/02
مهسا 26
بلافاصله هاله انداخت یا گذشت یه تایمی؟
0
1401/11/02
نیکی 🌱
مبارک باشه عزیزم.خداروشکر.دارو مصرف کردی؟
1
1401/11/02
سلین حسینی
مبارکت باشه عزیزم😍😍
0
1401/11/02
سوال کننده
اینو زدم بعد رفتم دست و صورتمو شستم اومد هاله داشت ،اومدم بیرون پررنگ تر شد
0
1401/11/02
سوال کننده
اسید فولیک و زینک پلاس دکتر نوشته بود برام،براشوهرمم ماهی و ویتامینE
1
1401/11/02
مهسا 26
آها
مبارک باشه عزیزم♥️
مبارک باشه عزیزم♥️
0
1401/11/02
nazanin 💫💫
سلام دوستان. چند روز بعد اقدام میشه بیبی زد؟
1
1401/11/02
nazanin 💫💫
مبارکه مثبته😍
1
1401/11/02
ارزو مامان اردلان و نیکان
مثبته برا منم ۱۰ روز زودتر از وقتم مثبت شد
1
1401/11/02
ارزو مامان اردلان و نیکان
بستگی به لقاح داره
0
1401/11/02
سوال کننده
😍😍😍😍😍
1
1401/11/02
💞مریم 💞
مبارکه عزیززززم
1
1401/11/02
mina ashrafi
مثبته مبارکه
0
1401/11/02
nazanin 💫💫
آهان. بعد اگه دیر لقاح انجام بشه چند روز میشه؟ میدونین؟
0
1401/11/02
نجمہ😍 😍
سلام عزیزم شما نرفتین ازمایش بتا؟
1
1401/11/02
hana ۱۳۸۰
کاااااااامل مثبت دیگ رد خور نداره
0
1401/11/02
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
سلام نجمه جون
۲۶ سیکلم هنوز موعدم عقب نیوفتاده منتظرم
بیبی زدم هاله داشت
۲۶ سیکلم هنوز موعدم عقب نیوفتاده منتظرم
بیبی زدم هاله داشت
1
1401/11/02
مامان سه A
بارداری مبارکه
0
1401/11/02
مامان سه A
دو سه روز دیگه بری آزمایش بهتره
1
1401/11/02
مامان سه A
بیزو بی بی چک پر رنگ بشه بعد برو تیتر بتا بده
1
1401/11/02
مامان دوتا گل پسر
بارداری گلم
2
1401/11/02
فاطمه خانم دختر تابستان
سلام مبارک باشه عزیزم انشالله بسلامتینینیتو بغل بگیری فدات بشم🥰
2
1401/11/02
سحر ...
مبارکه خانوم مثبته به این خوبی و واضحی
0
1401/11/02
سوال کننده
مرسی عزیزانم
0
1401/11/02
سوال کننده
مرسی عزیزانم
1
1401/11/02
سوال کننده
انشاالله همه این طعمو بچشن
1
1401/11/02
سوال کننده
از صبح فقط اشک شوق میریزم
بعداز این همه سال چشم انتظاری واقعا شیرینه
بعداز این همه سال چشم انتظاری واقعا شیرینه
0
1401/11/02
مهسا 26
آزمایش دادی عزیزم؟
0
1401/11/02
سوال کننده
نه هنوز
0
1401/11/02
سوال کننده
آخرهفته میرم
0
1401/11/02
مهسا 26
بی بی چک هم دیگه نزدی؟
0
1401/11/02
مهسا 26
من فردا میرم آز میدم دعا کن واسم مثبت بشم
از دیروز بی بی چکام همش هاله دارن😭
از دیروز بی بی چکام همش هاله دارن😭
1
1401/11/02
سوال کننده
نه سه شنبه میزنم پنج شنبه میرم آزمایش
1
1401/11/02
سوال کننده
انشاالله
0
1401/11/02
معصومه سادات قهرمانی
سلام خوبین
0
1401/11/02
معصومه سادات قهرمانی
یه سوال دارم میشه جواب بدین
0
1401/11/03
فرشته🌸 🌸🌸
جانم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




